Wil jij moderator worden?

Ideeën, storingen, wijzigingen, aankondigingen, enz.

Moderator: Modgroep

Plaats reactie
ModeratorTeam
Moderator
Berichten: 61
Lid geworden op: do mar 20, 2014 11:16

Wil jij moderator worden?

Bericht door ModeratorTeam »

Beste forumers,

Als moderator werk je samen met de andere moderators, Hope, Panthera, Kleintje1980 en Gatita, om het forum een veilige en fijne plek te houden voor alle forum gebruikers. Het gaat vooral om het lezen van de geplaatste berichten en kijken of de forumregels nageleefd worden.

Omdat wij alle berichten bijhouden, moeten wij veel aanwezig zijn. We zien daarom graag dat er per dag, twee moderators verantwoordelijk zijn voor het checken van de geplaatste berichten. Daarom werken we via een rooster. Het is de bedoeling dat je minimaal 2 keer per dag kijkt of er nieuwe berichten zijn. Het is overigens NIET jouw taak om overal op te reageren. Het mag wel natuurlijk, maar het is niet verplicht. Dit betekent dat als je alleen alles leest, je er ongeveer 1,5 uur per dag mee bezig bent.

Mocht je interesse hebben of meer willen weten stuur dan een van de moderators gerust een pb. We kunnen dan altijd kijken of we nog iemand kunnen gebruiken.

Groet,
Hope, Panthera, Kleintje1980 en Gatita
Blossem-Flower
Berichten: 1284
Lid geworden op: ma feb 05, 2018 17:02

Re: Wil jij moderator worden?

Bericht door Blossem-Flower »

Mijn lijkt het wel wat. Ik stuur een pb
if you're looking for me.. go where the waves break to where the sea kisses the earth because only there rests my hea
Violence
Moderator
Berichten: 8213
Lid geworden op: wo sep 18, 2013 16:30

Re: Wil jij moderator worden?

Bericht door Violence »

Ik heb een tijdje nagedacht en ik weet dat ik niet de meest ''handige'' oplossing ben, maar mochten jullie echt in problemen komen, kan ik eventueel wel. Doordeweeks kan ik alleen avonden online zijn, maar ik kan wel veel aanwezig zijn in weekenden.
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Wil jij moderator worden?

Bericht door soulsearcherx »

ik wil anders ook wel moderator zijn. Ik zit toch best wel veel op het forum :lachen1:
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
dorien
Berichten: 2
Lid geworden op: wo sep 05, 2018 10:11

Re: Wil jij moderator worden?

Bericht door dorien »

desnoods.

het is de eerste vraag die ik tegenkom op het forum. Liever niet.
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Wil jij moderator worden?

Bericht door soulsearcherx »

soulsearcherx schreef: do mar 15, 2018 14:12 ik wil anders ook wel moderator zijn. Ik zit toch best wel veel op het forum :lachen1:
changed my mind: hier ben ik vast ook te autistisch voor
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Gebruikersavatar
Ixtab
Berichten: 211
Lid geworden op: vr jan 01, 2021 23:53

Re: Wil jij moderator worden?

Bericht door Ixtab »

Verzoek om over een paar maanden (of eerder) moderator te worden en verbeteringen in te voeren.
Nil Volentibus Arduum
Plaats reactie