Stemmen in mijn hoofd ?

Moderator: Modgroep

the broken rose

Bericht door the broken rose »

is inderdaad niet fijn..
en als je er tegen vecht, je wordt er gek van.. je weet tot slot niet meer wat je wel moet doen en wat niet..
en ik weet hoe het voelt.. er is alleen niemand die me sirieus neemd.. en ook bijna niemand die het weet..
alex

Bericht door alex »

als ik jou was elieve zou ik dat schrift eens aan je psych laten zien, en zeggen dat het echt een last is voor je en dat jij juist denkt dat het niet is wat hij denkt, ik weet wel zeker dat hij je er verder mee wilt helepen.

En verder zou ik zeggen, blijf die stemmen maar zo veel mogelijk negeren, ook als je aan het snijden bent, want uiteindelijk bereik je er ook niet veel mee.

veel sterkte ermee
black_angel

Bericht door black_angel »

ik heb sinds een tijd ook last van stemmen
ze dragen me allemaal dingen opzoals snijden niet slapen etc...
waardoor het door komt hebben ze me niet kunnen vertellen omdat ik niet veel informatie kan en mag vertellen
Roel
Site Admin
Berichten: 105
Lid geworden op: do feb 09, 2006 19:07
Contacteer:

Bericht door Roel »

black_angel, ben je veel met satanische muziek bezig of met spiritisme of geesten oproepen ofzo ? Begrijp je dat er een echte black angel bestaat die jou wil vernietigen ?

Er is er één die kan bevrijden uit de macht van die gevallen engel en dat is Jezus Christus de zoon van God. Dat klinkt misschien stom maar het is net zo werkelijkheid als die stemmen in het hoofd. Voor Jezus zullen de verkeerde geesten moeten vluchten.

Ik wil je graag helpen om bevrijd te worden van die verkeerde invloeden en het echte leven te vinden.
Saskia

Re: Stemmen in mijn hoofd ?

Bericht door Saskia »

Ik geloof ook niet in God... Mijn ouders wel. Die stemmetjes in mijn hoofd zeggen altijd dat ik dingen verkeerd heb gedaan, dat als ik iets gedaan had ik bijv het leven van mijn konijn had kunnen redden, je krijgt er een piep gevoel van.
E_1311

Bericht door E_1311 »

Ik ben hier nieuw en vraag me af waarom denk je dat het "god" of "satan" is die je die dingen zeggen??
het kunnen net zo goed slechte geesten zijn!!!
en waarom je geloof zo opdringen??
alsof de mensen hier niet genoeg problemen hebben zonder ook nog eens geloofs twijfels te krijgen!!!

ik wil zeggen dat ik super blij ben met dit forum, maar toch...

er is meer tussen hemel en aarde maar niet alleen een goed en kwaad er zit ook nog wat tussen in en daar moet je het meest voor uit kijken wat dat wordt niet in balans gehouden, sinds het geen tegenovergestelde heeft.

Zwart en Wit gaan samen maar Grijs is op zich, als je me een beetje volgt...
ossirian

Bericht door ossirian »

kijk.. dat is juist een gevaarlijk iets.. het grijze vak.. want hoe kan iets nou half goed en half slecht zijn.. je kan tog geen 2 heren dienen.. je houd altijd meer van de 1 van de ander..

het is het zelfde als een betje zwanger zijn het kan niet..

het klinkt misschien heel erg strak maar tis ook duidelijk.. als iets niet goed is dan is het slecht.. ik bedoel.. hoe kan iets nou half goed zijn... :?

goede en slechte geeste zeg je.. je kan het ook anders bekijken..

als de goede nou is engelen zij
en de slechte demonen
en ze hebben alle 2 een leider.. God en satan..
dan ben je even ver niet?

juist omdat het zo duidelijk is krijg je lastig geloofs twijfels want dan kan je gewoon zeggen.. het komt niet van God dus ik moet er voor oppassen (als je geloofd natuulijk :wink: )

en balans.. als je gewichtjes in hetmidden van een weeschaal gaat zeggenmaakt het niks uit.. dus dan blijft de balans het zelfde.. dus grijs heeft nog geen nut ook :wink:
Broken Angel

Bericht door Broken Angel »

Stemmen,heb er zelf last van!Bij mij word er meestal gezegd dat ik lelijk ben,niks waard ben,dood moet!
Ik heb het zo gelaten en heb er nu geen last van,maar het keert altijd weer terug na een rustige periode.Mocht ik er aan maand geen last van hebben en er gebeurd is ergs,dan komen ze vanzelf weer terug!Ik ga er geen hulp voor zoeken want het helpt allemaal toch niet!
alex

Bericht door alex »

hoi broken angel

Hoe weet je dat het allemaal neit helpt?

Heb je al heel veel geprobeert om er vanaf te komen dan?
Broken Angel

Bericht door Broken Angel »

Ik heb gepraat met iemand die schizofrenie heeft.Die heeft mij ingen verteld wat zij er tegen zou doen.Ik heb het geprobeerd te negeren,er tegen te vechten,er tegen proberen te praten maar het hielp me niet!En heb dan geen zin meer om het te proberen.Als ik hulp zou zoeken komen ze met die oplossingen of met medicijnen en laten we zeggen....daar kan ik niet meer over weg.In de zin van overdosis
kansloos

Stemmen

Bericht door kansloos »

Als je last hebt van stemmen negeer je ze gewoon.
het is heel simpel

Zorg dat je weet wie je bent.
Zorg dat je je bewust bent van jouw normen en waarden.
Zorg dat je er mee leert leven.
Zo gauw er een stem in je hoofd komt die zegt:
Vermoord die gast.

Raak niet in paniek leer jezelf aan de tijd te nemen om je normen en waarden lijstje in je ged8en voor je te nemen, aha dat staat er niet in.

Doe dus niet zo: "nee ik wil dit niet ik haat dit ga weg, waarom heb ik dit nou kutzooi ik word gek ik hoorde gewoon dat ik iemand moet vermoorden ik kan er niet meer tegen.."

Doe het zo: "ach hij wilt weer dat ik iemand ga vermoorden, de sukkel ik weet best dat dat niet in mijn normen en waarden lijstje staat"

Na een tijdje gaat het zo: "ok heb je die loser weer, dat hij het nog niet opgeeft."
kansloos

Bericht door kansloos »

Broken Angel schreef:Stemmen,heb er zelf last van!Bij mij word er meestal gezegd dat ik lelijk ben,niks waard ben,dood moet!
Ik heb het zo gelaten en heb er nu geen last van,maar het keert altijd weer terug na een rustige periode.Mocht ik er aan maand geen last van hebben en er gebeurd is ergs,dan komen ze vanzelf weer terug!Ik ga er geen hulp voor zoeken want het helpt allemaal toch niet!
Ik zelf ben bezeten.
Ik Leef er al 2 jaar mee,
Van de dokter zou je vast Zyprexa (olanzapine) krijgen,
In de ergste gevallen voel je hier niets van.
het viel mij op dat je je laat pakken door zulke lage dingen:
Je bent lelijk:
Als jij ouder wordt, zul jij je beseffen dat schoonheid van binnen zit.
Dit krijg je vooral na een mislukt huwelijk of dergelijke gebeurtenissen die bewijzen dat mensen niet alleen knap van buiten zijn..

Je bent niks waard:
Leer jezelf kennen, hiermee bedoel ik dus, leer wat een mens waarde geeft, en zorg dat jijzelf deze eigenschappen gaat bezitten of leert herkennen in jouzelf.
(Dit leer je trouwens ook in vele godsdiensten)
Ikzelf geloof in de god van het christendom, jodendom en de islam.. omdat het immers maar 1 god is in deze geloven.

dat je dood moet:
Als je dood gaat krijg je het eeuwige leven, je moet wel aan deze eisen voldoen:
geen zelfmoord, en geen van de 10 geboden overtreden hebben.

Om trouwens schade aan jouzelf te besparen, kun je beter aan je persoon werken voor je dood gaat.

hiermee bedoel ik dus ook, dat je je bewust moet zijn van de goedheid in jou..
Roel
Site Admin
Berichten: 105
Lid geworden op: do feb 09, 2006 19:07
Contacteer:

Bericht door Roel »

hey kansloos, dat je zegt dat je met je 10 geboden in de hemel zie ik toch ietsje anders ... 2000 jaar geleden was er een man, je zal zijn woorden moeten aannemen om verder te kunnen komen. Jezus was hier om de verlorenen te zoeken, de verschoppelingen, de niksnutten, de depressieven, de zwartkijkers en de zwartdoeners enz. Bij Hem kun je een neiuw leven krijgen. Hard werken om altijd goed te doen is prima, maar dan wel vanuti een hart wat helemaal nieuw is. 8)

natuurlijk zal satan dit alles tegenspreken en iedereen zand in de ogen willen strooien. Er is maar 1 manier om erachter te komen : vraag het God zelf :D

En als je al 2 jaar bezeten bent zou ik zeker eens de bijbel lezen :idea: waar Jezus heel veel bezeten mensen heeft genezen en dan iemand zoeken die jou kan helpen de juiste werg te vinden
kansloos

kan

Bericht door kansloos »

Ik geloof dat zelfs jezus een grens heeft waarop hij zegt van: "he kerel ik kan niet met jou omgaan, ik kan het niet over mijn hart krijgen dat ik zo'n persoon help."

Ik weet dat de dingen die ik zoek niet in de bijbel staan.
Het vaticaan heeft het samengesteld uit oude geschriften.
Ze laten door wat zij door willen laten gaan.
Het zou zelfs zo zijn dat jezus een eigen evangelie heeft geschreven, het vaticaan wil dit niet vrijgeven.
jezus zou ook getrouwd zijn geweest met maria magdalena, er zou zelfs een 13e apostel zijn geweest...

Ik geloof in jezus, maar niet in de mensen die het boek samengesteld hebben..

Ik geloof dat als ik ga leven naar het goede ik genoeg doe, ik geloof dat als ik god wil laten zien dat ik hem dankbaar ben, dit uit mijzelf komt en niet omdat mij verplicht word iedere avond te bidden door een priester.

Ik w8 met de rest... totdat jezus en/of god mij zelf dingen vertellen...

Ik geloof ook dat een priester niet zelf moet zeggen dat hij voor god spreekt, god kiest zijn sprekers zelf.

De bijbel is een boek met goede verhalen, die samengesteld zijn door mensen die het geloof willen sturen zoals zij willen.. dus de verhalen die zij niet erin willen krijgen wij niet te horen.. Dit heeft dan ook niets meer met god te maken.
matias

Bericht door matias »

wat jij gelooft van de bijbel is aan jou! ik geloof blind dat alles wat in de bijbel staat er staat omdat God dat zo wil.. maar jij zecht dat je verder leeft en probeert het goede te doen totdat God je wat anders verteld, maar als jij niet volledig in God gelooft.. en niet leest in zijn woordt wat hij van jou wil waaorm verwacht je dan wel dat hij het je zomaar zal vertellen, mischien doet hij dat wel maar je mag het hem ook vragen,

en wat dat van "he kerel" betreft, Jezus Christus is aan het kruis gestorven voor onze zonden(allemaal;)) zoals als roel al zei ook de zonden van zondaars zwartdenkers, enz.. maar dat is aan jou om te geloven, toch zou ik je aanraden de bijbel eens te gaan lezen :wink:

Groetjes
Gods zegen!
Plaats reactie