wie heeft drugs nodig?

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

drugs nodig of prettig af en toe?

nodig elke dag of weekend?
21
23%
prettig af en toe?
32
35%
wel eens gedaan of geen ervaring mee?
33
36%
geen mening?
6
7%

Totaal aantal stemmen: 92

Jafo71

wie heeft drugs nodig?

Bericht door Jafo71 » wo jul 22, 2009 19:23

ik wil graag weten van jullie op dit forum in hoeverre de drugs en/of verslaving een rol speelt in jullie leven.

Helmut

Bericht door Helmut » wo jul 22, 2009 20:05

Ben verslaafd aan wiet. Daarnaast rook ik (ofc) en drink ik de laatste tijd ook veel. M'n psych viel bijna uit d'r stoel toen ik vertelde dat ik sommige weken wel 50 glazen drink. Ik drink vaak in m'n eentje.. dan vaak 6 tot 8 halve liters op een avond. Ik doe geen harddrugs omdat ik weet dat ik daar verslaafd aan zou raken. Vrienden van mij gebruiken op feesten vaak pillen/speed en op een avond in het weekend bood een van hen mij dus een lijntje aan. Dat heb ik dus dan ook resoluut afgewezen..

Katje

Bericht door Katje » za jul 25, 2009 21:26

IK doe niet aan drugs, nooit gedaan ook. En iuk drink zeer zelden. Masar vader was alcoholist en ik weet dat de aanleg voor verslaving deels erfgelijk kan zijn. Bovendien heb ik geziuen wat het kan aanrichten dus ik pas.

nothing

Bericht door nothing » zo jul 26, 2009 12:13

Ik blow, zelf wil ik wat minder gaan blowen, hoewel het niet eens zo heel erg is gelukkig.

Ik drink af en toe maar kan niet echt zeggen dat dat veel is, ook mijn vader zat aan de drank, nog erger, aan de coke dus tja ik heb echt een hekel aan harddrugs.

1 keer speed geprobeerd, doe ik ook nooit weer, niet omdat het niet leuk was. Maar omdat het nog steeds harddrugs is en ik dat spul of welk ander spul dan ook nog in die richting, in men lijf wil hebben.

Hennep

Bericht door Hennep » zo jul 26, 2009 21:21

ik gebruik geen drugs en heb het ook nooit gebruikt!!!!!
soms had ik er wel behoefte aan, je hoort toch wel ns dat het je rustiger maakt, maar aan de andere kant zegt het stukje gezonde verstand nog wel tegen me dat je er aan verslaafd kan raken....
en dat ben ik wel aan het roken maar drugs gelukkig geen ervaring mee!!!

harry

Bericht door harry » do aug 06, 2009 18:11

Nee ik heb ook nog nooit drugs gebruikt, maar ben er ook niet op tegen zolang het maar softdrugs is.
Ik rook wel veel en een biertje gaat er altijd wel in.

bloodformusic

Bericht door bloodformusic » za nov 21, 2009 20:24

ik heb nog nooit gedronken en gerookt ook nooit drugs gebruikt wil ik ook liever niet andere mogen het doen maar dan maak ik mezelf liever van kant om onder mijn problemen uittekomen als ik moet kiezen

unknown18

Bericht door unknown18 » za nov 21, 2009 23:41

ik gebruik vooral alcohol, als ik kon ook hard drugs maar ja da kan je niet eens kiezen Voor de rest zou ik liever sterven aan alcohol en medicatie maar ja zeg hier maar wat je zelf wil

Vera-1

Bericht door Vera-1 » zo nov 22, 2009 12:18

Ik heb nooit iets gebruikt. Ik kreeg eerlijk gezegd ook niet echt het idee dat veel forumgebruikers dat doen.
Een glaasje alchohol en een sigaretje op z'n tijd vind ik prima :')

Drugs kan een depressief gevoel vergroten, dat schijnt bewezen te zijn. Maar ik geloof niet dat daardoor het merendeel van de leden op deze site zit.
Mijn problemen bijvoorbeeld kwamen grotendeels door mijn jeugd en doordat depressie in onze familie voorkomt.

risje

Bericht door risje » do dec 03, 2009 13:40

Ik gebruik het af en toe, maar dan ook alleen hasj.
Ik heb het niet echt nodig, maar het helpt mij vaak om een beetje van de wereld af te komen, ik ben dan niet meer bereikbaar voor degenen die mij iets doen thuis.

lolmuts

drugs

Bericht door lolmuts » do sep 16, 2010 16:41

ik wel wat gebruikt ja spacecake en gedroogde wiet maar toen psyater me dreigde op te nemen op novadic ben ik ermee gestopt ben nu afgekickt maar ik zeg er geen nee tegen bij aanbod groetjes jana :lol:

nothing

Bericht door nothing » do sep 16, 2010 19:48

ik blow nog steeds, maar ben niet verslaafd ik heb het de afgelopen dagen laten staan, anders gezegd.. maandagavond de laatste op, dinsdag niks gehad, woensdag avond 1tje en tja, meestal dagelijks... klinkt toch erger dan ik het zelf meestal inschat ondanks dat ik dondersgoed weet wat het is wat het doet en dat het zo goed als dagelijks is.

Roken heb ik sinds maandag ofzo of zondag weet niet ook niet meer gedaan en dan ook helemaal niet! Ik heb nu ook al meerdere mogelijkheden gehad te roken maar nee gezegd en weet gewoon zodra ik maar 1 hijs van iemand neem, ik er weer aan zit dus ik doe het simpelweg niet meer!

Speed... doe ik niet meer, al heb ik het eens geprobeerd, het is troep, rotzooi het sloopt je totaal. Als de na effecten het je niet duidelijk maken en je het niet al te helder zelf al ziet terwijl je er verdomme mee bezig bent.. dan zijn het wel de dikke stukken snot met bloed die je daarna eruit werkt.
Echte afrader!!!

Ik heb geen drugs nodig, ik zou zonder kunnen. Alleen wiet is wat ik nog gebruik en ook dat heb ik niet nodig en wil ik graag een keer vanaf.

-xxxxxxx-
Dide

P.S. Ik zei ook altijd nooit aan harddrugs te komen, pillen hebk gelukkig nooit gehad en kwa harddrugs dus alleen een keertje speed gebruikt wat mij ook gelijk duidelijk is wat het doet en dat ik het niet meer wil.
Echt dit, sloopt je!
Ik heb het geprobeerd toen ik 18 was, dus het scheelt nog. ik was 16 toen ik 14 jarige hoorde over snuiven.

DELETED

Bericht door DELETED » vr sep 17, 2010 00:37

DELETED

honeyblack

Bericht door honeyblack » do sep 23, 2010 15:45

ik begin nu beetje die kan kant te ontdekken..

Laatst nog coke gebruikt en al meerdere malen wiet.

Coke was de eerste en laatste keer maar laat t niet hierbij. Wil er geen verslaving bij maar wil het gewoon proberen. Hopelijk kan ik mezelf van een verslaving weerhouden en anders hopelijk mijn omgeving

PinkFloyd

Bericht door PinkFloyd » do sep 23, 2010 16:42

honeyblack schreef:ik begin nu beetje die kan kant te ontdekken..

Laatst nog coke gebruikt en al meerdere malen wiet.

Coke was de eerste en laatste keer maar laat t niet hierbij. Wil er geen verslaving bij maar wil het gewoon proberen. Hopelijk kan ik mezelf van een verslaving weerhouden en anders hopelijk mijn omgeving
Persoonlijk heb ik het niet zo op harddrugs. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar heb wel totaal verlepte mensen gezien. Ook de synthetische middelen zie ik niet zitten omdat ik daar ook voorbeelden van gezien heb dat mensen totaal de weg kwijt zijn en nergens meer op reageren.

Ik heb zelf ooit wel eens een paar jointjes gerookt en drink meer dan gemiddeld. Ik rookte ook shag en omdat ik daar mee stopte (vind ik toch gezonder) rook ik ook geen joint meer. Dat vind ik wel jammer want dat was wel relaxt

Plaats reactie