Shout it out!

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Shout it out!

Bericht door soulsearcherx »

Mijn buik maakt wat rommelige geluiden, volgens mij wil hij nog wat meer chips
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Shout it out!

Bericht door soulsearcherx »

Ik mis castlefest. Ik wil terug!!
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Gebruikersavatar
Hope
Moderator
Berichten: 7620
Lid geworden op: zo dec 31, 2006 16:17
Locatie: Noord-Holland

Re: Shout it out!

Bericht door Hope »

soulsearcherx schreef: di aug 15, 2017 17:33 Ik mis castlefest. Ik wil terug!!
Castlefest :hart: :hart:
Als de moed je in de schoenen zakt
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Shout it out!

Bericht door kleintje1980 »

F*cking hell tranen doen f*cking pijn
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Shout it out!

Bericht door soulsearcherx »

Trigger-waarschuwing*

Ik voel me nog altijd vies. Heel vies.. Je hebt geluk dat ik je nog zoveel aandacht gaf, ondanks al je vage verhalen. Ik had je nooit zo lang in mijn leven moeten houden, en je ook zoveel moeten geven. En jij maar verbaasd zijn dat ik jou niet wil. Dat ik niet iemand wil die 30 jaar ouder is. Je bleef maar roepen:"maar wat maakt dat nou weer uit! Dat leeftijdsverschil zie je vaker!" maar dat betekent niet dat ieder meisje van 21 je wilt. Vooral niet als je na 3 weken het al hebt over samen een toekomst, inclusief kinderen. Ik vond dat een beetje te snel gaan natuurlijk. Jij zei: "dat je wilde kijken wat de mogelijkheden waren". Maar dat doe je niet zo snel. Vandaar dat je op je 48e alleen in een appartement in Arnhem woont, en je een gigantische midlifecrisis hebt zo te merken. Geen een enkele vrouw wil iemand die zo hard van stapel loopt, en me dronken erotische berichten gaat sturen. En grenzen begreep je ook al niet tijdens ons contact. Nee is nee! Dat betekent niet dat ik je daarna opeens wel wil zoenen, dus dat hoef je niet om de zoveel tijd nog eens te vragen! en "Nee" is ook niet "over een paar jaar wel" . Ik heb je telkens een bejaarde genoemd, en een paar jaar wachten maakt dat leeftijdsverschil niet kleiner. Toen je de laatste keer om seks ging bedelen en jaloers was, zei ik dat ik je gewoon niet aantrekkelijk vind.

Ik snap niet dat ik hier na maanden nog mee zit, maar ik ben zo bang dat je er nog steeds niks van begrijpt en meisjes van mijn leeftijd gaat lastigvallen, en echt overtuigd bent dat dat gaat lukken op jouw manier. Ik hoop dat je psychische hulp zoekt voor je midlifecrisis!
Ik hoop alleen niet dat je toch gelijk hebt, en een jong meisje toch valt voor je "charmes" als je het maar lang genoeg probeert net zoals bij mij. Dan weet ik zeker dat ze gewoon een vaderfiguur mist, of uit is op je geld. Zoek gewoon iemand van je leeftijd, ga gewoon wel op een datingsite (daar willen vrouwen tenminste wel een relatie, en dat wil jij toch ook?) of bestel een prostituee zonder daar grote toekomstplannen mee te willen!
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Shout it out!

Bericht door soulsearcherx »

Hope schreef: wo aug 16, 2017 15:55
soulsearcherx schreef: di aug 15, 2017 17:33 Ik mis castlefest. Ik wil terug!!
Castlefest :hart: :hart:
Nou heb ik voor de zomervakantie ook een poging gedaan om naar keltfest te gaan. Het was een geslaagd dagje Dordrecht. *NOT* Ik heb keltfest nieteens kunnen vinden. Kwam ik op de aangewezen bushalte (na een bus te hebben gemist en na de bus daarna ook nog eens 2 haltes terug moeten lopen).. Zag ik nergens aanwijzingen voor pendelbussen.. En niemand sprak goed Nederlands in die omgeving. Twee Chinezen in een colatentje zeiden dat de pendelbussen hier stopten, maar konden geen tijden geven, en op de site stond dat ik vanaf die halte borden kon volgen naar de pendelbussen.. Dus ik begreep er geen snars meer van en ben weer omgekeerd. Onderweg terug naar huis. Dus het was heel leuk *not *Bij nader inzien ben ik misschien ook te laat vertrokken van huis, maar ik was van plan in de avond nog een staartje mee te kunnen pakken en dat ik het meteen zou kunnen vinden. Het zou kunnen dat ze daarom die borden al weggehaald hadden. Maar dat hadden die Chinezen me dan ook best mogen vertellen.. :shock: Dus ik wil ook nog een keer proberen om wel Keltfest te bezoeken! :lachen1:
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Shout it out!

Bericht door soulsearcherx »

Autotheorie leren is zo SAAI 😶
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
celine
Berichten: 2365
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Shout it out!

Bericht door celine »

Voor de zoveelste keer ,weer het bakje met wattips op de vloer gevallen ,de hele vloer is wattips grrrr
Gebruikersavatar
Hope
Moderator
Berichten: 7620
Lid geworden op: zo dec 31, 2006 16:17
Locatie: Noord-Holland

Re: Shout it out!

Bericht door Hope »

Tuurlijk wil ik aan jou uitleggen over de telefoon hoe het met me gaat ook al heb ik dat vorige week per mail al uitgebreid gedaan aan iemand die ik wel vertrouw en ken ik jou helemaal niet. Tuurlijk kom ik wel weer werken terwijl ik een week terug nog uitlegde dat dat de komende drie weken niet gaat lukken.

Wat voor hulpvragers en hun klachten geldt is bij mij uiteraard totaal anders.....

En ja hoor de dag voor mijn bruiloft heb ik wel tijd voor een verplichte training.

:censored: :censored: :censored:
Als de moed je in de schoenen zakt
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Shout it out!

Bericht door kleintje1980 »

:hug: voor hope.. nee daar heb je geen tijd voor :hug:
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Gebruikersavatar
Gatita
Moderator
Berichten: 3446
Lid geworden op: do jul 21, 2016 21:43

Re: Shout it out!

Bericht door Gatita »

Ok officieel veels te druk in de stad *help*

<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">
Gebruikersavatar
Gatita
Moderator
Berichten: 3446
Lid geworden op: do jul 21, 2016 21:43

Re: Shout it out!

Bericht door Gatita »

Lijkt alsof lot me graag wil treiteren o.O .... Waarom nou precies elke keer? ...

<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">
celine
Berichten: 2365
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Shout it out!

Bericht door celine »

Ik haat dit weer ,gisteren veel te warm 30 graden ,vandaag 28 en stik benauwd .
Heb het gehad met dit weer ,word er slaperig ,sloom ,chagrijnig en plakkerig van :slapen1: :denken: :duh:
Gebruikersavatar
Hope
Moderator
Berichten: 7620
Lid geworden op: zo dec 31, 2006 16:17
Locatie: Noord-Holland

Re: Shout it out!

Bericht door Hope »

:regen2: :regen2: :regen2: :regen2: :regen2: :regen2:
Als de moed je in de schoenen zakt
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Shout it out!

Bericht door soulsearcherx »

Ik heb echt ontzettende jeuk aan mijn voortanden 😟Ik heb daar 2 vullingen. Kunnen die dingen jeuken?
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Plaats reactie