Wat ben je nu aan het doen?
Moderator: Modgroep
Re: Wat ben je nu aan het doen?
Even keiharde realitycheck. Sta nu bij het bos en realiseer me dat ik m'n smartwatch niet om heb. Voelt in één keer nutteloos om te gaan wandelen, want ik loop deze maand al achter met m'n stappendoel en de 11.000 stappen die ik nu ga maken tellen dan niet mee.
Hoe bedoel je dwangmatig?!
Terwijl ik in het duister tast, houd ik niets dan leegte vast
Herkenbaar! Maar kun je niet achteraf de 11.000 stappen handmatig nog invoeren in je smartwatch? Tellen ze toch nog gewoon mee.Tirade schreef: ↑za nov 04, 2023 08:25 Even keiharde realitycheck. Sta nu bij het bos en realiseer me dat ik m'n smartwatch niet om heb. Voelt in één keer nutteloos om te gaan wandelen, want ik loop deze maand al achter met m'n stappendoel en de 11.000 stappen die ik nu ga maken tellen dan niet mee.
Nee, al eens geprobeerd. Dan tellen ze niet mee voor m'n badgesNeutraal schreef: ↑za nov 04, 2023 08:34Herkenbaar! Maar kun je niet achteraf de 11.000 stappen handmatig nog invoeren in je smartwatch? Tellen ze toch nog gewoon mee.Tirade schreef: ↑za nov 04, 2023 08:25 Even keiharde realitycheck. Sta nu bij het bos en realiseer me dat ik m'n smartwatch niet om heb. Voelt in één keer nutteloos om te gaan wandelen, want ik loop deze maand al achter met m'n stappendoel en de 11.000 stappen die ik nu ga maken tellen dan niet mee.
Het is wel even een goed moment om na te denken over wat nou écht belangrijk is voor me
Op het stembureau, wachten tot de bus gesloten wordt en dan een avondje stemmen tellen
Gisteren de eerste ronde stemmen geteld en vandaag op kandidaatsniveau geteld. Ik heb mijn burgerplicht weer gedaan (en ben letterlijk en figuurlijk uitgeteld).
Nu welverdiend in pyjama op de bank
Nu welverdiend in pyjama op de bank
De kerk leegroven...
Moeite gedaan en nieuwe forum avatar gekozen!
<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">
leuk hoor Gatita
Depression is living in a body that fights to survive with a mind that tries to die
Hij past bij je!
Als de moed je in de schoenen zakt
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
Dank jullie
Was no gedoe om juiste maat te maken via mobiel hahaha.
Chi is super leuke manga/anime serie... Voornamelijk de koppen die Chi kan trekken hahaha
Was no gedoe om juiste maat te maken via mobiel hahaha.
Chi is super leuke manga/anime serie... Voornamelijk de koppen die Chi kan trekken hahaha
Op zoek naar een leaseauto en uitzoeken wat de mogelijkheden zijn op zéér korte termijn
Kijken naar "The Shining"
Een weekendje weg boeken ter ere van Steven
Serie aan het kijken en een soort van koken tegelijk.