Wat ben je nu aan het doen?

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

hana
Berichten: 4533
Lid geworden op: wo okt 10, 2012 02:34

Re: Wat ben je nu aan het doen?

Bericht door hana »

heen en weer aan het lopen, opruimen, muziek luisteren, chatten, vergeten waar ik mee bezig was, nageltang zoeken, genieten van mijn opgeruimde boekenkast, bedenken waar ik de rest van alle zooi ga laten, moe zijn.

Ik moet nog eten koken,
en het sanitair schoonmaken....


ja vind je het werkelijk gek dat je gek wordt hana ?! :shock: :hamer: :gek: :vluchten: :vraagteken:
Laat niemand vertellen dat je iets niet kan.

Gun iemands geluk, maar ook iemands ongeluk.

"Heelal.
Hoe verder men keek, hoe groter het leek."

- Jules Deelder - http://www.volkskrant.nl/archief/gedicht~a721468/
soulsearcherx
Berichten: 1117
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Wat ben je nu aan het doen?

Bericht door soulsearcherx »

waarom gaan mijn huisgenoten lekker uitgebreid praten in de gang en dan voor mijn deur rondhangen en overleggen? hallo... ER WOONT IEMAND ACHTER DIE DEUR DIE DAAR TOEVALLIG HEEL ERG LAST VAN HEEFT VERDOMME :shock:

denkt er dan ook echt helemaal niemand na hierzo? en houd er niemand rekening met mij?
kan ik het wel volhouden om tot mijn afstuderen in zo'n **** studentenhuis te zitten met mensen die ik ook niet heb uitgekozen? :evil:
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
soulsearcherx
Berichten: 1117
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Wat ben je nu aan het doen?

Bericht door soulsearcherx »

wat ga ik doen: kaartjes voor de EFF kopen, opdrachten op blackboard lezen, Latijnse plantennamen leren, gek worden, mijn buurman een dreun geven..
wat heb ik gedaan: calorierijke shit gegeten en in de zon liggen bakken, college gevolgd en met mensen geappt..
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
hana
Berichten: 4533
Lid geworden op: wo okt 10, 2012 02:34

Re: Wat ben je nu aan het doen?

Bericht door hana »

soulsearcherx schreef:waarom gaan mijn huisgenoten lekker uitgebreid praten in de gang en dan voor mijn deur rondhangen en overleggen? hallo... ER WOONT IEMAND ACHTER DIE DEUR DIE DAAR TOEVALLIG HEEL ERG LAST VAN HEEFT VERDOMME :shock:

denkt er dan ook echt helemaal niemand na hierzo? en houd er niemand rekening met mij?
kan ik het wel volhouden om tot mijn afstuderen in zo'n **** studentenhuis te zitten met mensen die ik ook niet heb uitgekozen? :evil:
Argh dat is erg vervelend! En jammergenoeg herkenbaar.
Uiteindelijk werd ik het zat en zei er wat van (zo geirriteerd mogelijk natuurlijk :evil: ), en toen hielden ze op :) , wellicht een idee?


--------------------------

Documentaire aan het kijken (voor mijn schoolwerk.. *uiteraard*) en even kort voor mezelf samenvatten waar de aflevering over ging, zodat ik later iets makkelijker terug kan halen.

Super nuttig bezig dus! *ik mis de 'bril-nerd-smiley'*
Laat niemand vertellen dat je iets niet kan.

Gun iemands geluk, maar ook iemands ongeluk.

"Heelal.
Hoe verder men keek, hoe groter het leek."

- Jules Deelder - http://www.volkskrant.nl/archief/gedicht~a721468/
soulsearcherx
Berichten: 1117
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Wat ben je nu aan het doen?

Bericht door soulsearcherx »

hana schreef:
soulsearcherx schreef:waarom gaan mijn huisgenoten lekker uitgebreid praten in de gang en dan voor mijn deur rondhangen en overleggen? hallo... ER WOONT IEMAND ACHTER DIE DEUR DIE DAAR TOEVALLIG HEEL ERG LAST VAN HEEFT VERDOMME :shock:

denkt er dan ook echt helemaal niemand na hierzo? en houd er niemand rekening met mij?
kan ik het wel volhouden om tot mijn afstuderen in zo'n **** studentenhuis te zitten met mensen die ik ook niet heb uitgekozen? :evil:
Argh dat is erg vervelend! En jammergenoeg herkenbaar.
Uiteindelijk werd ik het zat en zei er wat van (zo geirriteerd mogelijk natuurlijk :evil: ), en toen hielden ze op :) , wellicht een idee?


--------------------------

Documentaire aan het kijken (voor mijn schoolwerk.. *uiteraard*) en even kort voor mezelf samenvatten waar de aflevering over ging, zodat ik later iets makkelijker terug kan halen.

Super nuttig bezig dus! *ik mis de 'bril-nerd-smiley'*
hihi.. er wat van zeggen helpt niet... want als ik weg ben gelopen moeten ze heel erg hard om mijn reactie lachen, en hoor ik dat ook door mijn muur.. uiteindelijk worden ze wel rustiger, maar dat duurt meestal ook even... meestal zitten ze ook hiernaast te kaarten, en blijkbaar zijn kaartspelletjes ook heel erg grappig :evil: en 1 van mijn huisgenoten die daar dan vaak bij zit heeft zo'n harde bulderlach, en dat gaat dan echt door merg en been... en een andere huisgenoot die nu gelukkig op stage is heeft zo'n domme lach, en als zij dan samen lachen heb ik zin om mezelf ter plekke van kant te maken :evil: :|
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
soulsearcherx
Berichten: 1117
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Wat ben je nu aan het doen?

Bericht door soulsearcherx »

ohja, maar ik woon ook wel op een behoorlijk autistonvriendelijke plek in huis... ik woon helemaal van voren, vlak bij de deur, en als dan iemand aanbelt word ik ook ter plekke stokdoof.. en word ik automatisch verwacht open te doen... heb nooit gezegd dat ik portier ben :evil: en vrijwel naast me is ook de keuken, dat geeft eind van de middag ook de nodige herrie.. en dan woon ik ook nog tegenover het spoor...op loopafstand.... dus 4x per uur die pleurisherrie van die rinkelende slagbomen(verder wel makkelijk als ik snel mijn trein moet halen)
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
soulsearcherx
Berichten: 1117
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Wat ben je nu aan het doen?

Bericht door soulsearcherx »

ohja: en bedacht me ook dat ik eigenlijk in het shout it out dinges moest... had me van topic vergist :lachen: sorru :oops: :wink:
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
soulsearcherx
Berichten: 1117
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Wat ben je nu aan het doen?

Bericht door soulsearcherx »

balen dat ik mijn herkansing niet heb gehaald...
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Violence
Moderator
Berichten: 8249
Lid geworden op: wo sep 18, 2013 16:30

Re: Wat ben je nu aan het doen?

Bericht door Violence »

Niks, net de hond uitgelaten.
soulsearcherx
Berichten: 1117
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Wat ben je nu aan het doen?

Bericht door soulsearcherx »

moet....dat slb interview verslag typen... ik moet.... *geeuw*
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Violence
Moderator
Berichten: 8249
Lid geworden op: wo sep 18, 2013 16:30

Re: Wat ben je nu aan het doen?

Bericht door Violence »

Schrijven
Elmo
Berichten: 100
Lid geworden op: za aug 16, 2014 19:03
Locatie: Nederland

Re: Wat ben je nu aan het doen?

Bericht door Elmo »

Haarlak bus zoeken, muziek luisteren, forum, omkleden en Facebook.
You are the part of me, I wish I didn't need.
One old song, a thousand old memories.
Angel

Re: Wat ben je nu aan het doen?

Bericht door Angel »

Forum
muziek luisteren
nadenken
Angel

Re: Wat ben je nu aan het doen?

Bericht door Angel »

Forum wat bijlezen
muziek luisteren
Angel

Re: Wat ben je nu aan het doen?

Bericht door Angel »

forum
muziek luisteren
pijn lijden in onderbuik en onderrug
Plaats reactie