Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door harry »

hana schreef: za jan 12, 2019 14:33
celine schreef: za jan 12, 2019 14:24 Uitgeslapen ,boodschappen gedaan ,was gestreken en straks eten koken meer ga ik niet doen vandaag !
Ja Celine, ik vind uitslapen ook heel zwaar :lachen1: :wink:
slaapkoppen :mrgreen: :lachen1: :lachen1:
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door soulsearcherx »

Ik heb gezwommen en zit nu in de bioscoop :)
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
celine
Berichten: 2365
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door celine »

Vanmorgen gewerkt ,toen op de bank gelegen en daarna nog gepoetst thuis .
Dadelijk eten koken en opruimen en vanavond richting kliniek ,om met maatje naar een avond daar te gaan ; Got talent !
Kijken of het was is :P
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door soulsearcherx »

Doordat ik nu in het autistenhuis woon blijven ik en 3 huisgenoten snachts tot 2 uur op om lekker te keten. 1 van mijn huisgenoten heeft met een dartpijltje een raam kapotgegooit, iemand anders heb ik doodgekieteld en ik heb op diegene's rug rondgereden door de woonkamer en ik heb iemand zijn beenhaar gewaxed met ductape.
Voordat ik in het autistenhuis woonde gingen die braaf naar bed en gebeurde dit soort spannende dingen niet:P Ik ben de slechte invloed...
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
celine
Berichten: 2365
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door celine »

Vanmorgen gewerkt ,naar huis en eten en douchen ,voor een prikkie ergens lakentje en dekens gekocht voor in het kinderbedje bij oma ( mij ) .
Boodschappen gedaan voor mijn verjaardag ( haat verjaardagen ,vooral die van mezelf ) ,eten gekookt ,was weg gewerkt en nu op de bak op dit forum en voor de tv !
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door harry »

ben in de schuur bezig geweest met het oefen van airbrush spuiten. jee dat is echt nog moeilijk om het te leren.
heel anders als een auto spuiten, dit is zo klein en het mengen van de verf en de luchtdruk instellen moet ik echt leren.
maarwel leuk om er mee bezig te zijn en het heeft tijd nodig om het onder de knie te krijgen.

ik zag op google dat je ook zelf sjablonen kunt maken, maar ik kan niet goed tekenen, heb daar geen fantasie in :(
jammer dat ma er niet meer is zij zou wel kunnen en mij ook aanwijzingen kunnen geven.
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door kleintje1980 »

me laatste spullentjes in gepakt... en nu ben ik aan het tv kijken... en aan het wachten tot mensen een kast op komen halen die ik op marktplaats heb gezet omdat ik die niet mee wou nemen omdat ik er geen ruimte meer voor heb...
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Gerard
Berichten: 92
Lid geworden op: di nov 06, 2018 08:46

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Gerard »

Heb met me broertje ge appt en gefeliciteerd heeft de marathon van Marakech vandaag gelopen.
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door harry »

ik ben om 1 uur naar de aldi geweest boodschappen halen, heerlijk dat de supermakten nu hier op zondag
open zijn :D
Gerard
Berichten: 92
Lid geworden op: di nov 06, 2018 08:46

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Gerard »

Ik ben vandaag ook naar de Aldi geweest, alleen de mijne was gesloten...Toen maar naar de vertrouwde Vomar.
Blossem-Flower
Berichten: 1284
Lid geworden op: ma feb 05, 2018 17:02

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Blossem-Flower »

Me nieuwe tattoo laten zetten
if you're looking for me.. go where the waves break to where the sea kisses the earth because only there rests my hea
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door harry »

Blossem-Flower schreef: za feb 09, 2019 14:00 Me nieuwe tattoo laten zetten
is de nieuwe tattoo mooi geworden? ik wil ook zo graag een tattoo erbij, maar weet eigelijk niet welke? zat de denken
aan een adelaar aan de binnen of buiten kant van mij arm.

veel gedaan vandaag, naar de aldi naar het kruitvat en nog naar blokker, toen geld gepint en nog gebeld door de zorgverzekering
ze gaan mijn apotheek op de vingers tikken :swingen: over de fouten. oja ook nog in de schuur bezig geweest en nu uitrusten :duh:
Blossem-Flower
Berichten: 1284
Lid geworden op: ma feb 05, 2018 17:02

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Blossem-Flower »

harry schreef: ma feb 11, 2019 16:24
Blossem-Flower schreef: za feb 09, 2019 14:00 Me nieuwe tattoo laten zetten
is de nieuwe tattoo mooi geworden? ik wil ook zo graag een tattoo erbij, maar weet eigelijk niet welke? zat de denken
aan een adelaar aan de binnen of buiten kant van mij arm.

Ja hij is heel mooi geworden.. een adelaar is idd ook mooi. Is altijd lastig he. De plek te bepalen.
if you're looking for me.. go where the waves break to where the sea kisses the earth because only there rests my hea
Norah
Berichten: 16
Lid geworden op: ma feb 11, 2019 03:03

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Norah »

Vandaag heb ik een hele drukke dag gehad. Ik moest vanmorgen vroeg al afrijden, daarna gelijk door naar school. Vervolgens boodschappen halen en als laatst een 3 uur durende cursus volgen voor een jurylicentie.

Morgen gaat de drukte gwn weer door. Ik begin met stage. Ik loop stage op een basisschool in groep 6, daarna heb ik een turntraining en vervolgens moet ik me voorbereiden op woensdag voor school en hw maken☺️

Maar ik heb er wel allemaal zin in🎉
You never fail until you stop trying :hart:
Gerard
Berichten: 92
Lid geworden op: di nov 06, 2018 08:46

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Gerard »

Leuk dat je er allemaal zin in hebt al is het wel druk. Ben je trouwens geslaagd met het afrijden.
Plaats reactie