Shout it out!

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Deniz

Re: Shout it out!

Bericht door Deniz »

vind je het goed dat we het gesprek beëindigen,
nee , ga ander werk doen, als je niets beters hebt te zeggen. :(
Gebruikersavatar
Gatita
Moderator
Berichten: 3432
Lid geworden op: do jul 21, 2016 21:43

Re: Shout it out!

Bericht door Gatita »

Sommige mensen moeten leren wanneer kachel aan of juist UIT moet :shock:

<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">
Deniz

Re: Shout it out!

Bericht door Deniz »

die film geostorm

godsakkes drijft me weer terug in de super stress die ik probeer te vergeten,
de machthebbers doen het om hun karma te verlichten, toch stiekem iets los te laten,
zodat ze altijd kunnen zeggen, MAAR ZEG NIET DAT WE JULLIE NIET GEWAARSCHUWD HEBBEN
mensen nemen pas wat van je aan, als je buiten wat je vertelt

een aardige, leuke spontane meneer of mevrouw bent, als je dan ook nog een net pak aan hebt, helemaal en een CLUB mensen om je heen hebt, EEN ECHTE BUSINESS. jaja, dan kun je verkopen.

een regel van multilevel marketing, dan kun je ALLES verkopen zelfs hondebrokken als koekjes verkopen.

https://www.youtube.com/watch?v=R99DWWoDYjk

het gaat om niks, het gaat erom dat je een lopende ziggo zuil bent, jij krijgt betaald voor het werven van klanten in plaats van voor reclame te maken op bv. tv. Iedereen speelt de rol voor geld.

Een RVP regional vice president heeft slechts zoveel vertegenwoordigers en zoveel klanten geworven en voor het werven krijg je procentueel geld. That is all
en sommige mensen wonen daardoor nu in bv. Monaco.

3% slaagt uiteindelijk in hier geld mee verdienen, de rest niet, er moeten immers altijd mensen overblijven die je vuilnis ophalen, zo wordt er gezegd, het is ook helemaal niet de bedoeling dat iedereen slaagt.

Zo werken de machthebbers ook, ook een besloten club om geld te verdienen. Zo zijn er tig clubjes, met dezelfde loze inhoud, bedrijven die niets daadwerkelijks maken of produceren, OMG hoe kun je daarmee leven.
Ze spelen de rest van hun leven de rol.. alleen voor GELD en sommigen kunnen dat echt goed, omdat ze niet meer aan het geld op een gegeven moment denken, maar HOE ze hun leven ermee invullen in dat wat ze werkelijk met hun leven wilden.
tja.. daar valt wat voor te zeggen en DAT wilde ik ook. ik wilde depri kunnen wachten op de dood in de berm. De ultieme macht over mijn leven, NIEMAND die me meer wat zou kunnen opleggen,

want in dit systeem, als je in je EIGEN geld kunt voorzien, mag je ALLES zijn wat je wilt,
als je een verslaafde bent met een uitkering ben je een vervelende lastpak, als je herman brood bent, mag je alles gebruiken wat je wilt, zolang je maar blijft zingen en kunst maakt en je in je EIGEN onderhoud kunt voorzien, mag je doen en je zelf kapot maken zoals jij dat wilt.

Nederland was het 3de land waar ACN heenging en waarom samen met England en waarom. Omdat ze vanuit Amerika en Canada wisten, dat NL een moeilijk land is voor netwerkmarketing, mede vanwege de nederlandse nuchterheid en het pyramide spel zonder daadwerkelijk een product, ACN heeft dan een product waar je over kunt twisten of het wel daadwerkelijk een product is. Ze werven alleen klanten, ze gebruiken de kabels van andere providers.. lekker makkelijk, maar dat doen meer bedrijven.

De mensen die slagen, zijn vooral teambuilders. die zitten op één lijn vaak en daarom maken ze voor zichzelf een gezellig leuke fijne club.

Ondertussen om mensen alleen maar aan te sluiten voor ACN bellen tv, internet wat vaak niet super veel goedkoper is, maar mensen lid worden omdat je via je zus er lid van bent bv. en het voor haar overhebt en dus altijd klant blijft,

maar ondertussen worden er dus 10000000000000000000 km's gereden, gevlogen, ze wilden naar 79 landen, in 2000 en dat gaat hen lukken of is hen al gelukt, zo nodeloze energie wordt wederom verspilt aan NIETS.
Er worden WTC's afgehuurd voor very enthousiastic bijeenkomsten, om dit aan de man te brengen en om er geld mee te 'verdienen'

Je reinste indoctrinatie zo DOM.

Ik heb er ook aan meegedaan, je moet 100% overtuigd zijn van wat je doet en sommigen waren dat echt. Alles waar je echt in gelooft kun je verkopen, ik zat in nood en wilde vrij zijn van dit systeem, net zoals heeeeeel veeeeeel mensen, maar ik geloof niet in zoiets als basis voorzieningen als telefoneren, elektriciteit op deze manier aan de man brengen. Zoiets moet gewoon basis zijn, zonder concurrentie en dan nog goed zijn, ook al is er geen concurrentie.

BETER WERKEN DAN AAN EEN DAADWERKELIJK VRIJ SYSTEEM, NIET DAN. SUKKELS.
Deniz

Re: Shout it out!

Bericht door Deniz »

ik wilde gewoon leven, ik hield zo van het leven en ook van de mensen, tot ik niet meer met de mensen op één lijn zat
en me kapotmaakten :(
Deniz

Re: Shout it out!

Bericht door Deniz »

fy yahoo bot, ga ergens anders lopen kieken, ben heel die wereld van controle en observeren nu al zat en het wordt NOG erger en erger en erger en erger tijd om die laptop voor altijd gewoon een keer DICHT te klappen.
Deniz

Re: Shout it out!

Bericht door Deniz »

ik had zo graag nog willen leven, maar als het niet meer gaat, horen mensen je verhaal aan en gaan je eigenlijk observeren hoe je dan het doodsproces in gaat of hoe het dan ook verder met je gaat lopen.. als je het hebt over dat je het niet meer uithoudt.
En hoe dat dan voelt? dat er dus dan eigenlijk NIETS is,

ook niet als je leeft, die conclusie,

dat het dan lijkt, als het goed genoeg gaat, dat je dan met anderen bent, maar dat dan dus helemaal niet is, een illusie,
die je maar weer moet vergeten als je verder gaat met.. wat eigenlijk,
éénmaal iets wetende.. is er geen weg meer terug
Deniz

Re: Shout it out!

Bericht door Deniz »

ik hield zo van het leven !!! :(
Deniz

Re: Shout it out!

Bericht door Deniz »

we hebben echt een probleem, we zijn zo gewend aan stroom, dat NL binnen een jaar geen bomen meer zou hebben, indien we bomen zouden stoken, als het niet eerder is.
waarom wordt er over energiezuinig gepraat, terwijl de oplossing minder mensen de meest simpele oplossing is..

en zo denkt de elite er ook over.. to kill us all, tot het aantal dat de aarde kan dragen,
wanneer wordt het ons godsakkes nou eens duidelijk??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Deniz

Re: Shout it out!

Bericht door Deniz »

Het is allemaal zinloos, we gaan er allemaal aan,
het maakt niet meer uit, dus wat doe je dan nog in dit leven,
het maakt niet meer uit,
je druk maken omdat je niet mee kunt in een systeem, zelfmoordgedachten krijgen,
ik denk dat het onderhand abnormaal is om geen zelfmoordgedachten te hebben in dit systeem,
Deniz

Re: Shout it out!

Bericht door Deniz »

:( :( :( :( :(
Deniz

Re: Shout it out!

Bericht door Deniz »

Je voudrais shou ti tout :lachen1: :( :cry:
Gebruikersavatar
Gatita
Moderator
Berichten: 3432
Lid geworden op: do jul 21, 2016 21:43

Re: Shout it out!

Bericht door Gatita »

Wat doen we hier?

<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">
Deniz

Re: Shout it out!

Bericht door Deniz »

iig niet de boel kapotmaken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Gatita
Moderator
Berichten: 3432
Lid geworden op: do jul 21, 2016 21:43

Re: Shout it out!

Bericht door Gatita »

Help weet me totaal geen houding te geven

<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">
Deniz

Re: Shout it out!

Bericht door Deniz »

ik wil gewoon niet meer bewegen :(
Plaats reactie