Shout it out!
Moderator: Modgroep
Re: Shout it out!
Aaaargh waarom heb ik steeds verkeerde oordopjes voor muziek of laad gewoon niet of eentje is kapot etc.
<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">
Aaaaaaaah, geen auto! Dus dat wordt straks 10 kilometer lopen en geen boodschappen doen vandaag
Terwijl ik in het duister tast, houd ik niets dan leegte vast
Krijg geen blackout op de trap, dat doet pijn
ze willen mij weer risperidon gaan geven nee dat maar leren leven met de dwang maar niet de risperidon meer
Depression is living in a body that fights to survive with a mind that tries to die
omdat ik er net vanaf ben neutraal en nu ik ze niet meer slik ik heel wat minder pammen slik en ik toch wel veel ben afgevallen en mijn een heel stuk minder vermoeid voel ga niet meer zo vroeg naar bed
Depression is living in a body that fights to survive with a mind that tries to die
Klinkt alsof je dus beter af bent zonder.joost1976 schreef: ↑zo feb 25, 2024 08:34omdat ik er net vanaf ben neutraal en nu ik ze niet meer slik ik heel wat minder pammen slik en ik toch wel veel ben afgevallen en mijn een heel stuk minder vermoeid voel ga niet meer zo vroeg naar bed
F*cking ******** het gaat je geen f*ck aan! Laat me toch met rust de stemmen zijn al erg genoeg
Ja ga lekker achter mijn rug om drie keer op 1 dag met elkaar overleggen. Over "stand van zaken in het behandeltraject" en "behandelafspraken" en verder niks rapporteren. En niemand die op het idee komt mij te vragen of ik nog hulp nodig heb. Nee, ik mag het lekker een week zelf uitzoeken. Maar er is dus wel tijd om geheimzinnige overlegjes te houden OVER mij. Goed voor het vertrouwen mensen, dit!
Als de moed je in de schoenen zakt
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
Goh wie heeft er slaap nodig? Niemand toch ?
Hou op mer troep op mijn bord te gooien, her is VOL!
Als de moed je in de schoenen zakt