De Kleine Fijne Momenten

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

lolmuts

met mijn broer

Bericht door lolmuts »

samen op nintendo en lachen fietsen samen en sleeen :P dat vwaren mooie kinder jaren helaas komen die nooit meer terug en dat geldt vooor ons allen maar de herinering blijft en ook met billy rijden was leuk maar nu is hijvandaag verkocht grrrrr mannen ik blijf achter met een pak verdriet vomdat het marthas lievelingspony was,en ik ervoor moest zorgen krijgt mijn man een goei bod geld daar draait de wereld om voel mezo machteloos nu,maar ja ik hoopte dat het niet doorging,dit keer kon ik het niet tegen houden :roll: ik wil er niet bij zijn als ze hem ophalen dat verdraag ik niet mijn herineringen aan hem neemt niemand mij nog af ook dit waren fijne momenten, :o
lolmuts

Bericht door lolmuts »

met martha samen paardrijden onze laaste rit was op kerst avond 2009 mis haar zo,juist nu ik haar zo hard nodig heb,pfffffff wat een ellende en ook samen picniken met de pony's :roll: en gewoon samen zijn en winkelen gewoon alles was leuk met haar,het is nu zo stil,wil naar haar toe :cry:
shar

Bericht door shar »

genieten van een mier die langs een grote steel omhoog loopt. Het is al een tijd geleden gebeurd maar het is toch schitterend dat zo`n klein beestje zulk werk verricht!
accg

Bericht door accg »

het leukste moment in me leven,
toen ik foutloos door een spring parcour ging met mijn verzorgpony die niet verder wilde komen als het hek.. en daar alleen maar bleef stijgeren..
tog foutloos gegaan.

mis jou :'(
memories
Berichten: 88
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 14:03

Bericht door memories »

Laatst toen ik door de stromende regen, en mijn muziek op, door mijn stad heen aan het skateboarden was. Ik voelde me zo vrij. niemand kon me stoppen.
“Sometimes I think of letting go and never looking back and never moving forward, so There would never be a past.”.
DonnieD

Bericht door DonnieD »

de mooiste vallende ster ooit als antwoord op mijn vraag of het doel van mijn leven het toveren van een glimlach op het gezicht van mensen is
lolmuts

Bericht door lolmuts »

met mijn overleden lievelings leraar kanoen in derivier de scene in belgisce ardennen ik mis hem het leven is zo veranderd mis hem zo erg en ik mis martha ook samen paard rijden was leuk nu nog alleen niet leuk dus :?
lolmuts

Bericht door lolmuts »

en mijn paardrijden met martha vrij zijn geen gevlieg met apachshe helis boven onze bak ik durf zowat niet meer paard terijden oh ik haat dit leven nu echt maar de jkleine fijne momenten paardrijden op jasmien en ook met carmen en sjannie en martha buitenrijden dat was pas echt gaaf nu ben ik nog maar aleen martha pleegde zelfmoord carmen en kelsey zijn heel ver verhuisd en sjannnie die zie ik niet meer :cry: en mijn lieve schimmel is dood en heb geen geld voor een nieuwpaard zit nu thuis gewoon thuis dat waren leuke tijden met ons allen toen en zwemmen met depaarden bij zonsondergang op het strand
meikeee

Bericht door meikeee »

Dat ik een weekend bij een goede vriendin van me was en dat ze helemaal brak bij mij en ik haar kon helpen om vrolijk te worden.

Ik voelde me nuttig en een goede vriendin. Helaas heb ik dat gevoel niet veel vaker gehad :(
lolmuts

Bericht door lolmuts »

met jasmien op buitenrit en tijdens klassefeest de groep het kerkhof op krijgen om vervolgens deman zonder hoofd te doen spelen de hele groep op hol dat was echt lachen
:lol:
Pa4rza

Bericht door Pa4rza »

Gister wezen skien in Duitsland , eventjes aan niks denken gewoon lol maken
bravehaert4

Re: De Kleine Fijne Momenten

Bericht door bravehaert4 »

ff denken samen paardrijden met mijn hartsvriendin over hofkens lullen
lol trappen samen lief en leed delen sleeen met pony hackney black die is overleden aan een melanoom ook met mijn vriendin sleeen
loveangel83

Re: De Kleine Fijne Momenten

Bericht door loveangel83 »

shoppen met mijn vriendin samen lachen en muziek hard zetten en politie pesten
loveangel83

Re: De Kleine Fijne Momenten

Bericht door loveangel83 »

toen ik heel jong was en nog een pa en ma had god wat mis ik dat en dat ik vrij was in mijn leven nu zit ggz jarenlang op ,mij ik mis die goede tijd zonder ggz.en met mijn vriendin het is nu zo stil op stal ja dat mis ik onze lol gewoon de mooie fijne tijden van lang geleden
Anoniem1

Re: De Kleine Fijne Momenten

Bericht door Anoniem1 »

Mijn zoon die met een lach terug van school komt.
Een bezoekje aan mijn voormalig paard.
Plaats reactie