Dit of Dat spel
Moderator: Modgroep
Re: Dit of Dat spel
Keihard inzetten en dan stoppen (alles of niets )
Alternatief circuit of reguliere geneeskunde
Alternatief circuit of reguliere geneeskunde
Als de moed je in de schoenen zakt
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
Laptop
Recept volgen uit een kookboek of je eigen ideeën volgen in de keuken?
Recept volgen uit een kookboek of je eigen ideeën volgen in de keuken?
- kleintje1980
- *
recept zo aanpassen dat je het lust denk ik.. dus je eigen iedee volgen.. en het niet precies zoals in een kookboek staat
3x per dag eten of minder dan 3 keer per dag
3x per dag eten of minder dan 3 keer per dag
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Het correcte antwoord is natuurlijk 3x per dag eten, de realiteit ligt daar al een tijdje heel erg ver vanaf.
Bloemkool of broccoli?
Bloemkool of broccoli?
- kleintje1980
- *
geen van 2.. maar als het echt moet broccelie
pannekoeken of friet
pannekoeken of friet
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Pannenkoeken, gisteren als ontbijt
Over 30-40 jaar, een goed lijf of een goed brein?
Over 30-40 jaar, een goed lijf of een goed brein?
Goh wat een keuze. Maar wat heb je aan een goed lijf als je door Alzheimer of zo er geen gebruik meer van maakt? Dus ik ga toch maar voor een goed brein.
Bloemetje of een plantje?
Bloemetje of een plantje?
- BrokenGirl
Bloemetje
Een bad of een douche nemen?
Een bad of een douche nemen?
Een bad.
Help vooral even kiezen :
Vanavond korte termijn bevrediging in de vorm van een paar uurtjes sauna, of verstandig het geld uitsparen en gewoon onder een dekentje op de bank kruipen?
Help vooral even kiezen :
Vanavond korte termijn bevrediging in de vorm van een paar uurtjes sauna, of verstandig het geld uitsparen en gewoon onder een dekentje op de bank kruipen?
Terwijl ik in het duister tast, houd ik niets dan leegte vast
Ik ben over het algemeen vreselijk verstandig en verantwoordelijk, dus als de financiën het niet toelaten: dekentje op de bank. Al dan niet specialer te maken met iets lekkers erbij of een leuke film of een goed boek oid.
Maar als je het je wel kunt permitteren, dan zeg ik, hup naar de sauna. Je had niet bepaald een leuke dag vandaag, dus jezelf verwennen mag best.
Mmm, is dit nog wel helpend
Pistache noten of walnoten?
Maar als je het je wel kunt permitteren, dan zeg ik, hup naar de sauna. Je had niet bepaald een leuke dag vandaag, dus jezelf verwennen mag best.
Pistache noten of walnoten?
Ik ging voor korte termijn bevrediging, maar helaas werken de plaatselijke sauna's niet mee. Alles volgeboektNeutraal schreef: ↑vr okt 07, 2022 18:39 Ik ben over het algemeen vreselijk verstandig en verantwoordelijk, dus als de financiën het niet toelaten: dekentje op de bank. Al dan niet specialer te maken met iets lekkers erbij of een leuke film of een goed boek oid.
Pistachenootjes, lekker!
Spullen of ervaringen?
Spullen of ervaringen?
ervaringen
klein gebaar of groot gebaar ?
klein gebaar of groot gebaar ?
Depression is living in a body that fights to survive with a mind that tries to die