In welke fase van zm zit jij?

Voor iedereen die algemene vragen heeft. Onderzoekers, studenten en/of radio/tv-programma's, mail naar info@zelfmoord-forum.nl voor de mogelijkheden.

Moderator: Modgroep

jermias

Bericht door jermias »

bij mij tusse 1 en 2
DELETED

Bericht door DELETED »

DELETED
Ans2008

Bericht door Ans2008 »

ik ben bij 3
pikeyy01

Bericht door pikeyy01 »

2.
dani86

Bericht door dani86 »

3

paar jaar geleden al een poging gedaan die is toen mislukt en ben er goed vanaf gekomen en weer bovenop gekomen!!
maar nu wel bezig met hoe ik het nu kan aanpakken enz
sjt

Bericht door sjt »

nr. 4

Leef eigenlijk ook meer voor anderen dan voor mezelf
Tarkan

Bericht door Tarkan »

Ik zit in fase 2.

Alhoewel sommigen mij proberen te overtuigen dat zelfmoord een slechte zaak is denk ik dat het het beste is voor mij. Mij proberen te redden is mij valse hoop toedienen en van die hoop moet ik niets hebben
nouchi3

Bericht door nouchi3 »

4 :cry:
ik ben donderdag een zm poging gedaan
het is mislukt, ik heb tegen de verpleging gevloekt ;"ik wil doodgaan,dat was mijn keuze,laat me gaan,laat mij verdomme gaan,ik wil dood echt dood
daarboven is alles zo mooi"Het was niet fout,mijn ouders reageerden, ik hoop dat je het niet nog doet,maar dan denkt beter als de vorige keer,zodat het nu voorbij is,dat wil ik nu juist.
ik weet echt niet meer wat te doen:'(
Gast1

Re: In welke fase van zm zit jij?

Bericht door Gast1 »

Deleted
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Bericht door harry »

ik denk dat naoual91 gewoon wou weten hoe het met de andere mensen hier zit en hoe zij er
over denken. opzich is daar niks mis mee.

de fase waar ik in zit staat er niet bij, maar dat is ook niet belangrijk. ik respekteer de regels
van de site en ben ook blij dat die regels er zijn. :D
naoual91

Re: In welke fase van zm zit jij?

Bericht door naoual91 »

Lenco schreef:Deleted
Het zijn geen regels... Het is een een soort enquete die andere laat zien hoe je er aan toe bent..
Wat betreft zm gedachtes,...en mogelijke pogingen daar toe.
DELETED

Bericht door DELETED »

DELETED
Byebyemessedworld

Bericht door Byebyemessedworld »

Hoi hoi,

Je bent nr 7. vergeten

Ik heb wel de zelfmoordgedachte maar mijn gedeelte dat wilt leven kan ik zelf niet vinden en heb hier hulp bij nodig.
nofuture

Nofuture

Bericht door nofuture »

Ik zit van fase 1 naar fase 2, ertussenin.

Ik denk niet vaak aan zelfmoord maar af-en-toe eraan denken zou ik nou ook niet zeggen.

Maar dan zegt iedereen: Zal wel de puberteit zijn. :evil:
ano niempje

Bericht door ano niempje »

Ik zit in fase 3 , ik het net zelfmoord geprobeerd te plegen, maar ik heb gemerkt dat het onmogelijk is zonder *KNIP*. En die zijn in Nederland helaas niet zo makkelijk te verkrijgen als in Amerika, want dan was ik allang dood geweest.
Plaats reactie