Tijdelijke wijziging met betrekking tot verwijderen privéberichten

Ideeën, storingen, wijzigingen, aankondigingen, enz.

Moderator: Modgroep

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hope
Moderator
Berichten: 7608
Lid geworden op: zo dec 31, 2006 16:17
Locatie: Noord-Holland

Tijdelijke wijziging met betrekking tot verwijderen privéberichten

Bericht door Hope »

1234 maakte ons er vandaag op attent dat niemand privéberichten kan verwijderen. Was ons zelf nog niet opgevallen dus dank voor je opmerkzaamheid, we gaan er naar kijken waar dit vandaan komt en hoe we het op kunnen lossen.

In de tussentijd is het wel zo dat jullie natuurlijk berichten moeten kunnen blijven ontvangen wanneer je inbox vol is. Het was altijd zo dat je dan eerst zelf berichten moest verwijderen en dat daarna het ingehouden nieuwe bericht werd vrijgegeven. Aangezien jullie nu niet zelf berichten kunnen verwijderen is deze instelling tijdelijk aangepast.

Het is nu zo, dat wanneer je inbox vol is, bij nieuwe berichten automatisch de oudste berichten verwijderd worden wanneer er nieuwe berichten binnen komen. Ik kan me goed voorstellen dat dit voor sommigen een heel vervelende wijziging is. Er kunnen belangrijke berichten in staan die je niet voor niets zo lang bewaard hebt. Zorg er dus voor dat je die op een andere plek opslaat, kopieer ze naar een Word bestand oid.

Het is even niet anders, zodra we het probleem hebben opgelost, zal ik de instelling weer terugzetten. Excuses voor het ongemak!
Als de moed je in de schoenen zakt
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
Blossem-Flower
Berichten: 1284
Lid geworden op: ma feb 05, 2018 17:02

Re: Tijdelijke wijziging met betrekking tot verwijderen privéberichten

Bericht door Blossem-Flower »

Beste forum leden

Als het goed is zou het probleem,opgelost zijn mochten er nog mensen die toch problemen blijft houden horen we dat graag
if you're looking for me.. go where the waves break to where the sea kisses the earth because only there rests my hea
Gips
Berichten: 4855
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Tijdelijke wijziging met betrekking tot verwijderen privéberichten

Bericht door Gips »

Gelukt! :swingen:
Blossem-Flower
Berichten: 1284
Lid geworden op: ma feb 05, 2018 17:02

Re: Tijdelijke wijziging met betrekking tot verwijderen privéberichten

Bericht door Blossem-Flower »

👍🏼
if you're looking for me.. go where the waves break to where the sea kisses the earth because only there rests my hea
Gebruikersavatar
Hope
Moderator
Berichten: 7608
Lid geworden op: zo dec 31, 2006 16:17
Locatie: Noord-Holland

Re: Tijdelijke wijziging met betrekking tot verwijderen privéberichten

Bericht door Hope »

Het probleem is opgelost door onze grote forumheld Summer :swingen:

De foruminstellingen zijn dus weer aangepast.
Jullie kunnen weer privéberichten verwijderen en als de inbox vol is, zullen nieuwe privéberichten teruggehouden worden tot je zelf oudere berichten verwijdert
Als de moed je in de schoenen zakt
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
Plaats reactie