De Kleine Fijne Momenten

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

nothing

De Kleine Fijne Momenten

Bericht door nothing »

Een topic om alles in te zetten dat jij fijn vind, het liefst niet alles tegelijk.
Iets van 2 bijvoorbeeld per keer.
Mag van alles zijn dat je mooi of prachtig vond of leuk, uit het verleden, of het heden, of een toekomstig moment waar je op hoopt.

------------

Ik weet nog dat ik klein was, jaar of 6/7 en dat ik rond 6 uur in de ochtend wakker werd, bijna altijd, het was zomer en als ik naar beneden liep vielen de eerste zonnestralen door de luxeflex op het tapijt, zo heerlijk vond ik dat altijd.
Of ik deed me raam open en luisterde naar de vogels die in de vroege ochtend aan het fluiten waren.
Toen had je nog hete zomers, en echte winters waarin je kon schaatsen.
Laatst gewijzigd door nothing op wo dec 15, 2010 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Bericht door harry »

wat ik fijn vond is toch wel 1 van mijn vele hobby van vroeger. het begon al heel vroeg met crossbrommers,maar op mijn 15e
had ik me eerste crossmotor en daarheb ik veel plezier meegehad.
samen met nog een paar andere jongens hier die ook een crossmoter hadden was het door de week veel sleutelen en op zaterdag
en zondag crossen hier in de buurt op het maisland en ook wel op de landweggetje`s, maar aangezien wij toen ook nogal wat
overlast veroorzaakte kwam de politie regelmatig met een wegmotor ons achterna, maar dat vond ik juist het leuke ervan, wij
waren toch altijd sneller.
maar zij waren wat slimmer en omdat ik niet echt een braaf jochie was en zij mij al goed kenden wachten ze gewoon bij mij
huis op mij en kreeg dan weer een waarchuwing ik heb nooit een bekeuring gehad, ik denk dat zij het ook wel leuk vonden
om ons een beetje achter na te zitten.
de zijn toen nog wel meer leuke dingen gebeurt op gebied van motoren en oude crossauto`s, maar of het vroeger beter was?
ik herinder eigelijk alleen de leuke dingen van toen.
Hamstertje

Bericht door Hamstertje »

We hebben net de Sultana handpop gehaald, is toch wel lachen. Onze Loekie is er bang voor (als de hand van mijn vriend de pop beweegt). Garfield heeft de pop al kopjes gegeven.
gerlinda

Bericht door gerlinda »

he

Ik vond het fijn dat ik samen met mijn zussen en beste vriendin naar de musical belle en het beest ben geweest, als cadeau voor mijn verjaardag.

wat ik nog fijn of leuk vind om te gaan doen, is een duikbrevet halen en dan in zuid-afrika, of curacao, in een kooi op zee tussen de haaien te zwemmen.

doei
gerlinda
flyhawk

Bericht door flyhawk »

zat in de zon op een bankje in de juiste temprature een lekker pizza (favorite voedsel) te eten heerlijk geen geluid overlast ofzo gewoon lekker vrede kalmte en heerlijk salami smaak op de tong :P
jermias

moi

Bericht door jermias »

gewoon dat ik trug wa jong was dak happy nog was
nothing

Bericht door nothing »

Ik vind het heerlijk als ik een klein dier zie ronddartelen, me 'vriend' heeft sinds kort een kitten, ze is nu 2 maand en zo lief en zo klein en zo vrolijk aan het rondrennen en springen^^

Vond dat ook zo heerlijk aan me hond toen hij nog pup was, nu isie echter wel een heel sutk groter! en dikker... :(
we hebben ehm dus maar op dieet gezet, ik ren hem tegenwoordig gewoon voorbij, dat lukte me eerst niet, en dan was ik altijd de snelste in de klas!
memories
Berichten: 88
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 14:03

Bericht door memories »

Ik ga vaak naar een bankje aan het eemskanaal.
muziek op. en dan aan het water zittend,
en gewoon helemaal niks om me heen,
heerlijk.
“Sometimes I think of letting go and never looking back and never moving forward, so There would never be a past.”.
DK

Bericht door DK »

iets afmaken wat al maanden op je ligt te wachte...

iets doen wat je eng vind en dan goed volbrengen...
(cake bakkenXD)

gr DK
nothing

Bericht door nothing »

Iets leren, dat je niet eens mag leren :D

(In mijn geval, dat ik soort van autorijles van een vriend van me krijg, wat dus niet mag, maar wel heel leuk is^^)

Wel veilig natuurlijk :wink:
memories
Berichten: 88
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 14:03

Bericht door memories »

Bij mijn vriend zijn, dat voelt super.
“Sometimes I think of letting go and never looking back and never moving forward, so There would never be a past.”.
Hamstertje

Bericht door Hamstertje »

Dat moment dat ze je bellen, dat je vriend wakker is en dat je mag komen kijken op de verpleegafdeling. Stiekem was ik ook wel een beetje nerveus, hoewel het allemaal niet zo veel voorstelde.

Nu moeten we elke keer lachen als de boel weer verbonden moet worden.
daantje

Bericht door daantje »

Als ik alleen op de hei loop, kan echt genieten van de natuur. Of als ik samen met mijn lieve kleine katje Mustang in slaap val. Maar ook als ik weer na een moeilijke week eindelijk in de armen van mijn vriendje lig.
Unkwown

Bericht door Unkwown »

heerlijk door de natuur fietsen en genieten van de rust om je heen

daarnaast echt goeie/leuke gesprekken hebben met vrienden :)
gerlinda

Bericht door gerlinda »

spel doen met een vriendin, samen poetsen bij mijn zus
Plaats reactie