De Kleine Fijne Momenten

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

DELETED

Bericht door DELETED »

DELETED
PhantomAgony

Bericht door PhantomAgony »

Ik weet nog wel dat toen ik klein was, dat ik een stepje had.
Op een keer legde ik dat stepje op de grond, en ging ik er
zelf bij liggen. Ik deed alsof ik moest huilen, en toen kwam
mijn moeder naar buiten om te kijken wat er aan de hand
was. Zij trok natuurlijk de conclusie dat ik van mijn stepje
was afgevallen, en kreeg ik een snoepje voor de schrik...

Ja, die goeie ouwe tijd... ;)
PhantomAgony

Bericht door PhantomAgony »

Ik moet dit toch even kwijt. Dit is een fijn moment die ik had met mijn ex.

Toen ik mijn ex net leerde kennen waren we eerst gewoon vrienden.
We gingen samen stappen en hadden de grootste lol. Op een gegeven
moment wisten we van elkaar dat we elkaar toch wel leuk vonden...
We spraken een keer af om gezellig film te gaan kijken bij hem thuis.
De film die we keken heet "The Eternal Sunshine Of The Spotless Mind".
Het is echt een supermooie film! Tijdens dat we die film keken, gingen
we steeds dichter bij elkaar zitten. (Ik zit in het ene uiterste hoekje van
de bank en hij in het andere uiterste hoekje met onze benen langs
elkaar heen). Ik begon een beetje met mijn hand op zijn been leggen,
en een beetje wrijven. Hij deed dat ook bij mij... Uiteindelijk gingen
we steeds dichter bij elkaar zitten/liggen, en lagen we op een gegeven
moment in elkaars armen. Toen de film was afgelopen hebben we
daarna de hele nacht zo gelegen, en proberen te slapen wat natuurlijk
erg moeilijk was, zo op de bank.
Dit was vlak voor we een relatie kregen...
Ik denk nog vaak met tranen in mijn ogen terug aan dit moment... :cry:
ellen-19-03-1998

Bericht door ellen-19-03-1998 »

Bij mijn lieve pony even in de stal gaan liggen uithuilen. Soms komt ze even bij me liggen :)
Julius

Bericht door Julius »

In de laatste groep van de basisschool hadden we een kamp ergens in Belgie. Dat waren de beste dagen van mijn leven tot nu toe: vrijheid, geen zorgen, geen verplichtingen, tot 's nachts laat lachen, schaken, pokemon kaarten (ja toen begon de rage pas en was het nog leuk). Daarna ging ieder zijn weg.

5 jaar later een tweede fijne moment: een week in ROME!!!!!!!
Cultuurshock, kunst, late avonden, Colosseum, geen zorgen. Daarna ging ieder ook weer zijn weg en werd alles opnieuw mineur. :cry:
nothing

Bericht door nothing »

vergeet die mooie momenten dan niet!
En als je zo van reizen houd, ga reizen!
Maantjje

Bericht door Maantjje »

De dagen die ik samen met jou had.. en nu al zolang zijn verwdwenen, ik mis je..
lolmuts

mijn hernering

Bericht door lolmuts »

ik vond het fijn met martha en onze lol marhta heeeft zm gepleegd ik mis haar zo ik wil ook niet meer kusje jana :shock: vooral onze ambulance lol ambulancier pesten dat was echt gaaf
lilaap

Bericht door lilaap »

Ach best veel eig,

1. wegrennen voor de politie, mini crimineeltje spelen.
Jaa echt geweldig, ik was altijd keisnel, het ging er eigenlijk om dat ze kwamen en dan wegrennen. Adrenaline najagers hahaha

2. van wie ik zoveel hield(hou) te knuffelen.. blijft zo warm
honeyblack

Bericht door honeyblack »

Met de mensen om wie ik zo fucking veel geef , gewoon ergens rustig zitten en staren naar de omgeving :D
champagne

Bericht door champagne »

Als ik bij een zwemwedstrijd 1e 2e of 3e werd.

Het gevoel erbij te horen maar niet door anderen te pesten!

Als ik de 1e ben die wakker is, ook bij mijn studentenhuis dat vind ik vet relaxt IK wil de 1e zijn die gaat douchen enzo :P

Ennnnn in de keuken zitten in de winter en de achterdeur open doen ( : frisse luuuucht en vogeltjes.
vaif

kleine dingen waar je vroeger blij mee was

Bericht door vaif »

Ik heb er pas nog over nagedacht en er zijn maar een paar herinneringen die zo klein zijn maar wel heel belangrijk zijn geweest, een daarvan is:

Met mijn vader op zaterdagmiddag naar de stad en ik kreeg van hem mijn eerste leesboek. De kinderversie van Alleen op de Wereld. Ik kon al heel snel heel goed lezen en dat vond hij heel leuk, want hij las ook heel graag en ik dus ook, nog steeds. Dit boek was echt bijzonder en wat heb ik een tranen gehuild om Remy en iedere keer pakte ik het boek weer en begon opnieuw, en weer huilen. Mijn oma was er een keer, en ik weer huilen, toen vroeg zei:"waarom huil je toch steeds"? Ik vind het zo'n mooi boek, ik moet het steeds lezen en huilen. Kind, als je toch steeds moet huilen, dan lees je het toch niet meer. Maar het waren gedeeltelijk tranen van verdriet, van mijn eigen verdriet, toen al, maar ook tranen van geluk, want ik hoopte dat mijn echte ouders mij ook kwamen halen. Mijn oudste broer (11 jaar ouder dan ik) toen dus 19 jaar had een vriendin en die vond het leuk om tegen mij te zeggen, terwijl ik al het gevoel had nergens bij te horen, dat ze mij voor de deur hadden gevonden. Ik heb daar zoveel last van gehad, dan noemen ze dan plagen.
Ja, ja. Gelukkig met die mensen heb ik geen contact meer. Maar mijn jeugd werd er niet leuker op.
Het tweede boek was Alice in Wonderland, heel anders en geen tranen. Maar ik hoef niet veel te doen voor tranen hoor, veel boeken ontroeren mij.
:( :? :cry: :cry: :cry:
lolmuts

jana en martha

Bericht door lolmuts »

mijn herineringen aan haar vooral onze lol politie pesten wij zijn samen weleens opgepakt we bleven kleppen tegen elkaar en die agenten zeiden toe stil gingen we hard lachen en nog meeer kleppen ook samen agentje pesten was leuk en martha heeft een keer een politiebusje gepaint met roze verf nog welwij hollen wij waren sneller,andreline jagers ja dat is het,ik ben zelf uit de inrichting ontsnapt hoe vinden jullie die ik vind het wel goed vrijheid blijheid :lol: het schijnt als je niet meer komt dan halen ze je jaja best heb wel zin in spelen pak me dan als je kan haha,maar eerst even nat gooien haha vooral de crisisdienst haha :lol: die wijven over de rooie helpen is ook leuk jaja prachtig gaan ze ambulance bellen haha ik lach me krom ambulancier pesten haha,nog leuker groetjes jana
vaif

Re: jana en martha

Bericht door vaif »

lolmuts schreef:mijn herineringen aan haar vooral onze lol politie pesten wij zijn samen weleens opgepakt we bleven kleppen tegen elkaar en die agenten zeiden toe stil gingen we hard lachen en nog meeer kleppen ook samen agentje pesten was leuk en martha heeft een keer een politiebusje gepaint met roze verf nog welwij hollen wij waren sneller,andreline jagers ja dat is het,ik ben zelf uit de inrichting ontsnapt hoe vinden jullie die ik vind het wel goed vrijheid blijheid :lol: het schijnt als je niet meer komt dan halen ze je jaja best heb wel zin in spelen pak me dan als je kan haha,maar eerst even nat gooien haha vooral de crisisdienst haha :lol: die wijven over de rooie helpen is ook leuk jaja prachtig gaan ze ambulance bellen haha ik lach me krom ambulancier pesten haha,nog leuker groetjes jana
Zijn dit echt "de leuke momenten" die je hebt aan 'vroeger' ik weet niet hoe oud je bent, maar je vindt het nog steeds leuk om te doen als je opgepakt zou worden?? Beetje onvolwassen gedrag, of is het een reactie ergens op.

Heb je geen leuke herinneringen van je kleuterschool of lagere school????
Is niet belerend bedoeld hoor, zo moet je het niet opvatten, maar dit zijn meer kwajongensstreken die door blijven gaan en niet echt een herinnering om je aan vast te houden om je leven te kunnen overleven.
groet
Vaif
lolmuts

wat jij wilt

Bericht door lolmuts »

heb er een trauma van van de laatste keer en ja ik mis haar en ik vind het echt jammer dat ze er niet meer is nu juist dat ik haar nodig heb :cry: :cry:
Laatst gewijzigd door lolmuts op di okt 05, 2010 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie