Het positieve topic
Moderator: Modgroep
Re: Het positieve topic
Zo dankbaar dat (vooral) Steven zo behulpzaam is. Daardoor hebben we een netwerk opgebouwd en heb ik nu een nieuwe boiler hangen!
Terwijl ik in het duister tast, houd ik niets dan leegte vast
De pareltjes van mijn werk: straks mag ik me op de paddock van circuit Assen melden bij de teammanager van Yamaha
De nieuwe fiets is binnen!!
Het hele huis ruikt naar versgebakken bananenbrood
Ik heb gewoon al mijn sinterklaascadeautjes voor Hannah al in huis. Wat er ook mag gebeuren de komende weken, daar ben ik in ieder geval op voorbereid
Ohw en ik kan een speelgoedwinkel beginnen op mijn zolder zoveel pakjes zijn het. Jörgen mag voorlopig even niet boven komen
Ohw en ik kan een speelgoedwinkel beginnen op mijn zolder zoveel pakjes zijn het. Jörgen mag voorlopig even niet boven komen
Als de moed je in de schoenen zakt
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
Zojuist de vakantie vastgelegd. Voor een habbekrats naar een tophotel in Oostenrijk
Een unicum: gisteren om 15:00 een WhatsAppgroep aangemaakt met een peiling. Om 17:00 had iedereen akkoord gegeven en vanochtend om 7:00 waren álle betaalverzoeken binnen en kon ik de groep sluiten. Dat met 12 groepsleden!
"You either survive in the jungle, or exist in the Zoo"
Ik voel mij momenteel zó happy, ik zou het van de daken willen schreeuwen.
Het is enorm lang geleden dat ik mij voor het laatst zo blij voelde. Er is weer toekomst.
Het is enorm lang geleden dat ik mij voor het laatst zo blij voelde. Er is weer toekomst.
fijn
Depression is living in a body that fights to survive with a mind that tries to die