In welke fase van zm zit jij?

Voor iedereen die algemene vragen heeft. Onderzoekers, studenten en/of radio/tv-programma's, mail naar info@zelfmoord-forum.nl voor de mogelijkheden.

Moderator: Modgroep

nothing

Bericht door nothing »

Zo krijg ik ineens een heel toepasselijk citaat binnen vandaag: Wat je zaait, zul je oogsten. Wie geluk zaait zal dus geluk oogsten. Deepak Chopra

Nou weet ik dat veel mensen daar de hoop op hebben verloren.
maar iemand die alleen nog maar rond wilt neuken, zal alleen nog maar gebruikt worden of het op een andere manier terugkrijgen.

Er is altijd wel wat op aarde te doen, zo is er genoeg ellende dat je op kunt lossen.
Ook genoeg ellende dat je kunt maken door je zo onrespectvol te gedragen maar goed.

Als je muziek zo mooi vind, ga spelen ga componeren schrijf je ellende mooi op en maak een nummer, dan heb je er alweer een hoop die in ieder geval weten dat ze er niet alleen voor staan en ze wel begrepen worden, omdat je een nummer schrijft waarin ze zich herkennen.

Zoveel taken op deze planeet, zoveel dingen die anders moeten, beter.
Een goed begin begint bij jezelf.
Begin je niet bij jezelf maar bij een ander, krijgt de ander geluk, jij niet.

-xxx-
Nothing
eagle74

Bericht door eagle74 »

2. Ik heb nog geen poging gedaan maar denk er wel aan.

Ik heb gewoon geen lef genoeg.
frankw
Berichten: 7
Lid geworden op: zo aug 02, 2009 22:09

Bericht door frankw »

4 Enkele malen is het mislukt, maar ik heb weer een plan
CruelWorld

Bericht door CruelWorld »

ik denk 3
tenminste als je meetelt dat ik op *KNIP* op het punt hebt gestaan om zelfmoord te plegen en door m'n geweten weer terug ben geluld ( die mensen hadden anders een trauma voor het leven). Je kan ook die keer meetellen dat er iemand binnenkwam terwijl ik net *KNIP* zelfmoord wilde plegen (die persoon had niet door dat ik dat van plan was).
Anders zit ik nog in 2
faith

reply

Bericht door faith »

2 :roll:
heb ook al een plan :roll:
Angel

Bericht door Angel »

ik zit nu in fase 4.
Katje

Bericht door Katje »

Nog steeds in 1, ik houd me goed momenteel
champagne

Bericht door champagne »

fase 1.

Ik zie gewoon niet voor me wat er zou gebeuren als het zou mislukken, hoe kun je dan ooit verderleven?? Dan weten mensen het en doen anders tegen je??

Heb wel een aantal x op het punt gestaan het te doen maar niet gedaan. *KNIP*

Als ik het zou doen dan zou ik het goed doen (hoop ik???).
Olivia

Bericht door Olivia »

Fase 0 !!!! .........en
dat zal zo blijven,
want er is nog zoveel moois......... zolang het niets met mensen te maken heeft.
Ik ga bijvoorbeeld nu, met mijn hond, op zoek naar paddestoelen in het bos.
justxme

Bericht door justxme »

I dont want to think about it.
nobody

Bericht door nobody »

ik zit nu in 4
Vroeger heb ik het wel 1 keer geprobeerd met tabletten.
Maar nu ben ik een heel plan uit aan het stippelen en geloof het of geloof het niet ik heb wel de rust even .
stone

Bericht door stone »

4 denk ik,
heb zo'n 5 jaar geleden en paar keer een poging gedaan met medicatie, meer uit wanhoop omdat ik geen uitweg meer zag.
ben hierna 1,5jaar klinisch in therapie geweest, het is daarna zo'n 3 jaar goed gegaan maar heb een paar maanden geleden een terugval gehad.
zit momenteel weer op het punt dat ik geen uitweg meer zie, als het zo door ga raak ik ook mn baan nog kwijt (tijdelijk contract) en kan ik mn huis niet meer betalen.
heb sinds het weekend weer serieuse suicidale gedachten in mn hoofd en kan er niet goed mee omgaan. :cry:
Thom

Bericht door Thom »

4
het is moeilijk te geloven dat die gedachten ooit uit mn hoofd gaan......
i hoop dat het ooit gebeurt
verborgenofzoiets

Bericht door verborgenofzoiets »

soms loop ik met een 2 rond

maar zijn een paar keer gebeurt dat ik de dood onder ogen zag maar ik door iets werd gered terwijl ik niet bang voor de dood ben
Benny

Bericht door Benny »

5...
Plaats reactie