Het stomste wat een behandelaar ooit tegen je gezegd heeft

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Lorraine

Het stomste wat een behandelaar ooit tegen je gezegd heeft

Bericht door Lorraine » za aug 04, 2018 19:05

Ik zag dit topic in een ander forum over depressies e.d. Het leek me wel belangrijk dat mensen nu ook hun klachten daarover kwijt kunnen. Dus heb ik hier weer een topic over geopend.

Pietje

Re: Het stomste wat een behandelaar ooit tegen je gezegd heeft

Bericht door Pietje » za aug 04, 2018 20:38

Tijdens de voorgesprekken over EMDR misschien kun je gewoon zoals andere mensen even flink vloeken in plaats van gelijk te denken ik wil dood, of even masturberen dat doen de meeste mensen als ze stoom af moeten blazen.....

Like wtf man donder op..... heb van meer mensen klachten gehoord over die man en zw toen tegen mijn psycholoog verteld die heeft er gelukkig wat mee gedaan
Scratching at the surface but the bottoms where I'm at ▪▪▪ Hello darkness my old friend ▪▪▪ you can't see my tears in the rain

Lorraine

Bericht door Lorraine » zo aug 05, 2018 18:00

Pietje schreef:
za aug 04, 2018 20:38
Tijdens de voorgesprekken over EMDR misschien kun je gewoon zoals andere mensen even flink vloeken in plaats van gelijk te denken ik wil dood, of even masturberen dat doen de meeste mensen als ze stoom af moeten blazen.....

Like wtf man donder op..... heb van meer mensen klachten gehoord over die man en zw toen tegen mijn psycholoog verteld die heeft er gelukkig wat mee gedaan
Niet te geloven man...
Ik kreeg er effe plaatsvervangende schaamte van, als ik lees wat die 'behandelaar' zei... :roll:
Maar ik heb heel lang geleden inderdaad ook EMDR gehad. Heeft het bij u/jou ook goed geholpen?

Pietje

Bericht door Pietje » zo aug 05, 2018 19:20

Lorraine schreef:
zo aug 05, 2018 18:00
Pietje schreef:
za aug 04, 2018 20:38

Niet te geloven man...
Ik kreeg er effe plaatsvervangende schaamte van, als ik lees wat die 'behandelaar' zei... :roll:
Maar ik heb heel lang geleden inderdaad ook EMDR gehad. Heeft het bij u/jou ook goed geholpen?
Ik heb het in totaal 3 keer gehad, of tenminste bij 3 verschillende psychologen, de eerste had vreemde ogen en was een man dus geen vertrouwen, de 2e van die uitspraken was ik gelijk klaar mee, had zo'n naar gevoel van die man maar hoorde later dat veel vrouwen zich erg onprettig vowlde bij hem. De 3e en tevens het langste traject heeft erg veel spanning opgelevert, veel angsten die weer omhoog kwamen en weinig rust want als ik daar zat en het werd te veel was alles ineens weg en duurde het soms dagen voor ik weer iets voelde. Voor mij heeft het weinig gebracht dus
Scratching at the surface but the bottoms where I'm at ▪▪▪ Hello darkness my old friend ▪▪▪ you can't see my tears in the rain

Violence

Bericht door Violence » zo aug 05, 2018 20:24

Wauw Pietje, dan voel je je ook totaal niet serieus genomen. Hoe is dat toen afgelopen?

kleintje1980
Moderator

Bericht door kleintje1980 » ma aug 06, 2018 22:03

denk dat mijn psychiater daar ook wel wat van kan... haha.. ja kleintje je stemmen hangen toch samen met je stemmingen dus als jij boos wordt dan worden ze toch heftiger en als jij verdrietig wordt dan worden ze toch ook heftiger.. EUhhhh nee gast mijn stemmen zijn trauma gerelateerd.. Dus die hebben niets met me stemmingen te maken die zijn er al zolang ik me kan herinneren..

:GAAH: :GAAH: gast ga opnieuw studeren of ga een ander vak uitoefenen... maar stop met psychiater zijn.. je bent er totaal mislukt in je slaat effe de plank volledig mis... :help:
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for

Pietje

Bericht door Pietje » di aug 07, 2018 18:15

Violence schreef:
zo aug 05, 2018 20:24
Wauw Pietje, dan voel je je ook totaal niet serieus genomen. Hoe is dat toen afgelopen?
Ik heb het aan mijn psych verteld waar ik wel een goede klik mee had, die zei ik heb wel is eerder wat erover gehoord en ik had het er met groepsgenoten over gehad dus kon toen vertellen dat meerdere er last van hadden. Wat ze er precies aan gedaan heeft weet ik niet maar ze vertelde me de keer erop dat hij alleen nog achter de schermen zou werken binnen de organisatie in afwachting van zijn pensioen.

Gatita
Moderator

Bericht door Gatita » di aug 07, 2018 19:00

Bij mij was het "Je kan toch makkelijk water bij de wijn doen" bij de eis om even alle dieren weg te doen :wolk: :steen:

<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">

north

Bericht door north » di aug 07, 2018 19:04

Jaren terug op gesloten afdeling door psychiater. Hele preek alsof ik het zat te faken en dat ik maar eens even normaal moest gaan doen.
I have a compass to show me the way...
.......But I wish I knew how to use the darn thing!

Pietje

Bericht door Pietje » wo aug 08, 2018 20:12

Je zou denken dat hun gekker zijn als wij :roll:

PersoonOpHetWeb

Bericht door PersoonOpHetWeb » do aug 09, 2018 00:04

north schreef:
di aug 07, 2018 19:04
Jaren terug op gesloten afdeling door psychiater. Hele preek alsof ik het zat te faken en dat ik maar eens even normaal moest gaan doen.
Ergh, ik wacht momenteel op m'n behandeling en dit is een van de soort opmerkingen waar ik het meest bang voor ben om te horen te krijgen. Dat ik me aanstel en dat ik me niet terecht zo voel als ik me voel.

Lorraine

Bericht door Lorraine » do aug 09, 2018 17:38

@Pietje

Inderdaad ja! Als ik even zelf mijn gal mag spugen: ik heb een spv'er (sociaal psychiatrisch verpleegkundige) gehad. Ik weet eerlijk gezegd niet echt wat dat inhoudt, en wat het verschil is tussen dat en een psychiater.
Maar ik kan hem niet uitstaan, omdat hij voor mij invulde wat ik zou kunnen denken! Tja, zo kan ik het ook, denk ik dan... :? En eigenlijk heeft hij nooit echt iets zinnigs voor mij gedaan. Mijn oom is toevallig een collega van hem geweest. En hij zegt ook dat hij 'niet zo'n hoge pet van X op heeft...' Maar ja, mijn oom en tante hebben dus hetzelfde vak. En door hen word ik ook niet altijd begrepen (hoe ongeloofwaardig dat ook klinkt). Ik vind het enorm pijnlijk dat ik gewoon bepaalde dingen doe waar psychologen, psychiaters, spv'ers en zelfs mijn eigen ouders geen begrip voor hebben..!!!.. :cry: :cry: :cry: Op één psycholoog na dan. Zij is eerlijk gezegd de enige door wie ik me begrepen voel!

(Ja sorry hoor, ik wil absoluut niet zielig doen ofzo. Maar ik moest dit echt even kwijt).

harry

Bericht door harry » zo aug 12, 2018 15:37

ik heb eens een spygoloog gehad. het was een rare man van het riagg. die zei normaal vliegen vogeltjes uit
het nest, maar soms blijft er een zwakke vogeltje in het nest en dan gooit moeder vogel het vogeltje uit het nest :shock:

celine

Bericht door celine » zo aug 12, 2018 18:06

Hè Harry en sloeg dat dan op jouw ?

Pietje

Bericht door Pietje » ma aug 13, 2018 07:25

harry schreef:
zo aug 12, 2018 15:37
ik heb eens een spygoloog gehad. het was een rare man van het riagg. die zei normaal vliegen vogeltjes uit
het nest, maar soms blijft er een zwakke vogeltje in het nest en dan gooit moeder vogel het vogeltje uit het nest :shock:
Wat een rare man....

Plaats reactie