Ergernissen

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Ergernissen

Bericht door soulsearcherx »

Mijn bejaarde huisgenoot wil de afvalbak niet legen omdat er fruitvliegjes in zitten, terwijl het legen van de afvalbakken wel zijn huishoudelijke taak is :shock:
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Ergernissen

Bericht door soulsearcherx »

Oke, Ik ben chacherijnig omdat:
A mijn mobiel uit viel toen ik midden in den Bosch was met de trein, en ik dus geen muziek kon luisteren.
B er een kind in de coupe zat wat lawaai maakte, wat ik niet kon verhelpen door muziek te luisteren.
C, er een lawaaierige Spanjaard dicht naast me zat die naar alcohol stonk.
D, er 123456789 buitenlanders dezelfde bus wilde nemen als ik, niet voor de bus konden betalen, tyfus lange rij veroorzaakten, terwijl ze hier naar een toeristische attractie wilden die al een week dicht is.
*haalt diep adem *
E, ik mis een knuffel.
F, ik had honger maar moest nog een takke eind met de trein en had geen eten bij me.
G, ik mag J zijn puisten niet meer uitknijpen.
H, ik moest opeens denken aan een kerel die achter me aan zat vorig jaar, en maar niet wilde begrijpen dat ik niet met hem wilde zoenen... Die verdient nog een keer een klap.
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Gebruikersavatar
Gatita
Moderator
Berichten: 3457
Lid geworden op: do jul 21, 2016 21:43

Re: Ergernissen

Bericht door Gatita »

Buikpijn als je onderweg bent en dus geen wc tot je beschikking hahaha

<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Ergernissen

Bericht door soulsearcherx »

Mensen die geeuwen zonder hand voor hun mond. Zeg, sta je lekker vliegen te vangen in het openbaar? :gapen:
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Ergernissen

Bericht door soulsearcherx »

Mijn autismebegeleiding.
Als ik tegen haar mijn depressieve gedachtes uitspreek, zoals "Maar hoe moet ik nou ooit normaal functioneren. Kan ik niet beter gewoon dood gaan? Das veel handiger voor de maatschappij!" dan zegt ze tegen me dat ik dit tegen de psycholoog moet zeggen.
Ja, euh.. Ik heb echt geen fuck aan jou op deze manier. Je wijst me alleen maar door naar de psycholoog.
cursus: hoe zorg je ervaar dat soulsearcher zich begrepen voelt.
*spoiler allert*
NOU, NIET OP DEZE MANIER!!!
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
suzie
Berichten: 84
Lid geworden op: wo feb 21, 2018 19:18

Re: Ergernissen

Bericht door suzie »

dat tegen uiten suicidale gedachtes, en deel plannen, er symptoom bestrijding wordt gedaan (lever X in)
change
Berichten: 7250
Lid geworden op: wo nov 18, 2015 16:04

Re: Ergernissen

Bericht door change »

Ja je moet ergens beginnen ..
Verbinden

Even lijkt elke afstand te vervagen,
Valt alles samen in contouren aan de horizon
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Ergernissen

Bericht door kleintje1980 »

Gvd gasten mail eens terug :censored: :boos: :GAAH: :hamer:
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
hana
Berichten: 4547
Lid geworden op: wo okt 10, 2012 02:34

Re: Ergernissen

Bericht door hana »

soulsearcherx schreef: do jun 07, 2018 02:40 Mensen die geeuwen zonder hand voor hun mond. Zeg, sta je lekker vliegen te vangen in het openbaar? :gapen:
Ik vind dat echt heerlijk om te doen :lachen1: Maar houd wel rekening als ik buitenshuis ben.

Computers die niet luisteren GROM
Laat niemand vertellen dat je iets niet kan.

Gun iemands geluk, maar ook iemands ongeluk.

"Heelal.
Hoe verder men keek, hoe groter het leek."

- Jules Deelder - http://www.volkskrant.nl/archief/gedicht~a721468/
Cornflower
Berichten: 120
Lid geworden op: zo jan 03, 2016 21:43

Re: Ergernissen

Bericht door Cornflower »

Dat mensen dingen beloven en niet na komen.
Of dat google maps mij op een Nl wereld reis stuurt.
hana
Berichten: 4547
Lid geworden op: wo okt 10, 2012 02:34

Re: Ergernissen

Bericht door hana »

Cornflower schreef: ma jun 18, 2018 00:07 Dat mensen dingen beloven en niet na komen.
Dat was net wat ik ook wilde typen hier.

Ik kan er zo niet tegen als mensen hun afspraken niet nakomen :censored: :boos: En dan heb je ze er notabene al een keer op aangesproken ook, ja wat moet ik dan?! :vraagteken: :hamer:
Laat niemand vertellen dat je iets niet kan.

Gun iemands geluk, maar ook iemands ongeluk.

"Heelal.
Hoe verder men keek, hoe groter het leek."

- Jules Deelder - http://www.volkskrant.nl/archief/gedicht~a721468/
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Ergernissen

Bericht door kleintje1980 »

van die irritrante mensen die altijd naar binnen kijken als ze langs lopen... :hamer: :wolk: kijk de andere kant op en voor je niet bij mij naar binnen of is mijn woonkamer zo intressant om binnen te kijken....
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
celine
Berichten: 2365
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Ergernissen

Bericht door celine »

Sommige mensen zijn zo stom ,zetten alles op fb .Wat interesseert het mij dat je bij je zoon bent of gaat eten
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Ergernissen

Bericht door soulsearcherx »

Ik wordt echt gek van dat mens bij het servicepoint op school.
Wil ik me voor de module van mijn stage aanmelden in de schooladministratie, is ze super traag van begrip enzo.
Ik moest echt 3x uitleggen dat ik de stagemodule bedoelde, en moest ze weer hard nadenken.
Toen vroeg ze me uiteindelijk om op de computer in te loggen om te kijken wat ik bedoelde, en toen wees ze vrolijk een module de huidige toetsweek aan: "kijk! Hier kan je je voor aanmelden!" Nee die bedoel ik niet. En er staat ook geen "stage" bij. Je wijst gewoon maar wat aan ofzo.

Ohja, en toen vroeg ze welke opleiding ik doe. Nou, je zei zelf "klik eens op de link van *naam van mijn opleiding*"
En in de zoekbalk verschenen er allemaal modules(dat zijn vage cijfer en lettercodes), en toen wees ze er eentje van een hele andere studie aan, waar de naam van die studie ook bij stond: Is het die niet?
En er was ook een "boerderijstage", van andere opleidingen. Ik moest ook duidelijk maken dat ik dat ook niet bedoelde.
Nou stond er geen stage van mijn opleiding in de lijst van stagemodules in de computer. Lekker vaag allemaal. En ondertussen begreep die vrouw echt niet wat ik bedoelde terwijl dit haar werk is en ik me echt in het schoolsysteem moet aanmelden voor een stage. Dat zei mijn stagecoordinator tegen me en dat staat ook op blackboard.
Dat mens snapt er echt helemaal niks van. Nou, dan kan ik het nog beter zelf doen.
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Ergernissen

Bericht door soulsearcherx »

Wat ik me net zit te bedenken: Zelf ratel ik er maar al te graag op los dat ik een 7 heb gehaald voor een toets, maar ik wordt jaloers als iemand anders een goed cijfer haalt voor een toets(als ik of lager heb gescoord of de toets nieteens heb gemaakt, of zoiets). Maar misschien creer ik wel hetzelfde gevoel bij anderen daarmee.. Ik ben volgens mij gewoon een ontzettend dubbelstandaardig hypocriet persoon. Als ik iets goed heb gedaan moet de hele wereld dat weten, maar ik kan niet tegen geluk van andere mensen. Ik haat mezelf!
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Plaats reactie