Ergernissen

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Gips
Berichten: 4855
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Ergernissen

Bericht door Gips »

Bouwvakkers die denken dat ze op een kermis staan
joost1976
Berichten: 5144
Lid geworden op: do jan 17, 2019 14:07
Locatie: Limburg

Re: Ergernissen

Bericht door joost1976 »

Gips schreef: do okt 07, 2021 08:13 Bouwvakkers die denken dat ze op een kermis staan
😘🤗🤗🤗🤗🤗🤗sterkte
Some fools remember all that they say
And forget about all that they hear
Well, I don't wanna be that fool that goes blind through the day
I wanna hear what I need to hear
Just don't break my heart
Just don't break my heart
Gips
Berichten: 4855
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Ergernissen

Bericht door Gips »

joost1976 schreef: do okt 07, 2021 08:23
Gips schreef: do okt 07, 2021 08:13 Bouwvakkers die denken dat ze op een kermis staan
😘🤗🤗🤗🤗🤗🤗sterkte
Dank je! Het is altijd hetzelfde: echt kabaal omstreeks 7 uur en dan klaar rond 9.30. Ga denk ik 'denk aan de buren, wees geen 🐘 in je werk' op de deur plakken voor morgenochtend.
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Ergernissen

Bericht door soulsearcherx »

Ik heb ook een ergernis.
Nu gaan mijn ergernissen vaak over personen (huisgenoten, schoolgenoten, familie, hulpverleners, ...), Dus ik hoop niet dat dat me een lelijk mens maakt. Ik voel me bloedchacherijnig vandaag.. Hopelijk wordt mijn weekend wel leuk.

Goed, om het even te schetsen:
Een collega is niet zo snugger en ik merk dat ik daar niet zoveel geduld mee heb, omdat ik de communicatie simpel en oppervlakkig moet houden. Daardoor haal ik zelf ook minder uit het sociale contact op mijn werk.
En vandaag ging ze mij instructies geven. Allereerst tettert ze dan superhard in mijn oor, daar heb ik al meerdere keren wat van gezegd. Ze praat over het algemeen ontzettend hard, en dat is als ze telefoneert al irritant maar al helemaal als ze vlak naast me staat. ("Hallo?! Ssssttt. Mijn oor zit hier..)

Als ik -als ze telefoneert- even ergens anders ga zitten hoor ik haar nog. JA, MEVROUW, U HEEFT EEN AFVALPAS AANGEVRAAGD, EN... OKE MEVROUW!!! DAG MEVROUW!!! DAAAAGG
En dat met een schelle stem, arme persoon aan de andere kant van de lijn.

Wat ook heel raar is dat ze na iedere zin de naam zegt tegen wie ze het heeft:
Oke, blabla zielzoeker? Ja inderdaad dat heb je goed zielzoeker. Ja dat is zeker zo, zielzoeker. En dan moet je hier je e-mailadres invullen, zielzoeker. En op 'indienen' klikken, zielzoeker.
Das echt heel vaag. Ja ik weet dat je het tegen mij hebt hoor!!

Ohja, en ze gaat op de website van bedrijf x waar we werken, standaard onze homepage, het webadres van Google in de adresbalk intikken om daar de website te googlen die ze nodig heeft.
Ik heb haar laten zien dat je daar ook komt zonder het eerst te googlen en er ging een wereld open voor dat mens.

Echt, hiermee wil ik dus niet samenwerken >:(
Dus ja, what to do. Ergens vind ik het ook weer lullig maar mijn begrip en geduld raakt een beetje op...
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7203
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Ergernissen

Bericht door Tirade »

Dat geld uitgeven zoveel gemakkelijker gaat dan het verdienen :hamer:
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7203
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Ergernissen

Bericht door Tirade »

We zouden van de week naar Hornbach voor pellets. Dat werd vandaag pas. Heeft Hornbach gisteren de prijs verhoogd :hamer: Toch €45 zo door het putje.
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Ergernissen

Bericht door harry »

pff al die klokken. de hele midag al bezig :( nog 2 die doe ik vanavond anders weet ik de tijd niet meer.
mechien toch een andere hobby zoeken :?
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Ergernissen

Bericht door harry »

weer die kut apotheek :evil: geen sms gehad voor de insuline en pillen. telefoonis niet berijkbaar :shock:
ik ben het nu helemaal zat naar al die jaren. zal morgen bellen dat ik mijn oxzaepam wil en de rest mogen ze houden, ik stop er mee.
steets weer die domme smoesjes, ze mogen zelf een oplossing vinden. ik stel hun wel aanspraakelijk als mij iets gebeurt.
Blossem-Flower
Berichten: 1284
Lid geworden op: ma feb 05, 2018 17:02

Re: Ergernissen

Bericht door Blossem-Flower »

Ik haat het zo als mensen op de sportschool hun apertuur niet schoon maken. Terwel dat wel moet.
if you're looking for me.. go where the waves break to where the sea kisses the earth because only there rests my hea
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7203
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Ergernissen

Bericht door Tirade »

Samen uit en thuis was de afspraak, tenzij ik heel vroeg op de avond in zou kakken. Dan vind ik na 4en in de nacht echt wel een tijdstip dat samen uit en thuis moet gelden. Maar nee, ik ben alleen naar huis gegaan want meneer moet en zal ouderwets met het vuilnis buiten gezet worden.
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Ergernissen

Bericht door kleintje1980 »

K*t apotheek die de recepten van de ggz niet goed doorkrijgt en ik voor de 10.000 keer weer de ggz mag bellen dat het weer niet klopt.... echt hoe moeilijk is het om de juiste hoeveelheid te geven en dan 3 herhalings recepten er bij.. is dat nu zo moeilijk of wat :twisted: :boos: :censored: :GAAH:
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7203
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Ergernissen

Bericht door Tirade »

Helemaal lekgeprikt door muggen :wolk:

Kom maar met die vrieskou!
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
joost1976
Berichten: 5144
Lid geworden op: do jan 17, 2019 14:07
Locatie: Limburg

Re: Ergernissen

Bericht door joost1976 »

dat ik zaterdag een mail klaar had voor mijn behandelaar en toen was ie weg :boos: :censored: :argh:
Some fools remember all that they say
And forget about all that they hear
Well, I don't wanna be that fool that goes blind through the day
I wanna hear what I need to hear
Just don't break my heart
Just don't break my heart
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Ergernissen

Bericht door kleintje1980 »

nieuwe thuisbegeleiding................................................................................................................................................................................... en een niet werkende planning daardoor.......
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Ergernissen

Bericht door harry »

de griep :evil:
Plaats reactie