Wat ben je nu aan het doen?

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Cerridwiyn

Bericht door Cerridwiyn »

Eigenlijk... Studeren voor een exaam dat ik morgen heb...

oO hm -kijkt naar cursus- ik hoor niet op dit forum te zitten xD
CruelWorld

Bericht door CruelWorld »

DELETED
Laatst gewijzigd door CruelWorld op di jun 29, 2010 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Cerridwiyn

Bericht door Cerridwiyn »

CruelWorld schreef:succes met je examen
tzal wel lukken oO een cursus van 50 Blz en helemaal geen zin hebben

Maar thx ^^
CruelWorld

Bericht door CruelWorld »

DELETED
Laatst gewijzigd door CruelWorld op di jun 29, 2010 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
carvalho

Bericht door carvalho »

Ik ga vanavond weer terug waar ik vandaan kwam.
Ik wens iedereen hier veel vooruitgang in jullie situatie en ik hoop intens dat voor jullie allemaal de zon weer zichtbaar wordt en haar warmte lekker voelbaar!
Sterkte en beterschap!
Liefs
Carvalho.
Helmut

Bericht door Helmut »

carvalho schreef:Ik ga vanavond weer terug waar ik vandaan kwam.
Ik wens iedereen hier veel vooruitgang in jullie situatie en ik hoop intens dat voor jullie allemaal de zon weer zichtbaar wordt en haar warmte lekker voelbaar!
Sterkte en beterschap!
Liefs
Carvalho.
Je gaat ons verlaten joh?? :?
CruelWorld

Bericht door CruelWorld »

DELETED
Laatst gewijzigd door CruelWorld op di jun 29, 2010 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Helmut

Bericht door Helmut »

CruelWorld schreef:wanhopig proberen literatuurgeschiedenis in mijn hoofd te stampen en aan het afvragen wat Carvalho bedoelde met het bericht hierboven..
Oef... saaiheid! Veel succes er mee.. of moet ik zeggen; sterkte? ;) En die vraag van jou spookte ook door mijn hoofd.. :?
CruelWorld

Bericht door CruelWorld »

DELETED
Laatst gewijzigd door CruelWorld op di jun 29, 2010 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Valerie

Bericht door Valerie »

ik vang vliegen...
Melise

Bericht door Melise »

Ik ga zometeen een film kijken. For the love of Nancy. Samen met me vriend die is hier ook.
Helmut

Bericht door Helmut »

Niet kunnen slapen en dus maar weer uit bed gekomen na een paar uur geslapen te hebben. Net nieuws en Nova gekeken.. en nu nog even wat lezen hier.. straks maar weer proberen te slapen want ik ben wel moe. :? :roll:
xAera

Bericht door xAera »

En dat was examenfeestje nummer 1... <gaap> :P
Cheesecrayon

Bericht door Cheesecrayon »

Ik ben me aan het voorbereiden om te vertrekken naar mijn baantje. Tweede werkdag, inmiddels, en nu al een pesthekel eraan :roll:
carvalho

Bericht door carvalho »

CruelWorld schreef:aan het afvragen waar Carvalho heen is en me ongerust aan het maken. Om vervolgens te bedenken dat het leven echt zwaar klote is en dat ik nog een afscheidsbrief moet schrijven omdat er geen hoop meer is op een toekomst...
Hey meisje,
Maak je over mij geen zorgen. Ik ben alleen gestopt met water naar de zee te dragen.
Ik riep hier blijkbaar meer weerstand op dan iets positiefs.
Dan ga je alleen nog door wanneer je een meters dikke plank voor je kop hebt.
Van de andere kant is het natuurlijk ook zo, "You cann't please them all!" Zo is het toch altijd in ons sociaal leven.
Ik schreef veel info over allerlei emotionele processen, die zéker niet voor iedereen bedoeld was. Komt dan ook voor hen zo belerend over hetgeen absoluut niet mijn bedoeling voor hen was.
Sommigen kennen die analyses wel en zij en anderen ergeren zich daaraan.
Ik dacht dat inzicht in hoe sommigen onder ons zo in de put zijn gekomen en hoe ze er mogelijk weer uit konden komen een zinvolle bezigheid was.
Gaat het met jou weer wat beter? :oops: Je bent op deze hulp- en troostsite al een poosje niet meer geweest.
Toch hoop ik dat je geen afscheidsbrief geschreven hebt????? :oops:
Please, laat wat van je horen.
Plaats reactie