Shout it out!

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

stuck
Berichten: 1460
Lid geworden op: za dec 22, 2018 11:31

Re: Shout it out!

Bericht door stuck »

Hoe hard ik ook probeer, mijn schreeuw blijft geluidloos... De pijn is diep.
Scrape away the saddest layer of sadness and that's where you'll find me...
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7128
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Shout it out!

Bericht door kleintje1980 »

o echt waarom blijf ik nu weer met me voeten in de zitzak vast zitten en val ik.. zelfs zonder drank en medicatie kan ik nog vol op me bek gaan... gvd.. dit doet pijn... :help:
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3531
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Shout it out!

Bericht door harry »

@ kleintje.

meschien vermoeidheid of de hitte?

sterkte met de pijn :hug:
joost1976
Berichten: 5101
Lid geworden op: do jan 17, 2019 14:07
Locatie: Limburg

Re: Shout it out!

Bericht door joost1976 »

ik ben alleen goed als ze wat nodig hebben :boos: :boos:
Some fools remember all that they say
And forget about all that they hear
Well, I don't wanna be that fool that goes blind through the day
I wanna hear what I need to hear
Just don't break my heart
Just don't break my heart
Gebruikersavatar
Creature
Berichten: 619
Lid geworden op: zo sep 30, 2018 16:53

Re: Shout it out!

Bericht door Creature »

Ze laten me weer lekker stikken allemaal! :boos: :cry: Beloof dan ook niks als je het toch niet nakomt!
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7182
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Shout it out!

Bericht door Tirade »

Ik had me zo vreselijk verheugd op door de regen dansen. Maar het blijft hier droog :cry1:
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7182
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Shout it out!

Bericht door Tirade »

Auw!

Het leek mij een goed idee om het bloedhete ovenrek dat ik net op het fornuis gezet had met m'n blote hand even te verplaatsen 😤😵
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Gebruikersavatar
Creature
Berichten: 619
Lid geworden op: zo sep 30, 2018 16:53

Re: Shout it out!

Bericht door Creature »

KUUUUT, Had ik net voor de 2e keer op een rij een uitgebreide reactie uitgetikt (bij Hope), want de 1e keer had ik ook al per ongeluk het scherm weggedrukt op de een of andere manier. Gebeurt het me dus de 2e keer opnieuw!!! En nu had ik het bericht zo'n beetje af op een paar woorden na!!! :boos: Nu heb ik het er een beetje mee gehad en ga niet nog een 3e keer weer dezelfde woorden uittikken. Ik moet nu eerst even afkoelen, want ik ben letterlijk verhit (door de warmte en frustraties). Daardoor kan ik ook niet verder met reageren. Hopelijk lukt dat straks weer opnieuw en verder.
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7128
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Shout it out!

Bericht door kleintje1980 »

ik vermoord michelle.........ben zo klaar met dat mens... :boos: :censored: :boos: :boos: :censored:
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7182
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Shout it out!

Bericht door Tirade »

Huilend in de supermarkt omdat ze geen garnalen, Marsala en Ontbijtgranen hadden. Nu moet ik naar nog een supermarkt. En het gaat niet vandaag.
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
joost1976
Berichten: 5101
Lid geworden op: do jan 17, 2019 14:07
Locatie: Limburg

Re: Shout it out!

Bericht door joost1976 »

ik ben er achter gekomen dar mijn ouder niet dat alles slecht was maar veel dingen mij niet gegeeld hebben mij in de meeste dingen verwaarloost hebben :help: :GAAH: :vuisten: :straffen: :hamer:
Some fools remember all that they say
And forget about all that they hear
Well, I don't wanna be that fool that goes blind through the day
I wanna hear what I need to hear
Just don't break my heart
Just don't break my heart
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7182
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Shout it out!

Bericht door Tirade »

Auto leeggejat. Zonnebrillen, TomTom en de CD map weg. Voor honderden euro's aan CD's weg.
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Gebruikersavatar
Creature
Berichten: 619
Lid geworden op: zo sep 30, 2018 16:53

Re: Shout it out!

Bericht door Creature »

Tirade schreef: do sep 03, 2020 08:54 Auto leeggejat. Zonnebrillen, TomTom en de CD map weg. Voor honderden euro's aan CD's weg.
Wat klote zeg! Hadden ze het opengebroken of zo? Dat is echt balen! Tegenwoordig gaan ze ook heel geraffineerd te werk daarin. Kun je daarmee op een verzekering oid terugvallen? Of werkt dat niet zo? (Ik heb zelf geen auto, dus daar geen verstand van). Ik weet wel dat je met een aangifte vaak niet heel ver komt. Doen ze 9 van de 10 keer heel weinig mee. Hoewel ik het sowieso wel zou doen, want als je het niet doet, doen ze sowieso niks. Misschien dat er via een verzekering dan nog wat terug te krijgen is (als dat dus zo werkt, wat ik niet weet).
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7182
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Shout it out!

Bericht door Tirade »

Creature schreef: do sep 03, 2020 13:40
Tirade schreef: do sep 03, 2020 08:54 Auto leeggejat. Zonnebrillen, TomTom en de CD map weg. Voor honderden euro's aan CD's weg.
Wat klote zeg! Hadden ze het opengebroken of zo? Dat is echt balen! Tegenwoordig gaan ze ook heel geraffineerd te werk daarin. Kun je daarmee op een verzekering oid terugvallen? Of werkt dat niet zo? (Ik heb zelf geen auto, dus daar geen verstand van). Ik weet wel dat je met een aangifte vaak niet heel ver komt. Doen ze 9 van de 10 keer heel weinig mee. Hoewel ik het sowieso wel zou doen, want als je het niet doet, doen ze sowieso niks. Misschien dat er via een verzekering dan nog wat terug te krijgen is (als dat dus zo werkt, wat ik niet weet).
Nee, m'n man had hem niet op slot gezet... Dus het is ook niet verzekerd. Sowieso ben ik slecht verzekerd met een koeriersauto. Eigen risico van €750 per gebeurtenis.
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7182
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Shout it out!

Bericht door Tirade »

Kom er net achter dat ook m'n paspoort gejat is. Inmiddels ben ik wel enigszins boos.
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Plaats reactie