online lotgenoten bijeenkomst

Vragen over hulpverlening, ervaringsverhalen en informatie over verschillende therapieën en medicatie.

Moderator: Modgroep

Hope
Moderator

online lotgenoten bijeenkomst

Bericht door Hope »

Op woensdag 10 juni van 10.00 uur tot 11.30 uur wordt er door het Suïcide preventie centrum een online lotgenoten bijeenkomst georganiseerd. Deze wordt begeleid door twee ervaringsdeskundigen.

Omdat het de eerste keer is dat er zo'n bijeenkomst georganiseerd wordt zal het nu vooral gericht zijn op kennismaken, wennen en afspraken maken over hoe zo'n bijeenkomst er in de toekomst uit moet komen te zien. Wil je meedoen of meer informatie, kun je je aanmelden op de website van het Suïcide preventiecentrum www.suicidepreventiecentrum.nl. Er zijn uiteraard geen kosten aan verbonden en meedoen is geheel vrijblijvend en anoniem.

Lijkt mij best een fijn initiatief waar veel mensen van het forum iets aan zouden kunnen hebben! Ga vooral kijken!

Mochten jullie er vragen over hebben, waar je het antwoord niet op kunt vinden via de website, mag je die hier in het topic of via PB aan mij stellen. Ik zal ze dan doorspelen naar de stichting. Ook als je deelneemt aan de bijeenkomst en daar opmerkingen over hebt, hoor ik het graag want dan kan ik ook die doorspelen aan de stichting zodat ze die mee kunnen nemen in hun evaluatie.

Op Facebook vind je ze door te zoeken nar Herstelproces
Don't let someone dim your light, simply because it is shining in their eyes

It is my decision how I look, and your decision how you look at me

Tigers don't loose sleep over the opinion of sheep
Plaats reactie