Wat houdt jullie tegen ???

Voor iedereen die algemene vragen heeft. Onderzoekers, studenten en/of radio/tv-programma's, mail naar info@zelfmoord-forum.nl voor de mogelijkheden.

Moderator: Modgroep

tyler

Bericht door tyler »

Momenteel zijn er twee dingen die me tegen houden. Het eerste, en belangrijkste voor mij, is dat ik aan een hele goeie vriend belooft heb om vol te houden. Ik wil hem echt niet teleurstellen op dat vlak, maar soms lijkt zelfs deze beloofte niet genoeg om me tegen te houden. Ook heb ik angst voor als het mislukt, wat men familie dan wel niet gaat denken enzo...
Julius

Bericht door Julius »

Toch wel een aantal dingen; het vreselijk vinden om mijn ouders met pijn achter te laten, niet weten hoe en wat te organiseren ("en als het mislukt, dan blijf ik hier, verminkt en waarschijnlijk in een inrichting") en de gedachte dat het aan de andere kant weleens hetzelfde zou kunnen zijn. Ik ben niet eens bang dat het erger is, hetzelfde is genoeg.
Olivia

Bericht door Olivia »

Ik denk dat we als een dier zullen incarneren.
Je zal dan maar als een ezeltje in een moslimland geboren worden of als een hondje of katje van een dierenbeul.
etc etc.
CruelWorld

Bericht door CruelWorld »

Ik wil geen andere mensen ermee pijn doen, maar dat zal toch moeten.Mijn vriendinnen en familie houden me tegen. Wie moet anders op te letten? Ik haat het om afhankelijk te zijn van anderen. Misschien moet ik me niet meer laten tegenhouden, maar wat als het fout gaat?

Just time te go maybe?
chantal

Bericht door chantal »

Wat me tegen houdt? Iedere keer mislukt het(ook na behoorlijk heftige pogingen) en dan die pijn die er bij komt kijken en ook de mensen om me heen die ik geen pijn wil doen. En omdat ik al meerdere malen een poging gedaan heb en de gevolgen ervan ken. Dan ben ik ook best wel bang om het weer te doen...
snif

Bericht door snif »

Wat mij tegen houd is de kroeg.
Klinkt heel stom ik weet het.

Maar ik ga bijna iedere zaterdag naar mijn "stamkroeg".
Daar zijn altijd zulke aardige mensen, en ik ben bevriend met de barmensen en hun vrienden die daar ook altijd wat komen drinken.
Ze hebben er heerlijk bier, en ik kan me geen gelukkiger moment voorstellen dan wanneer ik daar zit.

Het klinkt heel stom, maar dat is echt het gene waar ik zo vrolijk van wordt, en iedere keer dat ik er kom wordt het maar leuker en leuker, ik zou gewoon niet zonder de vrienden die ik daar heb en de lol die ik daar heb kunnen.

cheers!
DELETED

Bericht door DELETED »

DELETED
Angel

Re: Wat houdt jullie tegen ???

Bericht door Angel »

[quote="Doelloos"]Mensen hier die zm willen plegen, wat houdt jullie tegen om het te doen ?????

Mijn famillie zijn degene die mij tegen houden het te doen en ook vindt ik het moeilijk om mijn katten achter te moeten laten !!!!!

Gr. Doelloos[/quote]

Hey,

Mijn vriend en mijn vrienden houden mij tegen.
En mij paarden waar ik kei veel van hou en die ik niet kan achterlaten.
En ook mijn familie.
Katje

Bericht door Katje »

Mijn katten. Ik heb nog geen goed plekje voor ze. Trouwens, zo goed als bij mij krijgen ze het nergens.
Kibito

Bericht door Kibito »

Enigste wat mij tegenhoud is mijn beste vriend. En hij heeft het zelfde zo'n beetje..

Mss als ik als eerste ga geef ik hem de rust die hij ook verdient? hmm..
AnoniemeDenker

Bericht door AnoniemeDenker »

Voor mij geldt maar 1 factor waarom ik blijf.

Nieuwsgierigheid.

Het is voor mij de vraag of het morgen misschien beter zal worden, de vraag waarom ik na al die jaren nog steeds hoop op een beter leven, de vraag wat er met me zou gebeuren als ik daadwerkelijk zelfmoord pleeg, de vraag of mijn reden wel reden genoeg is om uit het leven te stappen, de vraag of er misschien toch iemand is waarvan ik kan houden en diegene van mij kan houden.
DELETED

Bericht door DELETED »

DELETED
HappySlappy

Bericht door HappySlappy »

00
Laatst gewijzigd door HappySlappy op za nov 07, 2009 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
justxme

Bericht door justxme »

Wat mij tegenhield?

Mijn ouders, mijn zusje, ik wil niet dat zij mij vinden.
De pogingen die ik heb gedaan, heb ik ook allemaal niet thuis gedaan, behalve 1 dan, de eerste.
Maar ik wil het ze niet aandoen, daarvoor geef ik teveel om ze.
ahn

Bericht door ahn »

heb angst voor pijn,
en dat terwijl ik altijd pijn heb :roll:

ben gewoon een scheiterd
Plaats reactie