wie heeft drugs nodig?

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

drugs nodig of prettig af en toe?

nodig elke dag of weekend?
21
23%
prettig af en toe?
32
35%
wel eens gedaan of geen ervaring mee?
33
36%
geen mening?
6
7%

Totaal aantal stemmen: 92

honeyblack

Bericht door honeyblack » vr sep 24, 2010 20:36

PinkFloyd schreef:
honeyblack schreef:ik begin nu beetje die kan kant te ontdekken..

Laatst nog coke gebruikt en al meerdere malen wiet.

Coke was de eerste en laatste keer maar laat t niet hierbij. Wil er geen verslaving bij maar wil het gewoon proberen. Hopelijk kan ik mezelf van een verslaving weerhouden en anders hopelijk mijn omgeving
Persoonlijk heb ik het niet zo op harddrugs. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar heb wel totaal verlepte mensen gezien. Ook de synthetische middelen zie ik niet zitten omdat ik daar ook voorbeelden van gezien heb dat mensen totaal de weg kwijt zijn en nergens meer op reageren.

Ik heb zelf ooit wel eens een paar jointjes gerookt en drink meer dan gemiddeld. Ik rookte ook shag en omdat ik daar mee stopte (vind ik toch gezonder) rook ik ook geen joint meer. Dat vind ik wel jammer want dat was wel relaxt
Ach genoeg voorbeelden in me omgeving van hoe het niet moet. Ben ook niet van plan om te eindigen zoals deze mensen. Soms kan het verleidelijk zijn gewoon effe de pijn wegzuipen ofzo maar dat wil/doe ik niet , moet het toch ooit onder ogen zien :P

accg

Bericht door accg » wo okt 13, 2010 14:22

ik heb nog nooit drugs gebruikt,
ook nooit gerookt..

lilaap

Bericht door lilaap » wo okt 13, 2010 14:23

Sinds depressie drink ik niet vrijwel niet meer

engel

Bericht door engel » do okt 28, 2010 10:12

heb zwaar gebruikt in het verleden , maar ben nu al meer als 2 jaar clean

Gomez

Bericht door Gomez » di nov 02, 2010 13:35

Ik blow alleen heeeeel af en toe. Gewoon zomaar, even 'relaxen'. Als ik niet kan slapen, of om 4 uur 's nachts wakker word. Dan weet ik ook zeker dat niet iemand 'zomaar' even mijn kamer binnen komt lopen, haha.

ex-6

Bericht door ex-6 » za dec 11, 2010 21:10

er zijn er maar weinig die zo gezond leven als ik dus..
no drugs

DotDotDot...

Bericht door DotDotDot... » za dec 11, 2010 22:10

Ik ben van mening dat alcohol ook een harddrug is. En ik ben zelf verslaafd aan nicotine en cafeine, wat ik ook als drugs zie.

mordor

Bericht door mordor » za dec 11, 2010 23:00

.
Een belangrijke natuurlijke drug komt ook in het manlijk lichaam voor. Stofjes die ervoor zorgen dat ze graag bij een meisje zijn waarmee ze "iets" hebben gedaan. Wanneer die stofjes niet meer worden aangemaakt, kan er ook sterke ontwenning en hopeloos gedrag ontstaan. Wanneer jullie het met mij eens zijn dat ook dit een drug is, dan sja. Dan ben ik aan de drugs
Liefdesverdriet, ja is ook behoorlijk afkicken.
Heb zelf jaren weed gepaft, tot ik er paranoia van werd,, nu rook ik heel ocasioneel nog eens,daarna ben ik stilletjesaan beginnen drinken, tot ik daar ook mee ben gestopt. mijn filosofie tov drugs is sterk veranderd, vroeger deed ik het voor de kick, de euforie, de vergetelheid,nu bekijk ik het vanuit een sjamanistisch standpunt.
Heb paar keer geex met speed,coke,xts,lsd,wolfskers, ergens is er toch iets blijven hangen vrees ik, heb dikwijls nogal moeite om de dingen au serieux te nemen, tot ze me overrompelen en me voor blok zetten.
En verder lijkt mijn kortetermijngegeugen toch niet meer zo standvastig.

mordor

Bericht door mordor » zo dec 12, 2010 12:00

ach ok, het was niet zo duidelijk voor me. Heb daar ook wat last van, na het klaarkomen kan ik me zo verweesd en verdrietig voelen...
Zal het dan toch uiteindelijk allemaal chemie zijn?

mordor

Bericht door mordor » zo dec 12, 2010 12:59

een inerte random of entropie?

QueSeraSera

Re: wie heeft drugs nodig?

Bericht door QueSeraSera » zo nov 06, 2011 23:53

Nee, geen drugs voor mij.

Wel gerookt als een ketter en kon ook behoorlijk zuipen, maar rook en drink bijna niet meer en als ik het doe, blijft het bij 1 á 2 glaasjes/peuken.

scottyhero

Bericht door scottyhero » di dec 27, 2011 01:14

Sinds mijn laatste liefdesbreuk
zit ik meer en meer aan het roken

Nu na hogeschool in antwerpen, heb al veel wiet en hasj gekocht voor te smore.
De harddrugs blijf ik van af momenteel. Vriendin 15jaar pakt pille af en toe en heeft nix na effecte meestal. Maar het is duur zegt ze.

en alcohol is bij ieder mens een verslaving;)

Memento

Bericht door Memento » di dec 27, 2011 03:47

Alle soorten drugs wel gebruikt in het verleden. Inmiddels 10 jaar geen drugs meer behalve alcohol.

UltimateRemy

Bericht door UltimateRemy » wo apr 04, 2012 17:33

Sterke drang voor LSD zegeltjes proberen.

Voor degenen met interesse in drugs:
http://www.drugsforum.nl/

UltimateRemy

Bericht door UltimateRemy » wo apr 04, 2012 19:23

Jafo71 schreef:
UltimateRemy schreef:Sterke drang voor LSD zegeltjes proberen.

Voor degenen met interesse in drugs:
http://www.drugsforum.nl/
...
Thx voor het reageren, ik dacht dat ik de enige actieve was hiero op het forum. ;) Ja, LSD schijnt soms een hel te zijn, daarom voel ik me er zo naartoe getrokken. Lopen in een donker bos + LSD geen goed idee :p
Zelf nog nooit drugs gebruikt, maar daar komt verandering in, Miss als mijn hersens gestopt zijn met groeien a la 21 jaar denk ik. Ben nu 18. Kzie wel.

Plaats reactie