Wat ben je nu aan het doen?

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Helmut

Bericht door Helmut »

Hmm.. Dat is wel jammer Carvallho, dat je niet meer zo actief bent. Vond je posts altijd wel constructief en doordacht. Misschien dat je stijl, confronterend, niet door iedereen op prijs gesteld wordt. Maar zoals je zelf al zei; it's impossible to please them all...
carvalho

Bericht door carvalho »

Lieve Helmut,
Ik ben blij dat ik hier tenminste nog iemand heb die mijn inspanning waardeerde. Bedankt!
Helmut

Bericht door Helmut »

carvalho schreef:Lieve Helmut,
Ik ben blij dat ik hier tenminste nog iemand heb die mijn inspanning waardeerde. Bedankt!
Haha. Vast niet de enige denk ik.. :roll:
carvalho

Bericht door carvalho »

Helmut schreef:Hmm.. Dat is wel jammer Carvallho, dat je niet meer zo actief bent. Vond je posts altijd wel constructief en doordacht. Misschien dat je stijl, confronterend, niet door iedereen op prijs gesteld wordt. Maar zoals je zelf al zei; it's impossible to please them all...
Helmut,
Het dilemma voor mij was altijd wanneer ik met iemand meeleefde,
a) moet ik nu met hun zelfvernietigings gevoelens meegaan? b) óf was het verstandiger om gezien de leeftijd en hetgeen er al geschreven was, enige opbouwende, gezonde Hollandse tegenwind te bieden? Het blijft altijd een gok maar niet zonder enig risico. Voor diegenen, die altijd with the flow meegaan ben ik onuitstaanbaar vanwege onze verschillende manieren van omgaan met de voorkomende problematiek.
Laatst gewijzigd door carvalho op di jun 22, 2010 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
PoaS

Bericht door PoaS »

Helmut schreef:
carvalho schreef:Lieve Helmut,
Ik ben blij dat ik hier tenminste nog iemand heb die mijn inspanning waardeerde. Bedankt!
Haha. Vast niet de enige denk ik.. :roll:
Zeker niet de enige
lolmuts

lol

Bericht door lolmuts »

:lol: trappen natuurlijk en de boel op stelten zetten plannen maken voor de crisisdienst over de rooie halen psyater pesten dokter op naaien lol :lol: groetjes jana
vaif

wat ben ik nu aan doen

Bericht door vaif »

Het overzichtslijstje op deze site te bekijken.

Hahahahha

:lol:
honeyblack

Bericht door honeyblack »

Kga straks eten.. kon het niet meer uithouden in de woonkamer dus nog snel terug naar kamer en straks paar dingen op een rijtje zetten. Meestal heb ik depri/zm gedachtens enzo. Maar waar ik nu in me hoofd mee zit is gwn something of the good life , but i dont know what to do with it. Of ik er uberhaubt wel iets over wilt zeggen.. just grrrrrrrr :x
jealouC

Bericht door jealouC »

ik lees dit topic :3
ffff

Bericht door ffff »

posten dat ik me eenzaam verloren kapot voel, maar dat het me niet boeit omdat ik moe ben en ik toch zo ga slapen en dan dus nergens last van heb, zolang ik niet aan morgen denk........ :?
Melise

Bericht door Melise »

Ik kijk naar Zapp. En computer. En msn.
DELETED

Bericht door DELETED »

DELETED
lolmuts

Bericht door lolmuts »

eeen beetje internetten toekomst plannen maken en muziek luisteren rene klein met mister bleu :)
accg

Bericht door accg »

vervelen en tv kijken.
nothing

Bericht door nothing »

Dit forum schoonmaken!
Bedenken da tik nog moet ontbijten en mezelf afvragen of ik niet weer eens naar school moet gaan.
Koffie drinken.
Plaats reactie