Ergernissen
Moderator: Modgroep
Re: Ergernissen
De nieuwe bezorger in de wijk weigert zware pakketten te bezorgen, maar de afzender weigert de zending over meerdere dozen te verdelen. Hetgeen ik besteld heb, is alleen bij die verzender verkrijgbaar en niet in een fysieke winkel te koop.
Klagen heeft geen zin, daar veegt iedereen z'n kont mee af. Ondertussen zit ik telkens in de stress over m'n bestellingen.
Klagen heeft geen zin, daar veegt iedereen z'n kont mee af. Ondertussen zit ik telkens in de stress over m'n bestellingen.
Terwijl ik in het duister tast, houd ik niets dan leegte vast
Mijn vriend die extreem overdrijft
<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">
De huisarts mag het niet digitaal versturen. De GGZ mag het niet digitaal versturen. Dus nu moet ik een paar liter diesel verstoken om een brief bij de huisarts op te halen, om die vervolgens in te scannen en te mailen. Want ik mag het wel.
In welk tijdperk leven we ook alweer?
Bijzonder... er bestaat allerlei software op de markt om beveiligd te communiceren tussen zorgverleners. Dat gezegd hebbende, ik moest mijn dossier met de ouderwetse post naar het UWV sturen. Alsof dat zo veilig is...Tirade schreef: ↑di aug 30, 2022 11:28 De huisarts mag het niet digitaal versturen. De GGZ mag het niet digitaal versturen. Dus nu moet ik een paar liter diesel verstoken om een brief bij de huisarts op te halen, om die vervolgens in te scannen en te mailen. Want ik mag het wel.
Thuiszorg maakte ronduit asociale opmerkingen over me, maar toen ik daar voorzichtig wat van zei, zei ze dat ze niet meer terugkwam volgende week. Top!
dat vind ik niet kunnen jij ben zeg ik maar de klant en die ik de koning
hier maar wat
Depression is living in a body that fights to survive with a mind that tries to die
Dank je, Joost! Het is gewoon een fokking angstcultuur. Vooral nooit iets terugzeggen want dan stopt de thuiszorg. Ook als ze zelf dingen zeggen die echt niet kunnen, mag je niets terugzeggen... Nu maar afwachten of ik uberhaupt vervanging krijg
Half tien thuis en dan een puinberg op moeten ruimen.
Helemaal omfietsen voor een supermarkt, om er vervolgens achter te komen dat deze in verbouwing is.
Vannacht/nu nog de rekening voor een te actieve zaterdag Hopelijk tijdelijk
Veel te veel pijn
Geen thuiszorg, maar niemand vervangt
Zelf proberen schoon te maken verergert de pijn
Sloot pijnstillers maakt me erg instabiel
Zorgverzekeraar wijst fysiotherapie af, maar is ook onbereikbaar
Operatie in juli is mislukt en nog steeds pijnlijk
Ik heb inmiddels koorts van woede, stress en frustratie
IK HAAT DEZE MACHTELOZE KLOTEKUTZOOI
ik kan niet meer doen dan brengen gips en als ik de buurt woonde hielp ik je welGips schreef: ↑wo sep 07, 2022 16:04 Veel te veel pijn
Depression is living in a body that fights to survive with a mind that tries to die