ben ik gek aant worden?

Hier kan verder gediscussieerd worden over de door de psycholoog beantwoorde vragen. Gebruikersreacties zijn WEL toegestaan

Moderator: Modgroep

Plaats reactie
Ankes

ben ik gek aant worden?

Bericht door Ankes » wo okt 05, 2016 18:29

voor de eerste keer in mijn leven ga ik hier vrijuit spreken over wat er in mijn hoofd de laatste tijd omgaat.

Ik hoor stemmen, soms gemompel en gefluister waardoor ik niks versta andere keren luid en duidelijk hoorbaar. Ik zie ook dingen ik heb gisteren iets voorbij zien vliegen een halve meter boven de grond precies een kleine dementor van harry potter en de gevangene van azkaban. alleen menselijkere vorm. ik weet niet wat ik moet ermee eigenlijk. het is moeilijk om dit te zeggen. niemand weet het alleen dit forum. ik had graag dat ik die dingen niet meer hoor en zie, ik weet dat ik de enige ben die ze kan horen en zien. Ik wordt bang van hen alstublieft wat kan ik tegen hen doen? :help:

groeten Ankes

Psycholoog

Re: ben ik gek aant worden?

Bericht door Psycholoog » vr okt 07, 2016 09:30

Beste Ankes,

Bedankt voor jouw berichtje. Uit hetgeen jij schrijft maak ik op dat jij ervaringen hebt waar jij bang van wordt en waar jij dus vanaf zou willen. Jij schrijft dat het forum de enige plek is waar jij dat deelt. Ik kan natuurlijk niet vanaf hier inschatten of hetgeen jij beschrijft ernstig is en jij daar hulp voor zou moeten krijgen. Wat ik wel weet is dat wanneer jij afwilt van die angstige beelden/geluiden een forum niet de beste plek is om dat neer te leggen. Ik raad je in dat geval dan ook aan naar jouw huisarts te gaan. Die ziet jou en kan inschatten wat er nodig zou zijn om van die angsten af te komen.
OK Ankes, ik wens je veel succes toe!

Groet Sabine

Plaats reactie