voorstellen

Stel hier de vragen die je hebt over hulpverlening, diagnoses en andere problematiek rondom zelfmoord. Deze zullen beantwoord worden door een psycholoog van 113online.

Moderator: Modgroep

Plaats reactie
Psycholoog

voorstellen

Bericht door Psycholoog » ma nov 30, 2015 15:54

Hallo, mijn naam is Sabine en ik werk als psycholoog bij 113online. Aansluitend op de introductie van Hope, je kunt bij mij terecht met je vragen over bijvoorbeeld professionele hulpverlening maar het kan ook iets anders zijn dat je graag even met een professional wilt bespreken. Ik behandel je vragen vertrouwelijk. Wil je meer weten over wat 113online precies doet? Kijk dan even op onze website: 113online.nl. Fijn om te lezen dat de eerste reacties op dit initiatief positief zijn. ik zie jullie vragen graag tegemoet. Groet Sabine

App

Re: voorstellen

Bericht door App » do dec 03, 2015 00:00

Hoi Sabine welkom! Is het ook mogelijk je een persoonlijk bericht te sturen?

Panthera
Moderator

Bericht door Panthera » do dec 03, 2015 10:49

Ik kan ook antwoord geven op je vraag.
We hebben namelijk bewust gekozen dat je geen pbs / mails kunt sturen. We willen het voor psycholoog houden tot het inkijken van dit topic. Anders zouden ze ook nog eens allemaal pbs moeten gaan lezen en beantwoorden.

Daarnaast denken we dat als je een vraag hebt, deze miss ook wel speelt bij andere gebruikers. Door je vraag in een topic te zetten wat iedereen kan lezen, kunnen andere gebruikers hier ook wat aan hebben.

Schaam je niet, er bestaan geen rare vragen, we veroordelen ook niet op het forum.
When someone else's happiness is your happiness,
that is love

Wishing

Bericht door Wishing » zo jan 17, 2016 12:39

Hoi Sabine,
Zou je mijn verhaaltje in dagboek eens willen lezen, en me vertellen of je dit soort verhalen vaker hoort, en wat er mee/aan gedaan kan worden?
Dank je wel alvast
Groetjes van Wishing (53)

Psycholoog

Bericht door Psycholoog » ma jan 18, 2016 13:56

Beste Wishing,

Zoals in eerdere teksten is aangegeven heb ik afgesproken dat ik uitsluitend op deze plek vragen zal beantwoorden. Ik zal dan ook niet in een dagboek gaan lezen. Als je mij iets wil vragen kan dat op deze plek.

Groetjes Sabine

Plaats reactie