Wat is voor jou het zwaarst?

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Deniz

Re: Wat is voor jou het zwaarst?

Bericht door Deniz » wo feb 15, 2017 00:14

De avond, godsakkes, ik lijk wel vastgelijmd aan mijn stoel en wil gaan slapen, maar tot ellendigs toe blijf ik zitten op de stoel, vreselijk gewoon en steeds meer opgefokt, dat ik niet meer weet wat ik aan mezelf heb.Boos ben over dat het nog steeds niet gaat,
ik de dag maar zogenaamd weer ben doorgekomen, maar dat het dus helemaal niet zo was, maar ik maar net gedaan heb alsof,
daar heb ik uuuuuuuren voor nodig om dat te verwerken
het is niet te doen zo

Deniz

Re: Wat is voor jou het zwaarst?

Bericht door Deniz » wo mar 08, 2017 01:04

mijn eetprobleem en alles wat ik voel
de verslaving eraan
voelt als een hel

naast alles wat ik daarnaast nog denk

ik voel me er ook zo alleen in staan

het voelt als een doodzonde (idd.)
om een probleem met eten te hebben
een gigantisch vreselijk probleem wat eigenlijk niet een probleem zou mogen zijn

ik vergelijk het met alcohol

soms zie ik mensen naar huis strompelen die vol met alcohol zitten
in hun eentje

de mensen willen elkaars kater niet zien
ze willen alleen de LOL van de alcohol

maar buiten het café in je eentje naar huis strompelen in de kou of regen moet voor velen vreselijk voelen en ook eenzaam
want morgen moeten ze vast weer werken ed. gaat het leven weer door.

zo is het ook met eten, maar dan anders. Je eet zogenaamd gezellig samen, maar daarna gaat al dat eten zijn weg in jouw lichaam en dat moet je alleen aangaan.

maar OSHO zei eens.

eten moet je eigenlijk helemaal niet samen doen, dan ben je je niet goed bewust van, wat je eet en of het wel goed of gepast voor je is en daar ben ik het mee eens. Je moet eten wat jij voelt dat zo goed mogelijk afgestemd is op jou (-w geluk).
eten kun je heel goed ook uit een schedel doen, prima soepkom, in je eentje zou je dat doen, in je eentje eet je anders doe je anders als wat je samen doet, soms is dat juist perfect en noodzakelijk voor DE balans.

neem niet alles aan wat aanvaard is

ik eet denk ik graag alleen, ik moet er aan wennen dat dat goed is
ik kan de pijn niet langer verdragen van samen eten en verkracht worden ermee, keer op keer, ik meen het serieus.

Plaats reactie