Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door soulsearcherx »

Geappt met N. Naar school gegaan, opdracht gemaakt en naar docent gemaild, weer geappt met N, naar de kapper gegaan en highlights laten zetten. Appjes gelezen van N en mezelf geërgerd dat het internet er uit ligt.
Nu bedenken wat ik ga eten :denken:

Vanavond wat opzoeken voor school, naar de dansschool om mijn aanmelding verder te regelen en Harry Potter 4 kijken
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Doingitanyway

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Doingitanyway »

Ik ben wakker geworden met een kater. En vanaf 13:00 tot 19:00 bezig geweest mn hele hebben en houden naar mn opslag te brengen. Daarna nog even te kermis geweest, vuurwerk gekeken. Nu lig ik op een hotelkamer in bed. Morgen werken. Weltruste.
Violence
Moderator
Berichten: 8229
Lid geworden op: wo sep 18, 2013 16:30

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Violence »

School, en nu schrijven. Straks bang hangen en tv kijken.
flower
Berichten: 133
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 10:03

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door flower »

Geverfd (bezig met schattige varkentjes), gewandeld, admin, fijn chatgesprekje met iemand. En op afstand van alles samen met mijn man aan het kijken. Hij is weg voor werk, maar we starten series dezelfde tijd, dat we gezellig samen kijken. Vanavond ws met iemand bellen.
I passed by and saw you kicking in your blood, I said to you, “Live!” I spread my garment over you and covered your naked body. I washed the blood from you and put ointments on you and you became mine forever says the Lord Almighty.
flower
Berichten: 133
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 10:03

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door flower »

Yeah, mijn schattige varkentjes zijn klaar. Wordt in december een leuk cadeautje voor mijn tante als we naar Nederland komen! Echt leuk is ie geworden. Helemaal tevreden.
Daarna ben ik lekker gaan sporten en terwijl ik aan het fietsen was op zo'n zitfiets (was beetje luis) heb ik mijn tante bemoedigd en lekker naar haar geluisterd. Thuis lekker gaan douchen. Nu wat huishouden en mn scooter poetsen. En vanavond nog even een counselingschat met E, een meisje in de shelter. En gaan we een doos boeken naar de Shelter brengen als we haar naar huis brengen. Ze is leuk, echt een meid vol enthousiasme.
I passed by and saw you kicking in your blood, I said to you, “Live!” I spread my garment over you and covered your naked body. I washed the blood from you and put ointments on you and you became mine forever says the Lord Almighty.
Violence
Moderator
Berichten: 8229
Lid geworden op: wo sep 18, 2013 16:30

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Violence »

Ik ga nu alleen nog maar slapen :gapen:
flower
Berichten: 133
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 10:03

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door flower »

:gapen: Ik hoop dat je lekker geslapen hebt Violence!

Ik ben rustig aan t wakker worden, zo weer werken, lange dag waarschijnlijk van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Denk dat ik tussendoor even een uurtje voor mezelf pak. Fijne dag allemaal! :hart:
I passed by and saw you kicking in your blood, I said to you, “Live!” I spread my garment over you and covered your naked body. I washed the blood from you and put ointments on you and you became mine forever says the Lord Almighty.
Violence
Moderator
Berichten: 8229
Lid geworden op: wo sep 18, 2013 16:30

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Violence »

Naar school geweest, aan school gewerkt, gezwommen en ben nu aan het schrijven. Om half tien komt er een leuk programma, en daarna ga ik slapen.
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door harry »

ben bezig de papieren van de langdurigheid toeslag aan het in vullen.

allemaal vragen die ze al weten :? zonde van het papier.
Doingitanyway

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Doingitanyway »

Leren eenwieleren met als doel straks boodschappen te gaan doen op de eenwieler.. en verder met de voorbereidingen voor het feest van komend weekend
flower
Berichten: 133
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 10:03

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door flower »

Mn verhaal geschreven op 4 aviertjes ipv 400 bladzijden. Ja, we komen er!
Nu ff met lotgenootje aan het chatten. En zo foto's printen, mn moeder bellen en hopelijk nog even naar gym.
I passed by and saw you kicking in your blood, I said to you, “Live!” I spread my garment over you and covered your naked body. I washed the blood from you and put ointments on you and you became mine forever says the Lord Almighty.
Cornflower
Berichten: 120
Lid geworden op: zo jan 03, 2016 21:43

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Cornflower »

Paard gereden en uitgehuild op haar rug.
Wat ik morgen ga doen hopelijk rustig dagje.
celine
Berichten: 2365
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door celine »

Vandaag heb ik eerst in de morgen mijn vloeren gezogen en gedweild ,en na de middag wezen werken .Vanavond ben ik voor mijn vrijwilligers werk naar de ggz geweest waar een modeshow plaats vond .Samen met mijn maatje naar toe geweest ,al zat ze meer tijd in het rokershok haha het.boeide haar niet .Morgenochtend werken en dan weekend .
hana
Berichten: 4547
Lid geworden op: wo okt 10, 2012 02:34

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door hana »

Uitgeslapen, mail verstuurd, nu bezig met thesis, straks helpen met eten koken, daarna weer verder met thesis, misschien nog een film kijken weet niet.
Laat niemand vertellen dat je iets niet kan.

Gun iemands geluk, maar ook iemands ongeluk.

"Heelal.
Hoe verder men keek, hoe groter het leek."

- Jules Deelder - http://www.volkskrant.nl/archief/gedicht~a721468/
celine
Berichten: 2365
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door celine »

Ik ga dadelijk macaroni eten en vanavond tv kijken.
Plaats reactie