Redenen om GEEN zelfmoord te plegen

Moderator: Modgroep

ossirian

Bericht door ossirian »

ffff schreef:ach, doodgaan kan nog altijd...
hehe :lol:
ffff

Bericht door ffff »

ossirian schreef:
ffff schreef:ach, doodgaan kan nog altijd...
hehe :lol:
en waarschijnlijk... doet het pijn!
A.S.R

mijn redenen

Bericht door A.S.R »

mijn redenen om te blijven leven
*rossane
*kim
*mike
*bijna op mezelf wonen
*drang om deze tijd te overleven
*angst voor de dood
*weigering om te te geven aan het gezeik
*de kunst om mezelf af te sluiten van de wereld
DELETED

Bericht door DELETED »

DELETED
Jamie

Bericht door Jamie »

Nieuwschierigheid haha :lol:

Ik ben zo nieuwschierig als de pest. Ben benieuwd of 2012 daadwerklijk het einde van de wereld is. ( zal wel niet maar toch ). Een periode van 26.000 jaar die dan afgelopen is. En dan te bedenken dat ik al hyper werd van het millenium. :lol:
ocraM

Bericht door ocraM »

wil de mislukking niet nog een keer meemaken
A.S.R

Bericht door A.S.R »

me vrienden ross en mike en zita en natuurlijk mijn wil om te blijven leven en niet op te geven
nothing

Bericht door nothing »

Mijn redenen om geen zelfmoord te plegen...

- Je doet het goede te kort als je om het slechte zelfmoord pleegt
- Zelfmoord is een eind aan ALLES, en alles is behoorlijk veel...
- Eigenlijk ook wel nieuwsgierigheid ja, naja, en kennis, als ik alles in de wereld zou weten zou ik zelfmoord plegen, want dan is er niks meer aan...
- Je kunt wel een goed leven lijden, en leven zonder al te veel problemen, problemen zijn er altijd wel, maar toch, als je de meeste problemen op kan lossen, hoef je jezelf dus niet van kant te maken erom...
DELETED

Bericht door DELETED »

DELETED
Hamstertje

Bericht door Hamstertje »

Ach, als je de bodem van de put gezien hebt, kan het alleen nog maar beter worden.

(alhoewel de weg ernaar toe soms moeizaam gaat)

Maar eenmaal weer aan de top, ben je trots op wat je verricht hebt. :D
Missmurder

Bericht door Missmurder »

Ik heb echt van die gemixte gevoelens
Aan de ene kant wil ik het echt niet doen omdat ik sommige mensen daarmee pijn doe,eigenlijk wel wil leven maar niet op deze manier.
Hamstertje

Bericht door Hamstertje »

Missmurder schreef:eigenlijk wel wil leven maar niet op deze manier.
Het klinkt mischien een beetje bot, zo bedoel ik het echter niet. Maar de enige die dit kan veranderen, ben jij!

En als je het niet alleen red, kun je hulp zoeken. En als je het echt wilt, gaat het ook lukken. :wink:
DELETED

Bericht door DELETED »

DELETED
Hamstertje

Bericht door Hamstertje »

noot schreef:Hey,

Het is ook moeilijk om verder te gaan met dit leven! Maar hoe moeilijk ook soms te vinden er is altijd wel iets positiefs. Dat weet je zelf waarschijnlijk ook wel, maar soms is het positieve moeilijk te vinden!
Heb dat zelf ook opzijn tijd en dan kan ik het positieve niet zien.
Een toevoeging mijnerzijds, het is heel moeilijk bij problemen iets positiefs te zien. Daarom is het fijn dat er een forum zoals dit bestaat, dat andere je even helpen. En soms helpt het om even iets te doen waar je goed in bent, of wat je gewoon leuk vind. Dan kun je er weer tegen aan. Allemaal trukjes om je er doorheen te slaan. :wink:
DELETED

Bericht door DELETED »

DELETED
Plaats reactie