Wat houdt jullie tegen ???

Voor iedereen die algemene vragen heeft. Onderzoekers, studenten en/of radio/tv-programma's, mail naar info@zelfmoord-forum.nl voor de mogelijkheden.

Moderator: Modgroep

twinkel

Re: Wat houdt jullie tegen ???

Bericht door twinkel »

Doelloos schreef:Mensen hier die zm willen plegen, wat houdt jullie tegen om het te doen ?????

Mijn famillie zijn degene die mij tegen houden het te doen en ook vindt ik het moeilijk om mijn katten achter te moeten laten !!!!!

Gr. Doelloos
Mijn hondjes, meer niet
lolmuts

Bericht door lolmuts »

hoi doeloos weet je wat mij tegen houdt ook mijn katten en napoleon mijn minipony met stipjes.en mijn familie ik voel me klote maar heb pas een vergiftiging met paracetamol gehad.ik zweer een ding als ik thuis weer bonje heb dan doe ik het nogmaals ze bekijken het maar ik heb nu ook zelfmoord neigingen vooral snachts maar goed zal wel zien jullie veel sterkte alvast groetjes janalolmuts
Digitalism

Bericht door Digitalism »

Hetgene wat mij tegenhoudt zou nog de hoop zijn op een beter leven.
En ook dat mn pogingen ook eens een keer zullen lukken, heb al zoveel pogingen gedaan en het lukt me steeds niet..
honeyblack

Bericht door honeyblack »

tja voor familie doe ik het iig niet meer, maar wat ik ook doe some people just wont let go.

3 friends

moet het blijven proberen! Doorgaan met leven enzo
hunkypunky

ik kan het nu nog niet helaas

Bericht door hunkypunky »

Na dat we uit elkaar zijn gegaan liet mijn vrouw ook mijn jongste zoon achter en dat is nu net de reden dat ik het nog niet kan.
Hij is al eens in de steek gelaten en dat wil ik hem niet aan doen.
Maar eens is hij op zich zelf en dan is het mijn tijd om uit dit leven te stappen.
lolmuts

wat houdt je tegen

Bericht door lolmuts »

mijn lieve dieren en huisdieren en mijn man en natuurlijk laili ik en laili kunnen samen het leven wel aan want als ik spring springt de rest ook :?
dat is wat mij tegen houdt en het lef om het tedoen en het leven natuurlijk hop ik op een dag weer gelukkig te zijn maar dat ben ik alleen in mijn eigen droomwereld,mis mijn vader die is verontgelukt en zit ergens in een verpleeeghuis hij kent me niet meer,heb hem al jaren niet meer gezien :oops: en mijn moeder doorgedraaid en krankzinnig en knettergek zij kruipt met een ander naar bed,ik woon nu op mezelf maar de pijn blijft aanwezig soms geef ik het weleens op,maar dan ga ik naar mijn paard en dan komt het wel goed,maar mis mijn ouders,jana
citroentje

...

Bericht door citroentje »

Mijn kinderen
mijn broer en z'n vriendin
en mijn ouders

zijn de enige waarom ik hier nog ben!
DELETED

Bericht door DELETED »

DELETED
lolmuts

Bericht door lolmuts »

laili mijn beesie die veel van mij houdt is mijn arabisch volbloed paard en mijn ponys en mijn katten en gewonn bang om het echt te doen :shock:
mordor

Bericht door mordor »

Het raadsel van de zwarte gaten en de ondeeltjes.
honeyblack

Bericht door honeyblack »

niks houd mij meer tegen...


Heb het er zelf naar gemaakt :roll:
Cardboard

Bericht door Cardboard »

Mijn hamstertjes, eerst ook nog mijn vriend maar nu het uit is boeit het me niet meer...
Kerstkomtwel

Bericht door Kerstkomtwel »

Wat mij tegenhoudt is het hek op het viaduct die er staat om er tegen te gaan dat je bakstenen naar beneden gooit. Zonder dat ding had ik al lang dood geweest. :oops: :cry:
mordor

Bericht door mordor »

Wat mij tegenhoudt is het hek op het viaduct die er staat om er tegen te gaan dat je bakstenen naar beneden gooit. Zonder dat ding had ik al lang dood geweest.
Ja, ik ken die wereld, heel erg eenzaam...
bravehaert4

Re: Wat houdt jullie tegen ???

Bericht door bravehaert4 »

vrienden en mijn dieren en hoe mooi de natuur kan zijn en het is altijd en overal hetzelfde de rotte appels blijf je toch houden dus waarom daarvoor je zelf doden denk ik weleens
Plaats reactie