De Kleine Fijne Momenten

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

nothing

Re: De Kleine Fijne Momenten

Bericht door nothing »

Als mijn vriend opzij valt om met zen hoofd op me schoot te liggen, maar vooral, als ik lekker tegen zijn rug aan lig.
Ik kan niet meer zonder :oops:
Ik, liefde is verslavend.
shar

Re: De Kleine Fijne Momenten

Bericht door shar »

de liefdevolle mensen die ALTIJD klaar staan om te helpen!!!
deadline

Re: De Kleine Fijne Momenten

Bericht door deadline »

...
Laatst gewijzigd door deadline op do okt 13, 2011 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Hanna

Re: De Kleine Fijne Momenten

Bericht door Hanna »

Kijken naar mijn lieve vrienden en vriendinnen, hoe ze met elkaar lachen en zichzelf kunnen zijn. Ik zie dat ze van me houden. Heerlijk :)
nothing

Re: De Kleine Fijne Momenten

Bericht door nothing »

Ik hou van mijn vriend, uberhaupt het feit dat ik weer lief kan hebben, en een vriend heb.
De afgelopen week is alles niet meer zo vanzelfsprekend, die dingen die ik na al die jaren heb opgebouwd, heb verbeterd.
Ik weet dat ze eigenlijk niet zo klein zijn... maar het is fijn, je zoiets eens te beseffen.
Een mens is pas nutteloos als die zich zo gedraagt, als je je nutteloos gedraagt heb je altijd de optie je nuttig te maken.
Het begon met kleine dingen doen voor mensen, omdat ik goed wou doen, ik wou weten dat het goed zat. En het werd meer en meer en meer, en uiteindelijk werd psychologie ene hobby en vond ik het niet meer erg mezelf tegen te komen.

Het is fijn om jezelf te laten beseffen dat je het zelf doet, of niet doet, om te genieten van de dingen om je heen, of liever te kijken naar alles wat eigenlijk beter kan, maar er ook niets op verzinnen om het beter te maken..
het is fijn mens te zijn!
Erniie

Re: De Kleine Fijne Momenten

Bericht door Erniie »

Bij mijn lieve vriend zijn (die het een maand geleden heeft uitgemaakt) en daarmee lekkere en fijne dingen te doen.
bang meisje

Re: De Kleine Fijne Momenten

Bericht door bang meisje »

laats had ik een heel fijn moment. samen met mijn ouders en mijn broertje we zijn toen een dagje uit geweest naar de Efteling. (ik zat helaas toen wel in een rolstoel)
maar het was zo fijn die dag en zo gezellig met zijn 4tjes. dat ik dat moment nog altijd vast hou en koester. :D :P :P :P :P :P :D :D :D :D :D
Smiley

Re: De Kleine Fijne Momenten

Bericht door Smiley »

De glimlach van een bekende waar je jaren op teren kunt :D
QueSeraSera

Re: De Kleine Fijne Momenten

Bericht door QueSeraSera »

De knusse knuffelmomentjes met m'n kat.
Dat zee in m'n armen kruipt, hard spinnend en me kopjes geeft.
En ze houdt veel van knuffelen, dus dat gebeurd dan ook meerdere keren per dag.
Maantjje

Re: De Kleine Fijne Momenten

Bericht door Maantjje »

Dat moment dat toen nog mijn beste vriend zag dat ik gebroken was zonder een woord te zeggen.. mij stevig vastpakte en zei dat ik het niet waard was om zoveel pijn te hebben..
Skrill

Re: De Kleine Fijne Momenten

Bericht door Skrill »

Het is moeilijk om te zeggen wat mijn mooiste momenten waren...
Ik heb een paar jaar geleden zelf een klassieke gitaar gekocht, ik ben er nog altijd gek van. Mijn mooiste momenten beleef ik als ik naar hem kan kijken of hem kan bespelen, dat is mijn paradijs, mijn leven, mijn alles. Ik heb het gevoel dat hij naar mij luistert, daarom heb ik hem zelfs een naam gegeven.
Een ander mooi moment is als ik dicht bij mijn vriend ben, ik kan uren gewoon naast hem zitten, zonder iets te zeggen of te doen. Gewoon het gevoel dat er toch nog iemand is die om je geeft.
linsieke

Re: De Kleine Fijne Momenten

Bericht door linsieke »

Het gelach van mijn zoontje ..
Het lachen om de naam 'Rudy' met mijn beste vriendin ..
Syd

Re: De Kleine Fijne Momenten

Bericht door Syd »

De glimlach van een vreemde in de trein, en ik lachte terug.

Het is erg prettig als onbekenden naar elkaar glimlachen, ook al voel je je niet gelukkig. (ik ben een softy :p)
len

Re: De Kleine Fijne Momenten

Bericht door len »

een fijn moment is het als ik mijn bejaarde hamster weer zie...

een fijn moment is het als ik op mijn eigen balkon in de zon kan zitten lezen
len

Re: De Kleine Fijne Momenten

Bericht door len »

een fijn moment is als ik mijn zoon weer spreek op gtalk

een fijn moment is het als mijn zoon ik hou van jou zegt
Plaats reactie