Wat zou jij graag nog willen doen?

Voor iedereen die algemene vragen heeft. Onderzoekers, studenten en/of radio/tv-programma's, mail naar info@zelfmoord-forum.nl voor de mogelijkheden.

Moderator: Modgroep

Zou jij nog iets speciaals willen doen voordat je er een eind aan maakt?

Ja (licht toe)
65
56%
Nee (waarom niet)
25
21%
Nog niet bij stil gestaan
27
23%
 
Totaal aantal stemmen: 117

Achie

Bericht door Achie »

Ik zou de mensen die mij het leven zuur maken eens willen laten voelen hoe ik me voel.
verweg7

Bericht door verweg7 »

Ik heb al wel veel gedaan wat ik nog wilde doen..
tenmniste van de echt belangrijke dingen..
Heb de brieven al en tegen de rest wel gezeg dat ik
van ze houd zodat ze dat zeker weten..
dat vond ik wel belangrijk..
snif

Bericht door snif »

Ik zou normaal gesproken een afscheidsbrief naar mijn vriendin hebben geschreven, maar zij blijft volhouden als ik er een eind aanmaak dat ze mee gaat zeg maar. Dus vandaar geen brief aan haar. Wel aan mijn ouders dat ze al mijn spullen met waarde moeten verkopen en als het geen waarde meer heeft verbranden. Al het geld wat voor mij gespaard is en wat mijn spullen nog opbrengen, dat laat ik ze naar een goed doel zoals greenpeace, WNF, Amnesty of iets dergelijks opsturen.
Kikker

Bericht door Kikker »

ik ga geen zelfmoord plegen, dus hoef over deze kwesties ook niet na te denken. Makkelijk? Nee, dat zeker niet. De drang is er zeker, om het te doen. Maar ik blijf vechten. Ik ben veel te benieuwd wat het leven nog meer te bieden heeft.
deprimuis

Bericht door deprimuis »

laatste wat ik wil en ga doen is me kindje voeding geven en een brief voor haar schrijven zo dat ze weet wie haar moeder is en waarom ik gegaan ben
Dark

Bericht door Dark »

Een brief schrijven en sorry zeggen tegen iedereen
maar dat ik zo niet meer verder kon leven.
mezelf

Bericht door mezelf »

alles ik wil
wil ik eerst nog een keer bugeejumpen
Destroyed90

Bericht door Destroyed90 »

Ik wil bezig zijn met de linehan therapie en dan eerst kijken of het beter wordt..
Ruben4

Bericht door Ruben4 »

Noem me gestoord maar ik zou met alle liefde de Paus een trap in zijn heilige kruisje verkopen. Sorry voor de gelovigen hier maar ik zie hem als de rede van AIDS in Afrika en de dekmantel voor de pedofilie in de kerk... als ik iemand eens aan zou willen pakken dan is hij het.
Onrealistisch doel, snap ik zelf ook wel..
lolmuts

Bericht door lolmuts »

ik wil mopperpot zien en dat hij ziet hoe ik *KNIP* zelfmoord pleeg en nog een houseparty met vrienden en een lange rit met laili en alleponys erbij en ook dat die lul beseft dat hij mij de dood injoeg,gewoon iedereen die ik haat dat ze mij zelfmoord zien plegen en uitgebreid iedereen gedag zeggen,die ik lief had :oops: maar dat is latere zorg,als mopperpoty me komt ontvoeren krijg ik toch van schrik een hartaanval liefs jana
:P
lolmuts

Bericht door lolmuts »

frans van 8117 een douke geven als hij op deweg zit met zijn ambulance en ik op deambulance als verpleegkundige zal wel een droom blijven zeker maar die jaag ik wel ff na :twisted: dan duwen hem van deweg af zijn verdiende loon of zelfmoord plegen waar hij bij staat *KNIP* dat durf ik gerust liefs
braveheart

Bericht door braveheart »

waar ik eigelijk van droom is van een baan als ambulanceverpleegkundige maar aangezien die eisen en dan moet je ook nog eens toegelaten worden wat ik wel zou willen is een eigen manege opzetten wellicht gaat het dan wel wat beter :P
bravehaert4

Re: Wat zou jij graag nog willen doen?

Bericht door bravehaert4 »

dagje mee rijden op de ambulance of piloot mogen zijn of met zijn allen die ik ken gaan kanoeen nog een fijne rit maken met mijn paard en er niet aandenken dat het nooit meer zal zijn en nog zoveel andere dingen mijn idool ontmoeten steven siegal of ggz platbranden haah
bravehaert4

Re: Wat zou jij graag nog willen doen?

Bericht door bravehaert4 »

bravehaert4 schreef:dagje mee rijden op de ambulance of piloot mogen zijn of met zijn allen die ik ken gaan kanoeen nog een fijne rit maken met mijn paard en er niet aandenken dat het nooit meer zal zijn en nog zoveel andere dingen mijn idool ontmoeten steven siegal of ggz platbranden haah
of crisisdienst gijzelen gewoonm hun eens opsluiten om te laten merken wat wij doormaken
bravehaert4

Re:

Bericht door bravehaert4 »

Achie schreef:Ik zou de mensen die mij het leven zuur maken eens willen laten voelen hoe ik me voel.

sluit ik me bij aan goed gezegt
Plaats reactie