Wat bewonder jij aan een ander?

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Gebruikersavatar
Hope
Moderator
Berichten: 7608
Lid geworden op: zo dec 31, 2006 16:17
Locatie: Noord-Holland

Re: Wat bewonder jij aan een ander?

Bericht door Hope »

Ik bewonder aan kleintje alle stapjes die ze toch steeds weer zet. Hoe ze zich na elke crisis toch weer omhoog weet te werken. Hoe ze steeds elke nieuwe hulpverlener weer een kans geeft. Weer alles uitlegt en maar eindeloze mails blijft sturen om duidelijk te maken welke hulp ze nodig heeft.

En hier op het forum bewonder ik aan haar dat ze bij bijna iedereen reageert, nooit klusjes uit de weg gaat en enorm betrokken is bij alles.

Je bent gewoon een topper :hug:

De volgende is violence
Als de moed je in de schoenen zakt
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Wat bewonder jij aan een ander?

Bericht door soulsearcherx »

Violence kan supergoed schrijven! :) Ik geniet altijd van je verhaaltjes, gedichtjes, etc. :zwaai1:
En ik vind het super tof dat je een paard aan het verzorgen bent(las ik ergens in je dagboek, haha)
enneh.. Ik kan me ook nog een keer herinneren dat je een keer tegen me zei dat je hebt leren schakelen met autorijden, na er iets langer over te hebben gedaan en aanvankelijk in een automaat te moeten. Ik ben nog altijd geen steek verder gekomen in mijn rijlessen en wil het nu weer opnieuw oppakken.
enneh. Ik vind het ook bewonderingswaardig dat je 4 jaar lang een relatie heb gehad. Mijn breekpunt is altijd een half jaar ongeveer. Dan hebben jongens er genoeg van, of heb ik er genoeg van. Ik zou willen dat ik ook een keer langer dan een jaar iets kon opbouwen.
enneeeehh.. Ik ben altijd onwijs blij met je stukjes in mijn dagboek, en het is ook super fijn dat je veel in andermans dagboeken schrijft!

volgende! *weet even geen originele naam te verzinnen*
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
celine
Berichten: 2365
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Wat bewonder jij aan een ander?

Bericht door celine »

Ik bewonder Harry ,dat hij de mensjes in het verzorgingstehuis een fijne tijd kan geven 👍🏻
Gebruikersavatar
Hope
Moderator
Berichten: 7608
Lid geworden op: zo dec 31, 2006 16:17
Locatie: Noord-Holland

Re: Wat bewonder jij aan een ander?

Bericht door Hope »

Goed dan is de volgende die aan de beurt is celine
Als de moed je in de schoenen zakt
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Wat bewonder jij aan een ander?

Bericht door harry »

ik bewonder celine omdat ze altijd zo positief is, ondanks dat zij zelf ook veel heeft meegemaakt.
ze geniet van de kleine dingen van het leven en helpt mensen als vrijwiligster :D

ze is voormij een voorbeeld waar ik van kan leren.



volgende: panthera
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Wat bewonder jij aan een ander?

Bericht door kleintje1980 »

een echte doorzetter ondanks dat het soms echt even allemaal tegen zit doet ze het toch maar allemaal met de kleine y.. en weet ze iedere keer toch weer alles aan elkaar te combineren dat het ook weer genieten wordt voor y.

de volgende is gatita
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Violence
Moderator
Berichten: 8226
Lid geworden op: wo sep 18, 2013 16:30

Re: Wat bewonder jij aan een ander?

Bericht door Violence »

Dat ondanks dat haar hoofd een rommeltje is, ze altijd goede reacties op anderen geeft en ook echt alles leest. En haar enorme liefde voor dieren. :hug:

Soulsearcher.
Gebruikersavatar
Hope
Moderator
Berichten: 7608
Lid geworden op: zo dec 31, 2006 16:17
Locatie: Noord-Holland

Re: Wat bewonder jij aan een ander?

Bericht door Hope »

Ik bewonder haar doorzettingsvermogen en haar gevoel voor humor. Daarnaast kan ze mooie foto's maken!

De volgende is Harry
Als de moed je in de schoenen zakt
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
celine
Berichten: 2365
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Wat bewonder jij aan een ander?

Bericht door celine »

Ik vind Harry ,een lieve gevoelige zorgzame ,creatieve en handige man ,hij heeft humor en erg behulpzaam .
Zouden veel mannen een voorbeeld aan kunnen nemen .








De volgende is Ricardo
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Wat bewonder jij aan een ander?

Bericht door soulsearcherx »

Volgens mij kent niemand Ricardo :(
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Wat bewonder jij aan een ander?

Bericht door harry »

ik ken ricardo nog niet zo lang op het form.
ik vind het knap van hem dat hij openstaat voor hulpverlening en ook zijn best doet
om zichzelf een betere toekomst te geven. wat mij ook opvalt is dat hij openstaat voor de
reactie`s in zijn dagboekje.


de volgende is btiel
Gebruikersavatar
Gatita
Moderator
Berichten: 3457
Lid geworden op: do jul 21, 2016 21:43

Re: Wat bewonder jij aan een ander?

Bericht door Gatita »

Ik bewonder aan Btiel dat ondanks ze zichzelf zo slecht neer zet soms toch wel heel veel empathie naar andere toont.
Ze probeert op iedereen te reageren en daarin advies te geven. Hierin schroomt ze zeker niet om haar bewondering te uiten wat ze vind over iemand.
Ik heb hier heel veel respect voor. :hug:


Om het op onze nieuwe forum gebruikers te houden:
Pietje!

<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Wat bewonder jij aan een ander?

Bericht door soulsearcherx »

Ik bewonder Pietje omdat hij altijd op iedereen reageert, met ook goede tips! Verder lijkt hij me een heel lief, geduldig en vriendelijk persoon. Zijn vriendin boft maar met hem :D Ook wil hij weer een opleiding gaan volgen, wat natuurlijk helemaal geweldig is :)

Iemand anders mag een volgende noemen.
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Pietje
Berichten: 2421
Lid geworden op: do dec 07, 2017 16:58

Re: Wat bewonder jij aan een ander?

Bericht door Pietje »

soulsearcherx schreef: ma apr 02, 2018 22:17 Ik bewonder Pietje omdat hij altijd op iedereen reageert, met ook goede tips! Verder lijkt hij me een heel lief, geduldig en vriendelijk persoon. Zijn vriendin boft maar met hem :D Ook wil hij weer een opleiding gaan volgen, wat natuurlijk helemaal geweldig is :)

Iemand anders mag een volgende noemen.
Thnx! Super lief :shock:
Ennehhh Pietje is een zij :P zo anoniem zal het voor nogal wat verwarring zorgen maar ik ben een vrouw en val op vrouwen

Ik weet niet zo goed hoe deze werkt maar ik wil graag Vertellen wat ik bewonder aan Soulsearch,
Ten eerste dat je erg prettig schrijft je stukjes zijn makkelijk te lezen. Verder lijk je me gewoon een onwijs leuk mens, iets met die ballerina die de andere kant op draaide. Alleen lijkt het voor mij alsof jij de goede kant op draait en alle anderen het maar vreemd doen
Scratching at the surface but the bottoms where I'm at ▪▪▪ Hello darkness my old friend ▪▪▪ you can't see my tears in the rain
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Wat bewonder jij aan een ander?

Bericht door soulsearcherx »

Pietje schreef: di apr 03, 2018 22:29
soulsearcherx schreef: ma apr 02, 2018 22:17 Ik bewonder Pietje omdat hij altijd op iedereen reageert, met ook goede tips! Verder lijkt hij me een heel lief, geduldig en vriendelijk persoon. Zijn vriendin boft maar met hem :D Ook wil hij weer een opleiding gaan volgen, wat natuurlijk helemaal geweldig is :)

Iemand anders mag een volgende noemen.
Thnx! Super lief :shock:
Ennehhh Pietje is een zij :P zo anoniem zal het voor nogal wat verwarring zorgen maar ik ben een vrouw en val op vrouwen

Ik weet niet zo goed hoe deze werkt maar ik wil graag Vertellen wat ik bewonder aan Soulsearch,
Ten eerste dat je erg prettig schrijft je stukjes zijn makkelijk te lezen. Verder lijk je me gewoon een onwijs leuk mens, iets met die ballerina die de andere kant op draaide. Alleen lijkt het voor mij alsof jij de goede kant op draait en alle anderen het maar vreemd doen
En toen moest ik blozen :oops:
Zowel van het compliment en omdat ik onterecht dacht dat je een jongetje was..
Dat was omdat je het vaak had over "je vriendin" en omdat je naam Pietje is :lachen1:
Sorry, hopelijk begrijp je de vergissing, en vind je het niet erg.
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Plaats reactie