psycholoog

Hier kan verder gediscussieerd worden over de door de psycholoog beantwoorde vragen. Gebruikersreacties zijn WEL toegestaan

Moderator: Modgroep

Plaats reactie
flora123xx

psycholoog

Bericht door flora123xx » di sep 13, 2016 08:41

Hallo,
Ik heb Contact met iemand van jullie stichting,
Nu was mijn vraag wat kan ik doen zodat ik mezelf beter voel?

Panthera
Moderator

Re: psycholoog

Bericht door Panthera » di sep 13, 2016 12:28

Het is eigenlijk de bedoeling dat alleen de psycholoog hier antwoord. Maar ik ga toch even hier op in.
Want ik denk namelijk dat ze hier weinig mee kan. Wellicht zou je je situatie wat meer kunnen uitleggen?
Hoe voel je je nu, en hoe komt het dat je je zo voelt?
En zijn er nog andere dingen die je al geprobeerd hebt, naast contact opnemen met de stichting (wat al heel goed van je is).

Dat zou al iets meer informatie zijn waardoor de psycholoog wellicht een beter antwoord kan geven wat op jouw situatie van toepassing is.
When someone else's happiness is your happiness,
that is love

flora123xx

Bericht door flora123xx » di sep 13, 2016 17:35

Hallo,
Ik ben 11 jaar gepest,
Ik ben verkracht,
Ik ben betast,
Ik ben bedreigd,
Vriendjes gingen vreemd,
Ik ben gedwongen om naaktfoto's te sturen,
Ik ben zondag Avond weg gelopen van huis,
Dit alles maakt dat ik al 2 jaar depressief ben
& mijn leven niet meer zie zitten.
Ik word gepest omdat ik moeite heb met bewegen,
Fan ben van Mainstreet,
& omdat ik paard doe rijden .
Ik ben bedreigd met de dood.
& met slaan.

Psycholoog

Bericht door Psycholoog » wo sep 14, 2016 08:20

Hai Flora,

Ik begrijp dat jij contact hebt met iemand van 113online. Wat goed om te horen dat jij je nu wat beter voelt. Ik raad je aan om diegene met wie jij contact hebt dat te laten weten. Dan kunnen jullie het contact goed afsluiten.

Succes en vooral veel koelte gewenst deze warme dagen!

groet Sabine

flora123xx

Bericht door flora123xx » wo sep 14, 2016 08:34

Psycholoog schreef:Hai Flora,

Ik begrijp dat jij contact hebt met iemand van 113online. Wat goed om te horen dat jij je nu wat beter voelt. Ik raad je aan om diegene met wie jij contact hebt dat te laten weten. Dan kunnen jullie het contact goed afsluiten.

groet Sabine

flora123xx

Bericht door flora123xx » wo sep 14, 2016 08:34

groet Sabine

flora123xx

Bericht door flora123xx » wo sep 14, 2016 08:42

hallo,
ik voel me helemaal nog niet beter,
mijn vraag was: wat kan ik doen om mezelf beter te voelen?
zodat ik verder kan met mijn leven,
diegene waarmee ik Contact heb is een vrijwilligster.

Psycholoog

Bericht door Psycholoog » wo sep 14, 2016 10:51

Hai Flora,
Mijn excuus. ik heb jouw vraag verkeerd gelezen. Het zal de warmte geweest zijn!
Jij hebt dus contact gehad met een vrijwilliger en jij vraagt mij wat jij kunt doen om je weer beter te voelen en hoe jij weer verder kan met jouw leven.
Nu is het natuurlijk zo dat ik jou niet ken en niet zie. Ik raad jou dan ook aan om deze complexe vraag bij iemand neer te leggen die jou wel ziet, bijvoorbeeld bij een hulpverlener.
Het is namelijk per persoon heel verschillend wat het antwoord op die vraag zou kunnen zijn, ik zou je te kort doen daar nu op in te gaan.

Ik wens je in ieder geval veel succes en wijsheid!

Groet Sabine

flora123xx

Bericht door flora123xx » wo sep 14, 2016 10:56

Mijn excuus. ik heb jouw vraag verkeerd gelezen. Het zal de warmte geweest zijn!
Jij hebt dus contact gehad met een vrijwilliger en jij vraagt mij wat jij kunt doen om je weer beter te voelen en hoe jij weer verder kan met jouw leven.
Nu is het natuurlijk zo dat ik jou niet ken en niet zie. Ik raad jou dan ook aan om deze complexe vraag bij iemand neer te leggen die jou wel ziet, bijvoorbeeld bij een hulpverlener.

Het is namelijk per persoon heel verschillend wat het antwoord op die vraag zou kunnen zijn, ik zou je te kort doen daar nu op in te gaan.

Ik wens je in ieder geval veel succes en wijsheid!

Groet Sabine
Geen probleem.
& zal ik doen.

Plaats reactie