liefdesleven

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

soulsearcherx

Re: liefdesleven

Bericht door soulsearcherx » do apr 19, 2018 00:23

soulsearcherx schreef:
za jan 06, 2018 02:39
okee, ik had vorige week een date. Met iemand die ik ken van mijn middelbare school, lang niet had gezien, vorige maand bezocht heb in Breda, en die nu naar mijn huis in Arnhem kwam.
De date was alleen, eh.. was in Breda wel super gezellig, maar in Arnhem bij mij thuis niet zo heel erg geslaagd.

Ik vond het niet zo fijn hoe hij mij behandelde op onze afspraak.
Wat ik niet zo fijn vond was:
- dat hij pas om half 4 aan kwam stekkeren bij mij en dat niet van tevoren met mij had gecommuniceerd. En met wat voor reden: omdat ie eerst flink had uitgeslapen... Ik wist dat niet, wist überhaupt niet hoe laat ik hem kon ontvangen, en waar vanaf 13.00 al startklaar. Heb 3 uur op hem staan wachten(met gierende zenuwen). Ik was namelijk wel op tijd in Breda en kwam er op tijd mijn bed voor uit. Ik had een uur of 1 wel reeel gevonden, want zo laat was ik zelf ook in Breda toendertijd. Voor de afspraak van deze week ben ik o.a teruggereist uit Groningen, en ik had langer in Groningen kunnen blijven als ik van te voren wist dat ik in de middag hem nog niet kon verwachten. Vervolgens heb ik eigenlijk een hele middag "over" gehad, die ik in zijn geheel voor hem had vrijgepland.
- dat we naar de coffeeshop gingen. Dat was goddamn ongemakkelijk. Hij had even iets nodig :? Ik ben nog nooit in een coffee shop geweest! Wat moet ik daar? Daar ga ik mijn lieve geld niet aan uitgeven!
- Ik liet hem de tijdelijke winterschaatsbaan in Arnhem zien. Op dat moment begon hij op te scheppen dat de ijsbaan in breda groter is. Ik had al, voor ik de dag daarvoor even naar Groningen op en neer ging, bedacht dat ik met hem naar de schaatsbaan wilde, want het zag er fucking chill uit. Ik heb zelfs de route van te voren een keer voor gelopen, zodat ik hem wist te vinden :evil:
We zijn op dat moment niet in Breda, dus dat daar een grotere schaatsbaan ligt maakte op dat moment niet uit.
- Hij zijn petje scheef droeg (zonder zie je er een stuk leuker uit. Ik hou gewoon niet van scheve wangster-petten). Toen kwam ie aan met zo'n scheef gangsterpetje op zijn hoofd, geen gezicht en een enorme afknapper.
.. En hij dacht dat Arnhem in Overijssel lag. Hij dacht dat we in Overijssel waren :lachen1:

Om wel positief te blijven, enkele pluspunten:
-Bij mij was het savonds wel gezellig. Hij vindt mijn kamer super gezellig, vooral met lampjes en kaarsjes aan als het verder donker is. Hij schrok ook niet terug van alle planten.
-we hebben een hele fles perelaire perensap opgedronken
-Ohja, en hij stottert ook een beetje. Ik dacht eerst dat hij me nadeed, maar hij stotterde toen echt.
-hij wist wat punniken was, en vertelde zelfs dat er een automatische punniker bestaat!
-hij houdt van wierook, en wilde heel graag dat ik een stokje voor hem aan stak.
-hij houdt van witte chocolade pasta. Dat hebben we vanmiddag dan ook lekker gegeten als brunch.
-hij luistert ook naar zowel rustige muziek als naar metal. Ik vond zijn liedjes eigenlijk helemaal niet erg om naar te luisteren.

Ik zou de volgende keer het fijner vinden als hij gewoon had voorgesteld om een rondje met me te schaatsen, mijn hand had vastgeplakt toen ik bang was in de bioscoop, en gekke drugs in zijn auto had laten liggen. Ik weet niet of we op een andere manier kunnen afspreken zodat het voor me minder ongemakkelijk is, of dat we dit gewoon niet meer moeten doen. Verder hebben we wel goed kunnen praten, maar ik denk dat we gewoon vrienden moeten blijven als hij en ik nog contact blijven houden.

Toen ie wegging is ie teruggereden naar Breda, om lekker vuurwerk te kopen. Toen ben ik teruggegaan naar Groningen naar mijn verenigingsoverleg wat ik twee dagen lang geskipt heb voor hem.
Dus voelde me de hele dag super arelaxed, omdat ik ook nog terug moest naar Groningen.. En opeens met die jongen in mijn huis zat, waar mijn hoofd niet naar stond vanwege Groningen, maar ik wilde hem niet afzeggen. Het was misschien beter geweest als ik dat wel gedaan had.
Haha, ik heb dit verhaal ingestuurd naar "dateleed" van het tijdschrift Linda :D
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » za mei 05, 2018 14:44

soulsearcherx schreef:
do mar 05, 2015 16:00
Violence schreef:
F20a4 schreef:Ik heb inmiddels mijn 1ste kus gehad :)
Ik ben nieuwsgierig naar het hele verhaal erachter. ^^
het is mijn schuld! :bouncen: :springen:
Wauw. Ik kan me dit nieteens meer herinneren :P
Something happened.
Smile like a donut

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!

Cornflower

Bericht door Cornflower » zo jun 17, 2018 23:09

Kort en krachtig,het is over mijn hart brak door Marc.
En nu mja wel aanbiedingen hoor,maar ik wen niet aan een ander.
Wens jullie veel veel geluk in de liefde.

hana

Bericht door hana » ma jun 18, 2018 15:03

Welk liefdesleven??

Mijn ex valt me sinds kort weer lastig (nouja lastig vind ik het niet wel vreemd - jongens/mannen praten niet tegen je zonder doel is mijn ervaring) via de app.
Laat niemand vertellen dat je iets niet kan.

Gun iemands geluk, maar ook iemands ongeluk.

"Heelal.
Hoe verder men keek, hoe groter het leek."

- Jules Deelder - http://www.volkskrant.nl/archief/gedicht~a721468/

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » di jun 19, 2018 11:38

Ik word wel gevraagd, maar door jongens die ik zelf helemaal niks vind. Of diegene is heel wanhopig, of echt niet mijn type, of 12 jaar ouder dan ik.. Er zit niet zoveel tussen het aanbod :roll:
Smile like a donut

Cornflower

Bericht door Cornflower » di jun 19, 2018 12:10

Hier op de mail mja veel sukkels bah bah.
Niks charmant's of lezen niet eens goed wat ik zoek pff.
Nee voor mij geen vaderfiguur meer,voor de komende jaren.
Had in 2003 tot 2010 zon iemand maar die nam een ander.
Toen 7 jaar alleen gebleven,en toen zei een vriendin we gaan weer opzoek en dat was Marc en dat brak me hart zo enorm toen ik moest horen weer gedumpt voor een ander. :broken:

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » vr jun 22, 2018 13:08

soulsearcherx schreef:
di jun 19, 2018 11:38
Ik word wel gevraagd, maar door jongens die ik zelf helemaal niks vind. Of diegene is heel wanhopig, of echt niet mijn type, of 12 jaar ouder dan ik.. Er zit niet zoveel tussen het aanbod :roll:
Vanmiddag weer iemand afgewezen die niet mijn type was :oops: ,maar die mij leuk vond. Het was bioscoop-N die ik in mijn dagboekje beschreef. Ik ben twee keer alleen met hem naar de bioscoop geweest ipv met de groep, en ik begon daar al wat achter te zoeken. Ondanks dat hij ook Niels heet, was het nu vanuit mijn kant niet wederzijds. Lijkt net de omgekeerde wereld zo. Ik heb iemand die Niels heet afgewezen, terwijl mijn grote liefde ook zo heette.

Ondertussen heeft I dus een of andere Mariska, maar als ik hem app reageert ie nog altijd snel terug, dus volgens mij is het gevoel dan niet compleet uitgestorven bij hem. Hij appt dan weer niet meer uit zichzelf ofzo, dus geen idee.
Maarja, weet niet zo goed wat ik met I moet doen..
Smile like a donut

Violence

Bericht door Violence » vr jun 22, 2018 14:00

Mijn liefdesleven is nog altijd onbestaand.

Kaat

Bericht door Kaat » wo aug 01, 2018 21:00

Hier ook al anderhalf jaar 0,0 liefdesleven

Plaats reactie