wie heeft drugs nodig?

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

drugs nodig of prettig af en toe?

nodig elke dag of weekend?
21
23%
prettig af en toe?
32
35%
wel eens gedaan of geen ervaring mee?
33
36%
geen mening?
6
7%

Totaal aantal stemmen: 92

HellGhost

Re: wie heeft drugs nodig?

Bericht door HellGhost » di mei 17, 2016 16:41

jointje af en toe

Doingitanyway

Bericht door Doingitanyway » wo mei 18, 2016 10:47

Ik gebruikte vanaf mijn 15e wiet en dat was al snel een dagelijkse bezigheid. Was er afhankelijk van en als het er niet was draaide ik door en zette alles op alles om een joint te regelen. Dit heeft jaren geduurd en was me er ook goed van bewust dat dit niet normaal was. Ik dronk ook alcohol maar meestal met mate. Ik reed brommer en later auto en was meestal wijs genoeg om niet te veel te drinken, maar ik rookte wel rustig m'n jointje achter het stuur. Op m'n 16e een aantal keer heel veel lol gehad met paddo's. We gingen met een groepje de stad in, met plaksnorren op en een megafoon echt de grootste lol gehad. Eenmaal thuis aangeschoven aan tafel bij m'n moeder en zusjes zo'n lachkick gehad dat ze zich afvroegen wat er met me aan de hand was..haha..nog grappig als ik daar aan denk.. En zo nog een paar keer met vrienden zo hard gelachen dat vergeet ik nooit meer. En op m'n 18e kwam ik ook in aanraking met speedgebruikers en wilde dat ook wel proberen en vond dat toen "awesome" en ik ben er een jaar verslaafd aan geweest. En heb af en toe een terugval. ( die uitwerking heeft het al lang niet meer op me, maar gebruik het nog af en toe om te kijken of ik weer dat gevoel van toen krijg..maar nee..het heeft nu alleen nadelen meestal ) op m'n 20e ook XTC pillen geprobeerd en dat was echt heul heul heul lekker, maar daar heb ik ook gewoon te veel van gehad denk ik om dat gevoel weer te kunnen krijgen. Seks met XTC op was een tijdje een wekelijkse bezigheid met m'n vriendin. Ik ben een keer heel psychotisch geworden van(vervuilde) XTC en ben er nu een beetje huiverig voor, en deed t alleen nog als ik me enigzins goed voel anders heeft het op mij alleen maar nadelige effecten. Ik heb ook wel eens per ongeluk een lijn ketamine gehad waarvan ik in de veronderstelling was dat het speed was..was niet leuk. En een keer 2CB dat was ook niks. Vandaag de dag rook ik wekelijks een joint, soms iets meer. Ik drink bijna dagelijks, en dan drink ik minstens een sixpack bier. Zit vaak in de kroeg waar ik dan ook flesje na flesje naar binnen giet. En tussen door wel eens wat sterkers. Ik hou van lekkere "echte" whisky. En ik gebruik sinds een jaartje wekelijks cocaïne en dat word alleen maar meer en meer. Terwijl het me weinig of niets meer doet. Het leven als drugsverslaafde ervaar ik als moeilijk. Ik moet niets hebben van drugs op recept. Ik weet dat dit me misschien wel goed zou doen.

Michael32

Bericht door Michael32 » za jun 04, 2016 13:15

Ik gebruik geen drugs , drugs gebruikt mij !
Waanzin is, altijd hetzelfde blijven doen , maar toch een andere uitkomst verwachten. :hart:

Deniz

Bericht door Deniz » wo mar 08, 2017 17:50

eten is een grote drug.
Na tien jaar verslaafd begon ik mijn eetprobleem te vergelijken met mensen die aan drugs verslaafd zijn,
Ik begon het te vergelijken met cocaïne.
het zit denk ik tussen wiet en cocaïne in. Ik heb even wiet gerookt, om te proberen eigenlijk eetbuien te voorkomen, maar hielp niet en heb niets met wiet en ook niet met roken, voel me rot door wiet en cocaïne, ik ben tegen drugs, alcohol kon ik wel sociaal los gaan, voelde prettig als ik eens uitging, maar superweird als ik weer nuchter was en rot, want was dan weer sociaal angstig, later geen enkele drug meer, het leven is de grootste drug en ZE de machthebbers lachen alle drugsgebruikers uit, hebben je tuk ,vind het al erg genoeg dat ik eetverslaafd ben en letterlijk er knock-out van lig en high er van word, wat velen niet beseffen kan ook (dus) met eten :(

Ik kan prima gesprekken voeren met verslaafden ook. Het is een verslaving, zowel overeten als 'ondereten' of whatever je met eten doet en je kunt er net zo aan onderdoorgaan, je leven kapot, voor altijd of letterlijk.. overlijden eraan. het is een wonder dat ik nog leef denk ik vaak, met wat ik allemaal 'verstouwd' heb. :(

Deniz

Bericht door Deniz » do mar 09, 2017 21:35

het lijkt alsof ik schreef of ik ook cocaïne heb gebruikt, nee dat dus echt niet.
Ik dacht altijd, als je daar 1x van gebruikt, kun je voor altijd verslaafd raken, WIL ook NIET weten HOE het voelt, dat was voor mij altijd de grens, alles behalve cocaïne,

ondertussen niet beseffend dat eten.. een vreselijke drug is, ik meen het serieus. 33 jaar hel.

Plaats reactie