Shout it out!

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Neutraal
Berichten: 1512
Lid geworden op: zo aug 22, 2021 17:28

Re: Shout it out!

Bericht door Neutraal »

Hè, daar snap ik ook niks van. Ik dacht juist dat je een akkoord had voor een operatie. Wat kl*te dit. En inderdaad, steeds je eetpatroon moeten omgooien klinkt niet echt als een goed plan. Kun je hun argument wel begrijpen? Of is het eigenlijk onzin? :hug:
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7203
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Shout it out!

Bericht door Tirade »

Neutraal schreef: vr okt 07, 2022 12:56 Hè, daar snap ik ook niks van. Ik dacht juist dat je een akkoord had voor een operatie. Wat kl*te dit. En inderdaad, steeds je eetpatroon moeten omgooien klinkt niet echt als een goed plan. Kun je hun argument wel begrijpen? Of is het eigenlijk onzin? :hug:
Ik kreeg vorig jaar de opdracht mee in behandeling bij een eetstoorniskliniek te gaan en met een diëtiste aan de slag te gaan. Aan die eisen voldoe ik nu. Nu komen er opeens nieuwe eisen. Maar, zelfs als ik daar binnenkort aan voldoe, is het allemaal erg twijfelachtig. Ik vermoed dat ze gewoon niet voldoende vertrouwen in mij hebben gezien mijn psychische kwetsbaarheid. Ik snap dat zij hun handen niet willen branden, maar daardoor sta ik nu met m'n rug tegen de muur...
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Violence
Moderator
Berichten: 8226
Lid geworden op: wo sep 18, 2013 16:30

Re: Shout it out!

Bericht door Violence »

Tirade schreef: vr okt 07, 2022 17:12
Neutraal schreef: vr okt 07, 2022 12:56 Hè, daar snap ik ook niks van. Ik dacht juist dat je een akkoord had voor een operatie. Wat kl*te dit. En inderdaad, steeds je eetpatroon moeten omgooien klinkt niet echt als een goed plan. Kun je hun argument wel begrijpen? Of is het eigenlijk onzin? :hug:
Ik kreeg vorig jaar de opdracht mee in behandeling bij een eetstoorniskliniek te gaan en met een diëtiste aan de slag te gaan. Aan die eisen voldoe ik nu. Nu komen er opeens nieuwe eisen. Maar, zelfs als ik daar binnenkort aan voldoe, is het allemaal erg twijfelachtig. Ik vermoed dat ze gewoon niet voldoende vertrouwen in mij hebben gezien mijn psychische kwetsbaarheid. Ik snap dat zij hun handen niet willen branden, maar daardoor sta ik nu met m'n rug tegen de muur...
Balen.. en dat is nog zacht uitgedrukt. :(

Ik weet van een vriendin van mij dat ze heel erg kijken naar psychische gesteldheid en stabiliteit. En een netwerk waar je op kan terugvallen.
Gips
Berichten: 4855
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Shout it out!

Bericht door Gips »

Tirade schreef: vr okt 07, 2022 17:12
Neutraal schreef: vr okt 07, 2022 12:56 Hè, daar snap ik ook niks van. Ik dacht juist dat je een akkoord had voor een operatie. Wat kl*te dit. En inderdaad, steeds je eetpatroon moeten omgooien klinkt niet echt als een goed plan. Kun je hun argument wel begrijpen? Of is het eigenlijk onzin? :hug:
Ik kreeg vorig jaar de opdracht mee in behandeling bij een eetstoorniskliniek te gaan en met een diëtiste aan de slag te gaan. Aan die eisen voldoe ik nu. Nu komen er opeens nieuwe eisen. Maar, zelfs als ik daar binnenkort aan voldoe, is het allemaal erg twijfelachtig. Ik vermoed dat ze gewoon niet voldoende vertrouwen in mij hebben gezien mijn psychische kwetsbaarheid. Ik snap dat zij hun handen niet willen branden, maar daardoor sta ik nu met m'n rug tegen de muur...
Hoezo dan? Wat is het ergste dat kan gebeuren als ze je wel helpen? Dat het niet helpt?
Als ik ook maar iets kan doen, bv soms afspreken om voorzichtig wat te sporten, let me know! Ik overweeg dat zelf nl ook al. :hug:
Neutraal
Berichten: 1512
Lid geworden op: zo aug 22, 2021 17:28

Re: Shout it out!

Bericht door Neutraal »

Tirade schreef: vr okt 07, 2022 17:12 Ik kreeg vorig jaar de opdracht mee in behandeling bij een eetstoorniskliniek te gaan en met een diëtiste aan de slag te gaan. Aan die eisen voldoe ik nu. Nu komen er opeens nieuwe eisen. Maar, zelfs als ik daar binnenkort aan voldoe, is het allemaal erg twijfelachtig. Ik vermoed dat ze gewoon niet voldoende vertrouwen in mij hebben gezien mijn psychische kwetsbaarheid. Ik snap dat zij hun handen niet willen branden, maar daardoor sta ik nu met m'n rug tegen de muur...
Daar kan ik altijd slecht tegen, als er ineens nieuwe eisen worden gesteld aan iets. Zeg dan gewoon meteen nee, maar laat iemand niet allerlei stappen ondernemen in de hoop op iets en het dan alsnog weigeren. En verder eens met Gips, waar zijn ze nu dan zo bang voor? En wat zou je nog kunnen doen om ze daarin gerust te stellen?
joost1976
Berichten: 5144
Lid geworden op: do jan 17, 2019 14:07
Locatie: Limburg

Re: Shout it out!

Bericht door joost1976 »

potverdikke weer eens de fietssleutel verloren in de supermarkt met 2 man gezocht maar niet gevonden :( kon ik 2 km met de fiets slepen niemand die wat zij en of op keek maar ja dit was mijn reserve sleutel nu nieuwe besteld maar kan ik niet fietsen waar ik heel erg zin in had vandaag na 4 weken niet gefietst te hebben

wel meteen maar 3 nieuwe besteld ging makkelijk via de AXA website ik had de bon nog waar het fietssleutel nummer opstond
Some fools remember all that they say
And forget about all that they hear
Well, I don't wanna be that fool that goes blind through the day
I wanna hear what I need to hear
Just don't break my heart
Just don't break my heart
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7203
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Shout it out!

Bericht door Tirade »

Kotsmisselijk van de zenuwen, maar de e-mails zijn de deur uit! :kots:
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7203
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Shout it out!

Bericht door Tirade »

Oké, nee, rode vlag!!
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Neutraal
Berichten: 1512
Lid geworden op: zo aug 22, 2021 17:28

Re: Shout it out!

Bericht door Neutraal »

Tirade schreef: do okt 13, 2022 22:27 Oké, nee, rode vlag!!
Rode vlag voor wat? Wat is er gebeurd? :hug:
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7203
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Shout it out!

Bericht door Tirade »

Neutraal schreef: vr okt 14, 2022 08:17
Tirade schreef: do okt 13, 2022 22:27 Oké, nee, rode vlag!!
Rode vlag voor wat? Wat is er gebeurd? :hug:
Gisteren om tafel met opdrachtgever om te sparren over eventuele samenwerking. Maar daar kwamen dusdanig veel rode vlaggen voorbij dat ik toch iets anders moet gaan bedenken...
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Blossem-Flower
Berichten: 1284
Lid geworden op: ma feb 05, 2018 17:02

Re: Shout it out!

Bericht door Blossem-Flower »

Pfff gewoon weer Corona zeg..
joost1976
Berichten: 5144
Lid geworden op: do jan 17, 2019 14:07
Locatie: Limburg

Re: Shout it out!

Bericht door joost1976 »

Blossem-Flower schreef: wo okt 19, 2022 11:28 Pfff gewoon weer Corona zeg..
:hug: :hug: :hug: lieve blossem :hart:
Some fools remember all that they say
And forget about all that they hear
Well, I don't wanna be that fool that goes blind through the day
I wanna hear what I need to hear
Just don't break my heart
Just don't break my heart
Neutraal
Berichten: 1512
Lid geworden op: zo aug 22, 2021 17:28

Re: Shout it out!

Bericht door Neutraal »

Blossem-Flower schreef: wo okt 19, 2022 11:28 Pfff gewoon weer Corona zeg..
Hè bah, beterschap :hug:
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7203
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Shout it out!

Bericht door Tirade »

En in één keer ontploft het. Chaos! 🤯
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Neutraal
Berichten: 1512
Lid geworden op: zo aug 22, 2021 17:28

Re: Shout it out!

Bericht door Neutraal »

Tirade schreef: wo okt 19, 2022 15:39 En in één keer ontploft het. Chaos! 🤯
Ojee, heb je een toelichting gekregen op die onduidelijke brief? Is dat wat de chaos veroorzaakt? :hug: :hug: :hug:
Plaats reactie