Panthera stopt als moderator

Ideeën, storingen, wijzigingen, aankondigingen, enz.

Moderator: Modgroep

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Panthera
Berichten: 3407
Lid geworden op: di mar 03, 2009 23:47
Locatie: Brabant

Panthera stopt als moderator

Bericht door Panthera »

Na ruim 6 jaar als mod op het forum, ga ik nu toch echt stoppen.

Sinds de komst van de kids kon ik al niet meer zo actief zijn als voorheen. Nu ook met mijn baan, huishouden, verzorging van 2 kids wordt het een beetje veel. Ik doe liever 1 ding goed, dan 2 dingen half.
Het was een stap die er wel aan zat te komen, maar ik nog niet durfde te maken, ik kon nog geen afscheid nemen. Ik heb toch een paar dagen afstand genomen van het forum en dat voelde eigenlijk wel goed voor mij. Dat maakt dat ik tot deze keuze kom.

Al zal ik het zeker gaan missen, ik heb me veel ingezet en zeker in het begin veel geholpen met het opzetten en structureren van het forum (vooral achter de schermen :) ).
Dus het loslaten is altijd wat moeilijk. Maar voor mij zijn er weer genoeg andere uitdagingen in mijn leven gekomen. En iets waar ik me altijd voor zal inzetten is het doorbreken van het taboe rondom zelfmoord, en het bespreekbaar maken, ook op mijn werk en binnen de instelling waar ik werk.

Ik zal hier vast nog wel blijven rondhangen, af en toe mijn verhaal updaten, en meelezen waar dat kan. Al zal dat niet veel meer zijn.

Ik ben nog niet weg, dus ga geen echt afscheid nemen :)
:zwaai1:
Being different isn’t a bad thing. It means you’re brave enough to be yourself
Pietje
Berichten: 2421
Lid geworden op: do dec 07, 2017 16:58

Re: Panthera stopt als moderator

Bericht door Pietje »

Hartstikke bedankt voor het modereren! :hug:
Scratching at the surface but the bottoms where I'm at ▪▪▪ Hello darkness my old friend ▪▪▪ you can't see my tears in the rain
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Panthera stopt als moderator

Bericht door harry »

hoi panthera, ik snap het dat je stopt je heb nu een gezin werk waar je druk genoeg mee bent.

maar ik vind het jammer :cry: je was/ bent een goede moderator geweest die 6 jaar met veel inzet en
mooie reacties :D

bedankt dat je 6 jaar voor ons het ingezet, we zullen jou missen :zwaai1:
Bloempjuh1984
Berichten: 286
Lid geworden op: vr apr 12, 2019 16:51

Re: Panthera stopt als moderator

Bericht door Bloempjuh1984 »

Bedankt en succes
Summer
Site Admin
Berichten: 187
Lid geworden op: do mei 08, 2014 16:38
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Panthera stopt als moderator

Bericht door Summer »

Heel begrijpelijk dat je op een moment bent gekomen om te stoppen als moderator. Zeker nu er een gezin is in je leven etc. Ik denk dat het voor jezelf en je gezin heel verstandig is om nu voor jezelf te kiezen. Zes jaar moderator team lid is een lange tijd...Weet wel dat je altijd welkom bent. Het allerbeste voor je! :)
I'll be there till the stars don't shine
Till the heavens burst and words don't rhyme
And I know when I die you'll be on my mind
And I'll love you always
Gebruikersavatar
Panthera
Berichten: 3407
Lid geworden op: di mar 03, 2009 23:47
Locatie: Brabant

Re: Panthera stopt als moderator

Bericht door Panthera »

Dank je wel Summer!
Het was zeker een lange tijd en ook zeker een mooie tijd. Bedankt voor al je hulp met het forum!
Being different isn’t a bad thing. It means you’re brave enough to be yourself
Plaats reactie