Stel een vraag aan de persoon onder je

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door kleintje1980 »

Niet.. vind die vraag een beetje heel erg discriminerend als ik eerlijk ben dus nee ik wil het niet tegen gaan.. ze hebben toch ook recht om hier te zijn met hun geloof net zo als ieder ander

Dus ik vraag me af aan de volgende die antwoord kan en wil geven op deze vraag zou jij het eerlijk vinden als we stoppen met discriminatie en iedereen gewoon in zijn waarde laten ongeacht waar hij of zij vandaan komt en welk geloof of geaardheid hij of zij heeft ?
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door harry »

ik ben het wel met jou eens kleintje :) wel vind ik dat zij dan de gelijke behandling moeten krijgen als nederlanders.
kan mij wel voorstellen dat als iemand 6 jaar op een woning wacht en dat een wonig dan toegewezen worden aan iemand die hier
net is. dat wekt wel discriminatie op. gewoon gelijk behandelen is volgens mij het beste?

ben je het er mee eens dat de huren omlaag moeten en de huurtoeslag afschaffen. door de huren steets hoger te maken krijgen
steets meer mensen huurtoeslag en infeite is het een cirkeltje wat niets oplevert.
celine
Berichten: 2365
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door celine »

Als mensen willen huren vind ik dat dat moet kunnen .
Maar dan wel qua inkomsten .Iemand met een uitkering of klein salaris een betaalbare huur betalen en met een groot salaris meer betalen .bv zoveel procent van een inkomen !







De enige kliniek in Nederland die getraumatiseerde asielzoekers behandelt gaat dicht !
Deze mensen zullen toch geholpen moeten worden .
Hoe zal dit gaan gebeuren denkt jij ?
change
Berichten: 7250
Lid geworden op: wo nov 18, 2015 16:04

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door change »

Slechte zaak ! Juist begeleiding nodig. Geen idee wat het alternatief is.


WAt ga jij vanavond eten ?
Verbinden

Even lijkt elke afstand te vervagen,
Valt alles samen in contouren aan de horizon
celine
Berichten: 2365
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door celine »

Friet en frikandel :lachen1:














Wat ga jij vanavond eten ?
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door soulsearcherx »

Lopend buffet op de verjaardag van mijn oma

Het is eigenlijk belachelijk dat je meer BTW betaald voor groente en fruit, dan voor ongezonde voeding met veel suiker?
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
change
Berichten: 7250
Lid geworden op: wo nov 18, 2015 16:04

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door change »

Ja inderdaad belachelijk !


Ga jij vanavond naar het Eurovisie kijken ?
Verbinden

Even lijkt elke afstand te vervagen,
Valt alles samen in contouren aan de horizon
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door kleintje1980 »

Nee. Sorry is tijd verspilling vind ik


Wat doe jij vandaag ?
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door soulsearcherx »

Ben heen en weer gereisd naar den haag voor de verjaardag van mijn oma. Ben daar eigenlijk de hele dag mee bezig geweest...

Vind je ook dat het onderwijs gratis moet worden?
Zo hou je alleen gemotiveerde studenten over. Als je weg wil gaan kan je weggaan: het kost je niks. Je hebt geen studieschuld! En als je wilt blijven is dat omdat je graag je diploma wilt halen, niet uit vrees voor de studieschuld. Ik heb het gevoel dat ik gevangen zit. Ik moet hiermee doorgaan omdat er een studieschuld als een blok aan mijn been hangt!
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Gebruikersavatar
Gatita
Moderator
Berichten: 3457
Lid geworden op: do jul 21, 2016 21:43

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door Gatita »

Ik vind wel dat anders moet worden maar gratis niet, dit omdat je in mijn ogen niet gemotiveerde studenten over houd... Wat ik dus bedoel is dat er veel studies met 'limiet' aan studenten zitten en hierdoor lotingen etc. plaats vinden... als dan wat ik ooit heb gehad (ik was dus niet toegelaten, hoorde achteraf dat er van die klas slechts 15% over is gebleven vanwege stoppen, geen motivatie etc.)
Mensen 'maar' beginnen om te kijken of ze het wat vinden en het TOCH gratis is... en hierdoor van de letterlijk gemotiveerde plekken in jatten.
Maar inderdaad de studieschuld zuigt, dit heb ik sowieso al met de opleiding waar ik wel diploma voor heb :roll:


De wachttijden voor sociale huur zijn tegenwoordig abnormaal voor Nederlanders... ?

<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door harry »

klopt helemaal en de is zoveel veranderd in het huren. zo moets ik mij laten inschrijven anders raakte ik alle punten
kwijt van 52 jaar. maar kom niet meer in aanmerking voor een laagbouw woning omdat mijn inkomen te laag is :shock:
dus blijf ik maar hier wonen zolang dat kan.

nu blijk dat 1 borrel per dag voor hart pacienten ongezond is naar onderzoek en zo zijn ineens wel meer dingen
ongezond. als die onderzoeken is onzin wat nu goed is is over 10 jaar weer ongezond.
celine
Berichten: 2365
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door celine »

Ja ,klopt Harry ,en zo gaat het bv ook met afvallen ,nu is het dit dieet ....dat is het dan helemaal .
Over een half jaar is er weer een ander dieet ,en dat van een half jaar geleden is noet goed meer :shock:








Wat voor medicatie slik je ? En helpt het jou ?
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door kleintje1980 »

op dit moment.. Topiramaat in de ochtend tegen de herbelevingen.. werkt niet echt ze komen der gewoon doorheen..
Divisun vitamine d in een pilletje.. haha
in de avond Oxazepam en serequel voor de rust.. en nog eens een keertje topiramaat er bij voor de nachtmerries.. dan werkt die wel.. heel raar.. :?




stel je zou medicatie slikken zou jij het dan ooit zonder willen kunnen of vind jij het goed met de medicatie die je nu hebt ?
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
change
Berichten: 7250
Lid geworden op: wo nov 18, 2015 16:04

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door change »

Ik slik niets meer. De psych heeft er geen fiducie meer in in die troep ! Toch hoor ik verhalen om me heen van mensen die baat hebben bij bv lyrica. Dan is er toch weer dat stemmetje zou het ? Zou het ? Maar heb er geen zin meer in. Doe het wel op eigen krachten bah !

Kun jij goed tegen veranderingen ?
Verbinden

Even lijkt elke afstand te vervagen,
Valt alles samen in contouren aan de horizon
Pietje
Berichten: 2421
Lid geworden op: do dec 07, 2017 16:58

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door Pietje »

Nee ik haat veranderingen. Ik was gek op mijn oide kamer. Ooit eens alles geverfd nog steeds grijs maar 1 tintje lichter. 3 dagen later alles opnieuw geschilderd terug in de oude tint. Verandering is afschuwelijk hoe vaak ik iets ook moet opknappen ik wil het er altijd hetzelfde uit laten zien.

Wanneer voel jij echt dat je leeft?
Scratching at the surface but the bottoms where I'm at ▪▪▪ Hello darkness my old friend ▪▪▪ you can't see my tears in the rain
Plaats reactie