Wat bewonder jij aan een ander?

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Hope
Moderator

Re: Wat bewonder jij aan een ander?

Bericht door Hope » zo jan 07, 2018 20:27

Ik bewonder aan kleintje alle stapjes die ze toch steeds weer zet. Hoe ze zich na elke crisis toch weer omhoog weet te werken. Hoe ze steeds elke nieuwe hulpverlener weer een kans geeft. Weer alles uitlegt en maar eindeloze mails blijft sturen om duidelijk te maken welke hulp ze nodig heeft.

En hier op het forum bewonder ik aan haar dat ze bij bijna iedereen reageert, nooit klusjes uit de weg gaat en enorm betrokken is bij alles.

Je bent gewoon een topper :hug:

De volgende is violence
Don't let someone dim your light, simply because it is shining in their eyes

It is my decision how I look, and your decision how you look at me

Tigers don't loose sleep over the opinion of sheep

soulsearcherx

Re: Wat bewonder jij aan een ander?

Bericht door soulsearcherx » do jan 11, 2018 01:48

Violence kan supergoed schrijven! :) Ik geniet altijd van je verhaaltjes, gedichtjes, etc. :zwaai1:
En ik vind het super tof dat je een paard aan het verzorgen bent(las ik ergens in je dagboek, haha)
enneh.. Ik kan me ook nog een keer herinneren dat je een keer tegen me zei dat je hebt leren schakelen met autorijden, na er iets langer over te hebben gedaan en aanvankelijk in een automaat te moeten. Ik ben nog altijd geen steek verder gekomen in mijn rijlessen en wil het nu weer opnieuw oppakken.
enneh. Ik vind het ook bewonderingswaardig dat je 4 jaar lang een relatie heb gehad. Mijn breekpunt is altijd een half jaar ongeveer. Dan hebben jongens er genoeg van, of heb ik er genoeg van. Ik zou willen dat ik ook een keer langer dan een jaar iets kon opbouwen.
enneeeehh.. Ik ben altijd onwijs blij met je stukjes in mijn dagboek, en het is ook super fijn dat je veel in andermans dagboeken schrijft!

volgende! *weet even geen originele naam te verzinnen*
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see

Plaats reactie