Hoe verwijder ik mijn posts?

De meest gestelde vragen op een rijtje.
Kijk eerst hier voordat je een nieuw onderwerp aanmaakt.

Moderator: Modgroep

Plaats reactie
ModeratorTeam
Moderator
Berichten: 61
Lid geworden op: do mar 20, 2014 11:16

Hoe verwijder ik mijn posts?

Bericht door ModeratorTeam »

Dit kun je niet zelf doen.
Hiervoor kun je een pb sturen naar een moderator, een mailtje sturen naar info@zelfmoord-forum.nl of neem contact met ons op via het contactformulier hier
ModeratorTeam
Moderator
Berichten: 61
Lid geworden op: do mar 20, 2014 11:16

Re: Hoe verwijder ik mijn posts?

Bericht door ModeratorTeam »

De forum regels hier omtrent zijn gewijzigd.

Het komt nog wel eens voor dat gebruikers hun berichten maar leeg halen, omdat ze het niet zelf kunnen verwijderen. We snappen dat je je soms kunt bedenken en gevoelige informatie toch niet wilt delen. Maar je eigen berichten zelf leeghalen is niet de manier waarop dit gedaan moet worden. Vandaar dat de volgende regel is toegevoegd:

Eigen berichten leeghalen
Het is niet toegestaan om je eigen berichten leeg te halen. Dit maakt de topics waarin je die berichten geplaatst hebt onleesbaar voor andere gebruikers. Daarnaast is het geen effectieve manier om je teksten van het forum te verwijderen. Alle teksten die jij geschreven hebt kunnen gequote zijn door andere gebruikers en deze kun je niet zelf verwijderen.

Wanneer je een bericht verwijderd wilt hebben, kun je dit te vragen aan iemand van het moderator team. Wij kunnen het bericht verwijderen of indien nodig zodanig aanpassen dat de topics leesbaar blijven. Wij kunnen dan ook ook eventueel gequote teksten in andere berichten aanpassen of verwijderen.
Plaats reactie