Wat zou jij graag nog willen doen?

Voor iedereen die algemene vragen heeft. Onderzoekers, studenten en/of radio/tv-programma's, mail naar info@zelfmoord-forum.nl voor de mogelijkheden.

Moderator: Modgroep

Zou jij nog iets speciaals willen doen voordat je er een eind aan maakt?

Ja (licht toe)
65
56%
Nee (waarom niet)
25
21%
Nog niet bij stil gestaan
27
23%
 
Totaal aantal stemmen: 117

Sherry

Re: Wat zou jij graag nog willen doen?

Bericht door Sherry »

Alles wat je wilt doen moet je doen. Of je nou zelfmoord wilt plegen of niet. Leef elke dag alsof het je laatste dag is. Misschien moet ik hier zelf ook aan denken, want mijn dagen zijn nogal saai. Maar ik probeer er het beste van te maken en ik zie wel in dat het het waard is.
hoogerdijk

Re:

Bericht door hoogerdijk »

tyler schreef:Ik zou namelijk graag eens uit een vliegtuig springen :)
kom naar texel en ik wil best wel er voor zorgen dat die droom uitkomt :D
Gr Hoogerdijk
Fuuten

Re: Wat zou jij graag nog willen doen?

Bericht door Fuuten »

Ja, op zich wel. Skydiven, maar aangezien ik het nog nooit gedaan heb, en niet de eerste keer alleen kan springen vind ik het een stuk minder interessant. Als ik echter op eigen risico een parachute van ze zou krijgen zou ik het doen en het hoogstwaarschijnlijk niet overleven (wat ik prima vind).
vanelle

Re: Wat zou jij graag nog willen doen?

Bericht door vanelle »

Niet alleen voelen zeggen dat ik iemand leuk vindt en dan maar hopen dat zij er het zelfde over denkt.
Verder niets voel me nogal heel erg leeg denken zonder te denken das pijnlijk soms
Chantal173

Re: Wat zou jij graag nog willen doen?

Bericht door Chantal173 »

Helemaal niks, zelfs geen brief. Alleen maar een eind eraan maken.

Wel zou ik daarna wat willen doen. Terugkomen en mijn vader het leven zuur maken, zo erg dat die man geen andere uitweg meer ziet dan zichzelf van het leven te beroven.
Ik heb vast te vaak de film Ghost gezien :twisted:
fluffix

Re: Wat zou jij graag nog willen doen?

Bericht door fluffix »

Momenteel weet ik niet meer of ik zm wil plegen of niet. Maar het liefst van al zou ik nog één avond gezellig met mijn ex-vriendin doorbrengen zoals we hebben gedaan toen we pas samen waren. Ik zou hier echt alles voor willen geven...
Daanz

Re: Wat zou jij graag nog willen doen?

Bericht door Daanz »

Ik zou graag (een stuk) van de compastella de Santiago willen lopen.
Dat is gewoon iets wat me kracht geeft het idee dat ik dat nog wil doen.
veronika

Re: Wat zou jij graag nog willen doen?

Bericht door veronika »

Nee, ik wil niets meer doen. Ik ben moe van het (moeten) doen. Moe van het opstaan, slapen, douchen, tanden poetsen, naar het toilet gaan, ik wil het niet meer.
vuursteen

Re: Wat zou jij graag nog willen doen?

Bericht door vuursteen »

Ik een katten opvang op zetten of een eigen manege of paarden van de slacht redden en een goed huisje geven.
Het liefst een grote boerderij met veel land voor alle dieren en geen geld zorgen meer.
Dat zou ik echt weer zin krijgen.
Pindakaas

Re: Wat zou jij graag nog willen doen?

Bericht door Pindakaas »

Het allerbeste zou zijn dat ik met een vriend in een eigen huis zou gaan wonen.
Maar qua doen, heb ik eigenlijk nooit over nagedacht. Maar, bedenk me net iets, waarvan jullie misschien denken 'er is toch iets anders beters?'
Ik denk namelijk dat ik gewoon een keer bij mijn mentor goed wil uithuilen
Wings

Re: Wat zou jij graag nog willen doen?

Bericht door Wings »

Het is een goede vraag.
Wat ik zal doen een afscheidsbrief met als doel mijn fam. te troosten, hun te laten begrijpen dat het aan mij ligt. Proberen het goed te maken met degenen die ik heb gekwetst.
Daarnaast zal ik nog naar de kerk gaan voor een geestelijke geruststelling na een biecht.
Violence
Moderator
Berichten: 8226
Lid geworden op: wo sep 18, 2013 16:30

Re: Wat zou jij graag nog willen doen?

Bericht door Violence »

Aan alle personen die iets voor mij betekent hebben een afscheidsbrief schrijven.
F20a4

Re: Wat zou jij graag nog willen doen?

Bericht door F20a4 »

Natuurlijk een afscheidsbrief schrijven.
Maar Het laatste "speciale" en haalbare wat ik wil doen is mijn maagdelijkheid verliezen. Wordt dus gewoon een bezoek aan de hoeren helaas.
Dit zou voor mij een passende afsluiting zijn van mijn leven.
Ik heb gefaald om een vriendin en liefde te vinden en ik zou daarom toch graag weten hoe het is.
Wim
Berichten: 557
Lid geworden op: di jan 22, 2013 01:51

Re: Wat zou jij graag nog willen doen?

Bericht door Wim »

F20a4 schreef:Maar Het laatste "speciale" en haalbare wat ik wil doen is mijn maagdelijkheid verliezen. Wordt dus gewoon een bezoek aan de hoeren helaas.
Dat zou ik dan weer niet kunnen. Natuurlijk snap ik dat je wilt weten hoe het is, maar ik geef toch de voorkeur aan een romantische beleving i.p.v. een commerciële. Dat die romantische weg zo ontzettend lastig is is dan wel jammer.
F20a4 schreef:Ik heb gefaald om een vriendin en liefde te vinden en ik zou daarom toch graag weten hoe het is.
Je bent jonger dan ik. Ik vind het nog te vroeg om te concluderen dat je gefaald hebt. Maar ik begrijp dat het wel zo als falen kan aan voelen.
Plaats reactie