In welke fase van zm zit jij?

Voor iedereen die algemene vragen heeft. Onderzoekers, studenten en/of radio/tv-programma's, mail naar info@zelfmoord-forum.nl voor de mogelijkheden.

Moderator: Modgroep

stuffedbunny

Bericht door stuffedbunny »

Hoe kan een poging nu mislukken. Ik heb nog geen poging gedaan, ook nooit gesneden ofzo. Wil dat het meteen lukt. Hoe kan een zelfmoordpoging nu mislukken? Heb je je dan niet goed voorbereid ofzo?

*KNIP*

Zoiets? Mijn excuses als ik iemand beledig, maar dat is gewoon iets wat ik me al langer afvraag.
DELETED

Bericht door DELETED »

DELETED
DELETED

Bericht door DELETED »

DELETED
Laatst gewijzigd door DELETED op wo mar 24, 2010 23:58, 1 keer totaal gewijzigd.
#

Re: In welke fase van zm zit jij?

Bericht door # »

naoual91 schreef:1.Ik denk niet direct aan zm maar ben wel depri(en doe aan automulatie)
2.Ik heb nog geen poging gedaan maar ik denk er wel aan.
3.Ik heb een poging gedaan, maar het is mislukt.
4.Enkele malen is het mislukt, maar ik loop alweer met een plannetje rond.
5.Nog maals en poging en nogmaals mislukt!
6. Vele pogingen ondernomen die mislukt zijn, maar gelukkig dat het mislukt is!
Misschien is dit nuttig:
Afbeelding
DELETED

Bericht door DELETED »

DELETED
Laatst gewijzigd door DELETED op do apr 30, 2009 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.
DELETED

Bericht door DELETED »

DELETED
tess

hoi

Bericht door tess »

ik heb 2, denk ik
ik weet wel hoe wil gaan doen,
*KNIP*
en trek er soms ook datums ervoor uit, maar dat maakt me soms heel rustig.
Maar als de datum weer genaderd is, denk ik bij mezelf, maar hier is nog zoveel te doen, en te beleven, ik
ben gewoon bang voor veel dingen!
#

Bericht door # »

Het blijft bij een wens, maar het is meer om de problemen te ontlopen!
miss_amy

Bericht door miss_amy »

in welke fase.. uhh

op dit moment erg ver !
janne

Bericht door janne »

Ik zit in zelfdodongsplan.
Heb in het verleden verschillende zm pogingen ondernomen.
Waarvan 13 mei de laatste met medicatie. Mijn maag is hierop leeggepompt, en hierna ben ik opgenomen op de paaz.
Nu weer thuis. De ggz wijst hulp aan mij af. Mijn huisarts niet gelukkig, neemt niet weg dat ik nu mijn poging om wil zetten in een daad :cry:
Katje

Bericht door Katje »

2.

Maar eigenlijk wil ik niet dood, ik wil alleen niet leven zoals het nu gaat. Ik probeer het zolang mogelijk uit te stellen in de hoop dat het toch nog beter wordt. Ik heb gelukkig wel vertrouwen in mijn psych.
bambi

Bericht door bambi »

3..

niet dat ik echt dood wil,. Maar die poging was in het uiterste punt van hopeloosheid. Ik zal geen poging meer doen, niet snel in ieder geval.. Want ik weet dat het toch mislukt en dat ik het niet echt wil.
Ookal heb ik dus wel een planntje, ik zla het niet uitvoeren :roll:

xx bambi
DELETED

Bericht door DELETED »

DELETED
R25

Bericht door R25 »

Nostalherus schreef:


Anderzijds lopen er zat vrouwen rond die ik nog wil neuken en is er nog genoeg muziek om van te genieten, dat houd mij dat wel weer een beetje op de been.
Vrouwen die ik nog wil neuken? Ook al zit je met zelfmoordgedachtes, en probeert iedereen elkaar een beetje te begrijpen, maar hier ga je toch echt een beetje over de schreef.
Klein beetje respect alsjeblieft.
miss_amy

Bericht door miss_amy »

vrouwen behandel je met respect
Plaats reactie