Redenen om GEEN zelfmoord te plegen

Moderator: Modgroep

Lost_Soul

Re: Redenen om GEEN zelfmoord te plegen

Bericht door Lost_Soul »

harry schreef:de redenen om geen zelfmoord te plegen heb ik niet meer.
:( Sterkte, Harry...
Lost_Soul

Re: Redenen om GEEN zelfmoord te plegen

Bericht door Lost_Soul »

Inmiddels kan ik je de hand weer schudden, Harry... :( Ik zie ook geen redenen meer om nog erg lang met deze zinloze, eindeloze strijd door te gaan... Gelukkig zijn is voor mij toch niet weggelegd... Eigenlijk voelde ik het in m'n puberteit al aankomen, dat er voor mij niks zou zijn... Als je voor een dubbeltje geboren wordt, zul je nooit een kwartje worden... Ik ben het zat, ga mezelf niet langer voor de gek houden en mezelf valse hoop inprenten... Niemand zal kunnen zeggen dat ik het niet heb geprobeerd, ik heb jaren gevochten en vanalles geprobeerd, maar het zat gewoon nooit mee... En laat niemand zeggen dat mijn daad egoïstisch is, want niemand weet hoe klote ik mij al jarenlang bijna altijd voel... En al die mensen die mij wellicht egoïstisch zullen vinden, zijn dezelfde lui die er vrijwel nooit voor me zijn geweest in m'n moeilijkste tijden... Het kan me ook niks meer schelen, vind er allemaal maar lekker van wat je wilt... Papa, ik zie je gauw weer... Dat niemand maar erg veel verdriet om mij heeft, want ik ben toch maar een loser, een mislukkeling en voor mijzelf is het veel beter om weg te zijn van deze rotplaneet... Kon ik mijn leven maar geven voor dat van een erg ziek kind of zo, dan was ik nog ergens goed voor geweest... Godverdomme... :( :evil: :cry:

En wie denkt dat ik één of andere opgefokte freak ben, ik ga gewoon kapot van verdriet, onder mijn boosheid zit een zee aan verdriet en dat maakt mij kapot... :cry:
Tessaa_

Re: Redenen om GEEN zelfmoord te plegen

Bericht door Tessaa_ »

Voor al die mensen die me wel graag zien, en omdat ik later kindjes wil en trouwen...
Kitty

Re: Redenen om GEEN zelfmoord te plegen

Bericht door Kitty »

Te moe om daar over na te denken

maar ergens zal er wel een reden zijn.
CruelWorld

Re: Redenen om GEEN zelfmoord te plegen

Bericht door CruelWorld »

...Hoop...
QueSeraSera

Re: Redenen om GEEN zelfmoord te plegen

Bericht door QueSeraSera »

Er is maar 1 reden waarom ik het niet doe:
m'n kat
Geenlevenmeer

Re: Redenen om GEEN zelfmoord te plegen

Bericht door Geenlevenmeer »

http://www.youtube.com/watch?v=YPjDHaDyjpU

Dit maar diverse malen bekeken. Maar ik begin er akkoord mee te raken met alles om het wel te doen. Ik heb ook al gevraagd of er straf op staat voor mij, volgens mij niet. Ik weet waar ik naar toe ga als ik het ga doen.

First go to hell and then you only want to dye.

Tis goddomme alleen maar een flinke knal op je gaspedaal. Niks meer dan dat. Niks meer dan dat. Maar ja, of het dan 100% zeker lukt dat weet je dan ook niet. Dat schiet dan ook weer niet op. Stel je komt er dan helemaal verneukt uit...... *KNIP* Goddomme, wil je van het leven af, zit je nog eens met het gezeik hoe je het moet doen. Kolerezooi. Kan ik niet ter plekke hier een hartaanval of een hersenbloeding krijgen zodat de rotzooi hier afgelopen is in een keer. Ik zou het prima vinden.

~Klaas-Jan, 10 november 2011
GUSTIxBILL

Re: Redenen om GEEN zelfmoord te plegen

Bericht door GUSTIxBILL »

Mijn vriend
enige reden dat ik nu niet doe.. Wetend dat hij het dan ook doet omdat we niet meer zonder elkaar kunnen
Smiley

Re: Redenen om GEEN zelfmoord te plegen

Bericht door Smiley »

Omdat ik het niet wil?
WR8219

Re: Redenen om GEEN zelfmoord te plegen

Bericht door WR8219 »

Reden om GEEN zelfmoord te plegen zijn voor mij:

Ik wil nog ECHT geleefd hebben, en naast ademen en bestaan heb ik niet echt geleefd.
En de mensen van wie ik hou.
Zelfs niet alleen mensen maar ook mijn hondje.
Derek

Re: Redenen om GEEN zelfmoord te plegen

Bericht door Derek »

de mensen overleven die jou hebben neer gekregen, doorgaan en niet opgeven.
liefde voelen,
vriendschap,

walter,
Memento

Re: Redenen om GEEN zelfmoord te plegen

Bericht door Memento »

Ik weet als geen ander hoe het voor nabestaanden voelt... en wil dat anderen niet aan doen.
cientje

Re: Redenen om GEEN zelfmoord te plegen

Bericht door cientje »

mijn 2 dochtertjes ze zijn alles voor mij..
Getoverit

Re: Redenen om GEEN zelfmoord te plegen

Bericht door Getoverit »

Ik wil eerst weten hoe liefde voelt.
sophie42

Re: Redenen om GEEN zelfmoord te plegen

Bericht door sophie42 »

de reden dat het niet kan!!!!

is dat ik al dood ben, en nog geboren moet worden
Plaats reactie