Ergernissen

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7175
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Ergernissen

Bericht door Tirade »

De buurman is in onze verbindende draagmuur aan het boren. Wat een herrie en getril! Het is f*cking bijna 9 uur, mafketel!

:gek: :hamer: :straffen:
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Gebruikersavatar
Hope
Moderator
Berichten: 7429
Lid geworden op: zo dec 31, 2006 16:17
Locatie: Noord-Holland

Re: Ergernissen

Bericht door Hope »

Is er ergens een award voor domheid? Dan geef ik die bij deze aan de receptioniste van wijkteam ggz.

Maandag serieus een HALF UUR aan de telefoon gezeten met haar zodat ze met de correcte naam en geboortedatum een herhaalrecept kon mailen naar mijn psychiater.

Nu blijkt niet alleen de medicatie nu al klaar te liggen bij de apotheek (waardoor ik dubbele dosis in huis heb) maar is het ook nog eens het verkeerde middel en voor maar een week ipv de twee weken die ik altijd krijg

Netjes onthouden voor een half uur alles 100 keer herhalen :straffen: :GAAH:
Als de moed je in de schoenen zakt
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7175
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Ergernissen

Bericht door Tirade »

Naar de westkant van België is drama. Geen normale snelweg te bekennen!
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7175
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Ergernissen

Bericht door Tirade »

Maatkeuzes 44-46 en 48-50. Laat ik nou 46-48 hebben.

Alles kan retour :hamer:
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Gips
Berichten: 4804
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Ergernissen

Bericht door Gips »

De enige reden dat ik een nieuwe telefoon moet kopen, is omdat de internetbankieren app anders vanaf maandag niet meer werkt :roll:

Maar nu blijkt dat alleen telefoons vanaf 630€ die door hun app verplichte versie hebben. Vind dat eigenlijk best idioot!
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7175
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Ergernissen

Bericht door Tirade »

Gips schreef: wo mar 30, 2022 11:44 De enige reden dat ik een nieuwe telefoon moet kopen, is omdat de internetbankieren app anders vanaf maandag niet meer werkt :roll:

Maar nu blijkt dat alleen telefoons vanaf 630€ die door hun app verplichte versie hebben. Vind dat eigenlijk best idioot!
Noooouuuuu wat een gekkenwerk :shock: Welke bank is dat? ASN werkt ook prima op Steefs prehistorische telefoon van 5 jaar oud en op mijn lowbudget Samsung :shock:
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Gips
Berichten: 4804
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Ergernissen

Bericht door Gips »

Tirade schreef: wo mar 30, 2022 11:54
Gips schreef: wo mar 30, 2022 11:44 De enige reden dat ik een nieuwe telefoon moet kopen, is omdat de internetbankieren app anders vanaf maandag niet meer werkt :roll:

Maar nu blijkt dat alleen telefoons vanaf 630€ die door hun app verplichte versie hebben. Vind dat eigenlijk best idioot!
Noooouuuuu wat een gekkenwerk :shock: Welke bank is dat? ASN werkt ook prima op Steefs prehistorische telefoon van 5 jaar oud en op mijn lowbudget Samsung :shock:
Het is de rabobank. Net ook even met ze gebeld hierover. Ze bagataliseren het volledig: "u moest vroeger toch ook zonder app dingen betalen" en "we verplichten u niet een nieuwe telefoon te kopen, u kunt alleen de app niet meer gebruiken".

De app die ik nu elke week gebruik. :roll:
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7175
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Ergernissen

Bericht door Tirade »

Gips schreef: wo mar 30, 2022 12:47
Tirade schreef: wo mar 30, 2022 11:54
Gips schreef: wo mar 30, 2022 11:44 De enige reden dat ik een nieuwe telefoon moet kopen, is omdat de internetbankieren app anders vanaf maandag niet meer werkt :roll:

Maar nu blijkt dat alleen telefoons vanaf 630€ die door hun app verplichte versie hebben. Vind dat eigenlijk best idioot!
Noooouuuuu wat een gekkenwerk :shock: Welke bank is dat? ASN werkt ook prima op Steefs prehistorische telefoon van 5 jaar oud en op mijn lowbudget Samsung :shock:
Het is de rabobank. Net ook even met ze gebeld hierover. Ze bagataliseren het volledig: "u moest vroeger toch ook zonder app dingen betalen" en "we verplichten u niet een nieuwe telefoon te kopen, u kunt alleen de app niet meer gebruiken".

De app die ik nu elke week gebruik. :roll:
Bahbahbah, wat een kutantwoord zeg. Ik zou witheet zijn.
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7175
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Ergernissen

Bericht door Tirade »

Omdat hun systeem er uit ligt, mag ik Engeland niet in. Pas als er iemand in Nederland fysiek op een knopje klikt, komt er hier een akkoord door.

Maar het is zaterdag dus er is niemand om fysiek op een knopje te klikken. En als het niet binnen een paar uur gebeurt, word ik het land uitgezet :shock:

Brexit :hamer:
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Gips
Berichten: 4804
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Ergernissen

Bericht door Gips »

Tirade schreef: za apr 02, 2022 18:14 Omdat hun systeem er uit ligt, mag ik Engeland niet in. Pas als er iemand in Nederland fysiek op een knopje klikt, komt er hier een akkoord door.

Maar het is zaterdag dus er is niemand om fysiek op een knopje te klikken. En als het niet binnen een paar uur gebeurt, word ik het land uitgezet :shock:

Brexit :hamer:
Jeeses.. 😤
Gips
Berichten: 4804
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Ergernissen

Bericht door Gips »

Weer een nieuwe thuiszorghulp door personeelsgebrek :roll: Elke keer weer alles uitleggen aan een vreemde en hopen dat hij het snapt.
Gips
Berichten: 4804
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Ergernissen

Bericht door Gips »

Kan niet wennen aan die nieuwe telefoon: veel te kleine letters en als ik uitzoom valt er van alles van het scherm. Tik steeds naast de letters. Wie bedenkt dat dit beter is? 🤬
Gips
Berichten: 4804
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Ergernissen

Bericht door Gips »

Er hebben nu al 5 mensen naar het probleem met de website gekeken, en allemaal zeggen ze dat ze het niet weten.

Deze flip zegt: bouw hem maar opnieuw, ik zie geen grote fouten. Nu moet ik hem straks maar even alle fouten mailen die ik zelf al wel heb gevonden, maar niet weg krijg :roll:

En ff opnieuw bouwen????? :roll: Ik ben toch geen webdeveloper, jullie toch....
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7175
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Ergernissen

Bericht door Tirade »

Die klootviool komt weer geen enkele afspraak na.
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7175
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Ergernissen

Bericht door Tirade »

Helemaal gek gebeld door al m'n klanten 😵😵‍💫
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Plaats reactie