In welke fase van zm zit jij?

Voor iedereen die algemene vragen heeft. Onderzoekers, studenten en/of radio/tv-programma's, mail naar info@zelfmoord-forum.nl voor de mogelijkheden.

Moderator: Modgroep

lolmuts

Bericht door lolmuts »

poging vijf nu soms heb ik spijt soms ook weer niet als ik bonje heb gehad dan komt het sterk in mij op :shock:
elvira88

Bericht door elvira88 »

Ik zit tussen 3 en 4 in, ik heb wel een aantal pogingen gedaan, maar geen nieuwe plannen gelukkig.
ikkekanstikke

Bericht door ikkekanstikke »

Poging 6
CruelWorld

Bericht door CruelWorld »

fase 5 helaas
Ilham

Bericht door Ilham »

Nummer 3
afmaakstof

Re: In welke fase van zm zit jij?

Bericht door afmaakstof »

ik weet dat ik dit voorzichtig zeggen moet (vooral om hoe ik zelf ook in elkaar zit en wellicht nogal hypocriet kan klinken)

maar hoe kun je een zelfmoordpoging laten mislukken?
Het lijkt mij zo een kleine kans dat het mislukt als je het echt wilt

kan dat niet alleen als je het eigenlijk niet wil, of als je de aandacht wil waar je niet naar durft te vragen (dat is de reden waarom ik het deed als ik eerlijk ben| ze weten het trouwens nog steeds niet).

Als je het echt wilt, waarom ga je dan pillen slikken als je niet zeker weet wat de fatale overdosis is, of *KNIP* (mijn geval tot 2 keer toe)

er zijn manieren met meer kans van slagen die net zo smerig eindigen als die hierboven.


sorry als ik me hier erg bot op gevoelige onderwerpen stort
braveheart

Bericht door braveheart »

ik heb verschillende pogingen gedaan en altijd betrapt nu ben ik te laf om weer een poging te doen omdat er veel mensen van mij houden en waarom zal ik voor die paar rotte appels eruit stappen :?poging 3
Angel

Re: In welke fase van zm zit jij?

Bericht door Angel »

Euhm.. Ergens tussen 1 en 4. Ik denk wel een zelfmoord maar, doe ook aan automultialtie.
loveangel83

Re: In welke fase van zm zit jij?

Bericht door loveangel83 »

poging 5 nu ben wat depri zal wel dor het weer komen :(
'nander

Re: In welke fase van zm zit jij?

Bericht door 'nander »

2.Ik heb nog geen poging gedaan maar ik denk er wel aan.

Ik denk vooral aan wanneer zou ik het durven? Wat zou ooit echt de trigger zijn en wanneer? Hoe zou ik het doen?
Ik heb momenten dat ik genieten kan, maar de ergernissen en de frustraties overheersen.
*KNIP*
Of anders wel gedachten als "medicijnen kan ook, ik woon toch alleen, niemand die er op tijd bij kan zijn met de voordeur dicht" of *KNIP*. Vreemd idee maar het komt wel in me op.
Ik heb ook wel eens gedacht aan *KNIP*.

Eigenlijk heb ik dit volgende nooit iemand verteld, maar ik heb wel eens *KNIP* op het punt gestaan om zelfmoord te plegen, om me zo goed mogelijk proberen voor te stellen hoe het zou voelen om *KNIP*.

Dit idee kwam omdat ik iemand heb gekend die dit daadwerkelijk heeft gedaan in bijzijn van zijn vriendin, nadat hij eerst zijn moeder telefonisch op de hoogte had gesteld. Hij heeft in de keuken *KNIP* zelfmoord gepleegd toen zijn vriendin de telefoon van hem overnam toen hij was uitgepraat na zijn afscheidstoespraak aan zijn moeder.
Zij dacht eerst dat hij dat niet zou doen en probeerde zijn moeder gerust te stellen toen hij al bezig was zelfmoord te plegen, totdat zij het meekreeg dat het echt was en zij hem aantrof.
Dat was wat wij te horen kregen van een begeleider, daar waar die jongen ook begeleiding heeft gehad waar wij destijds woonden.
Ja, ik heb op veel instellingen geleefd, en dat heeft ook meegewerkt aan een rot verleden.
Emiel

Re: In welke fase van zm zit jij?

Bericht door Emiel »

volgens mij ben je er een vergeten
nmr 7: dood
naoual91

Re: In welke fase van zm zit jij?

Bericht door naoual91 »

Emiel schreef:volgens mij ben je er een vergeten
nmr 7: dood
emmm dat heb ik weggelaten,,,ga er namelijk vanuit dat mensen die op deze topic reageren (levensverschijnsel vertonen) nog leven :roll:
Little.black.rose

Re: In welke fase van zm zit jij?

Bericht door Little.black.rose »

Ik ga voor 6 :)
Toch nog net wel gelukkig, dat het nog altijd niet is gelukt!

Liefs, LBR
accg

Re: In welke fase van zm zit jij?

Bericht door accg »

3. heb een poging gedaan maar het mislukte...
helaas.
Twist3d

Re: In welke fase van zm zit jij?

Bericht door Twist3d »

Bij mij ook optie 2

Moet er wel bijzeggen dat ik 4x bijna dood was door 'ongelukjes..'
En hoop niet dat het verder gaat, de nodige verzekeringen zijn er al voor afgesloten. Geen dure grap als ik heen ga met mijn regeling, kan zelfs paar mensen blij maken met vies geld dan, zoals het nou geregeld is zoiezo een fijne gedachte dat dat gedeelte al prima is nu, mocht ik onverwacht iets krijgen ofzo.
Vrede aan allen, het allerbeste toegewenst!
Plaats reactie