succes in het ziekenhuis en met je hechting veel liefs van JoostGips schreef: ↑ma aug 01, 2022 09:07 Retevroeg op omdat de loodgieter was vergeten dat we pas om 8 een afspraak hadden, en maar blééf aanbellen.
Brandalarm proberen uit te krijgen dat hij veroorzaakte.
Alles schoonmaken van cement.
Naar ziekenhuis voor een moeilijk gesprek.
Daarna naar huisarts omdat een hechting loszit en ontstoken is geraakt.
En dan nog werken tot vanavond.
Wat je ook nog kan doen, maar liever niet deed
Moderator: Modgroep
Re: Wat je ook nog kan doen, maar liever niet deed
Depression is living in a body that fights to survive with a mind that tries to die
Klinkt als een lekker dagje sterkte vandaagGips schreef: ↑ma aug 01, 2022 09:07 Retevroeg op omdat de loodgieter was vergeten dat we pas om 8 een afspraak hadden, en maar blééf aanbellen.
Brandalarm proberen uit te krijgen dat hij veroorzaakte.
Alles schoonmaken van cement.
Naar ziekenhuis voor een moeilijk gesprek.
Daarna naar huisarts omdat een hechting loszit en ontstoken is geraakt.
En dan nog werken tot vanavond.
Als de moed je in de schoenen zakt
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
Dank je wel, Joost en Hope Het zit erop, en het liep heel anders dan verwacht.
Zwaar in dubio: ik moet binnenkort even naar het tuincentrum. Nu overweeg ik m'n moeder mee te nemen. Ik weet dat zij dat ontzettend zou waarderen. Voor mij is het een flinke opgave om dat met m'n moeder te ondernemen. Maar het is wel een mogelijkheid om me van m'n goede kant te laten zien, het is maar 1 à 2 uurtjes in elkaars aanwezigheid... Dan ben ik er voorlopig weer van af, zonder schuldgevoel...
Doe ik het nou voor haar, of om m'n eigen geweten te sussen?
Terwijl ik in het duister tast, houd ik niets dan leegte vast
Oehh.. misschien een beetje van allebei?Tirade schreef: ↑wo aug 03, 2022 18:30 Zwaar in dubio: ik moet binnenkort even naar het tuincentrum. Nu overweeg ik m'n moeder mee te nemen. Ik weet dat zij dat ontzettend zou waarderen. Voor mij is het een flinke opgave om dat met m'n moeder te ondernemen. Maar het is wel een mogelijkheid om me van m'n goede kant te laten zien, het is maar 1 à 2 uurtjes in elkaars aanwezigheid... Dan ben ik er voorlopig weer van af, zonder schuldgevoel...
De loodgieter die terug zou komen, is nog 1.5 week op vakantie. Andere loodgieters werken niet met dit toilet of hebben bouwvak.
Dus óf ik moet dit loodzware kreng zelf van de muur krijgen, het juiste onderdeel vervangen, en hem weer op de muur krijgen. Of ik moet nog 1.5 week elke nacht het toilet volproppen met handdoeken.
Dus óf ik moet dit loodzware kreng zelf van de muur krijgen, het juiste onderdeel vervangen, en hem weer op de muur krijgen. Of ik moet nog 1.5 week elke nacht het toilet volproppen met handdoeken.
Klinkt als 2 waardeloze opties. Hopelijk vind je nog een optie 3.Gips schreef: ↑ma aug 08, 2022 10:31 De loodgieter die terug zou komen, is nog 1.5 week op vakantie. Andere loodgieters werken niet met dit toilet of hebben bouwvak.
Overigens vind ik de bouwvak maar een achterhaald concept dat wat mij betreft afgeschaft mag worden.
Ja, bouwvak is heel lang! Oplossing 3, working on it!
Ik ben erachter dat er met mn toilet hetzelfde aan de hand is als met de lekkende kleppen in mn benen Das dan wel weer een beetje komisch..
Ik ben erachter dat er met mn toilet hetzelfde aan de hand is als met de lekkende kleppen in mn benen Das dan wel weer een beetje komisch..
Sprite in een bidon doen.........
Bij de auto tot de ontdekking komen dat hij bekrast is, het handvat is afgebroken, en de deuropener stuk is. Lekker dan.
Op zoek gegaan naar een straatcamera waarop misschien is vastgelegd wie dit deed.
Balend de straat bekijken, en relativeren dat hij toch al 18 jaar oud is. En dat ik de deuropener gewoon weer kan laten maken.
Om dan letterlijk na 4 meter lopen precies dezelfde oude auto te zien staan, waarvan het portier wél opengaat.
Weer 5 kostbare minuten van mn leven verloren
Op zoek gegaan naar een straatcamera waarop misschien is vastgelegd wie dit deed.
Balend de straat bekijken, en relativeren dat hij toch al 18 jaar oud is. En dat ik de deuropener gewoon weer kan laten maken.
Om dan letterlijk na 4 meter lopen precies dezelfde oude auto te zien staan, waarvan het portier wél opengaat.
Wat een rollercoaster om te lezen!Gips schreef: ↑do okt 13, 2022 16:11 Bij de auto tot de ontdekking komen dat hij bekrast is, het handvat is afgebroken, en de deuropener stuk is. Lekker dan.
Het huishouden
Na een bloedhete dollemansrit, thuis de chaos opruimen
Wachten op reactie op m'n sollicitatie...